• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΚΤΜ: Όχι στα «φτερά»
Είναι ακριβά και μειώνουν την ασφάλεια
Νέα 13/02/2019 - 14:46

Οι δοκιμές πάνω στο κομμάτι των αεροδυναμικών βοηθημάτων αποδεικύνονται αγγαρεία, παρά κάτι το χρήσιμο για το εργοστάσιο της ΚΤΜ.

 

Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει ακούγοντας κανείς τον Team Manager της ομάδας, τον Mike Leitner (φωτό), να επαναλαμβάνει αυτό που η ΚΤΜ υποστήριζε από την αρχή:

 

«Στην F1 παραπονιούνται ότι με τα αεροδυναμικά δεν μπορούν να κάνουν προσπεράσεις».

 

«Και οι οδηγοί μας έχουν μιλήσει για την ανατάραξη του αέρα, όταν ακολουθούν άλλες μοτοσυκλέτες στην ευθεία».

 

«Αν μιλάμε για το σόου, το MotoGP προσφέρει ό,τι περίπου και πριν από πολλά χρόνια, με τη διαφορά ότι το κόστος έχει αυξηθεί».

 

«Κατά τη γνώμη μου και γι’ αυτό, αλλά και για το γεγονός της ασφάλειας, σημαίνει ότι αυτή η κίνηση με τα αεροδυναμικά είναι λάθος για το μέλλον. Όμως πρέπει ν’ αποδεχτούμε τους κανονισμούς».

 

Τα παραπάνω λόγια, ο Leitner τα έλεγε στην παρουσίαση της ΚΤΜ χτες. Και συνέχισε, μιλώντας για το ανθρώπινο δυναμικό που έχει προστεθεί στην ομάδα, από την Ducati και την Aprilia.

 

«Ακόμα δεν είμαστε στο 100% έτοιμοι. Απλά σκεφτείτε πόσα χρόνια πήρε στους άλλους να ετοιμάσουν τη σωστή δομή του αγωνιστικού τους τμήματος».

 

«Είναι πρόκληση να έχεις προσωπικό από τόσα διαφορετικά έθνη, όπως εμείς, που έχουμε στην ομάδα παιδιά από 11 χώρες. Αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, μιας και αυτό που μετρά είναι οι ικανότητες και όχι η γλώσσα που μιλάς».

 

Μιλώντας για το που ρίχνουν το βάρος, ώστε η RC16 να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, ο Leitner είπε:

 

«Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος τομέας που χάνουμε και γι’ αυτό δουλεύουμε για να βελτιώσουμε όλους τους τομείς».

 

«Όσο για τους αναβάτες, ζητάνε αυτό που θέλουν και όλοι οι άλλοι: περισσότερη πρόσφυση, δύναμη, ταχύτητα και καλύτερα φρένα».

 

Τέλος, είπε και λίγα λόγια για τον Dani Pedrosa.

 

«Θα μας βοηθήσει πάρα πολύ, είμαι βέβαιος. Ξέρει καλά πως πρέπει να δουλεύει μια μοτοσυκλέτα και δεν παίζει ρόλο αν αυτή είναι Honda ή Yamaha».

 

«Η κάθε μια έχει τη δική της φιλοσοφία, αλλά το σημαντικό είναι να καταλάβουμε τι μας λείπει ώστε να κάνουμε το επόμενο βήμα».

Επόμενο άρθρο »

Espargaro: Μπορώ να μάθω

« Προηγούμενο άρθρο

Moto3: Ανεπίσημο τεστ @ Jerez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα