• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2019, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Daytona T310 By ZONTES
Από την Γκοργκόλης Α.Ε.
Τεστ-Μοντέλα 08/02/2019 - 21:28

DAYTONA T310 By ZONTES -  Mία Street Adventure φτιαγμένη για την Ελλάδα!

 

Το νέο αστέρι στην κατηγορία των Street Adventure μοτοσυκλετών ονομάζεται Τ310. Πρόκειται για την ίσως πιο εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της κατηγορίας με επιβλητική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Η Τ310 έρχεται να συμπληρώσει την σειρά συνεργασίας της DAYTONA με την ZONTES στην εξέλιξη των μοντέλων της R250, R310, X310.

Οι μοτοσυκλέτες στην έγκρισή τους φέρουν το Brand Daytona, που προσδίδει τη σιγουριά μιας αξιόπιστης και τεχνολογικής υποστήριξης, τόσο στον σχεδιασμό όσο και στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Η DAYTONA μπαίνει φιλόδοξα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας με όπλο την ποιότητα, την τεχνολογία αλλά και την ανταγωνιστική τιμή.

Η διάθεσή τους από την ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ ΑΕ εξασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση, αλλά και την πλήρη, ποιοτική υποστήριξη μετά την αγορά.

Προσαρμοσμένη τέλεια στις συνθήκες των ελληνικών δρόμων, η Τ310, μπορεί να κινείται στην πόλη, στο ταξίδι, αλλά και στο χώμα. Διαθέτει εμφάνιση, επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, κι όλα αυτά στη χαμηλή, προσιτή για το ευρύ κοινό, τιμή των 3.995 ευρώ.

Η αναγέννηση μιας κατηγορίας μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών πολλαπλών χρήσεων, που είναι ταυτόχρονα οικονομικές, φιλικές στον χρήστη, ευέλικτες και δεν δυσκολεύονται να κινηθούν και στο χώμα, αποτελεί σημαντική είδηση για την ελληνική αγορά, η οποία ανέκαθεν προτιμούσε τέτοιες συναρπαστικές μοτοσυκλέτες.

Η Daytona, λοιπόν, επαναφέρει αυτή την τόσο δημοφιλή κατηγορία στο προσκήνιο, προσφέροντας την T310, ένα μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση, για Crossover χρήση. Το προσεγμένο design της μοτοσυκλέτας ξεκινάει με δυο φτερά, ένα χαμηλό πάνω από τον μπροστινό τροχό και ένα μικρότερο, κάτω από τον ιδιαίτερου σχήματος προβολέα LED.

Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ πίσω της υπάρχει η μεγάλη ψηφιακή οθόνη-πολυόργανο και το ψηλό τιμόνι με προστατευτικές χούφτες, με αντίβαρα στα άκρα του και ρυθμιζόμενες μανέτες. Πίσω από το τιμόνι, βρίσκεται ένα χρηστικό ντουλαπάκι που ανοίγει με push button για ψιλά ή το “κλειδί”-πομπό. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει μία κρυφή θύρα φόρτισης USB.

 

Η ζελατίνα της Τ 310 είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος, από έναν διακόπτη στο τιμόνι.

Το ντεπόζιτο χωράει 15,5 λίτρα με τάπα που ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ λίγο πιο κάτω υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών καπακιών του ψυγείου και του κινητήρα, αλλά και του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας. Η ουρά είναι λεπτή και δυναμική, όπως και όλο το design της Τ 310, με το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να είναι κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης, αλουμινένιο ψαλίδι.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά και το πιρούνι είναι ανάποδο, διαδρομής 110 mm, με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 17 ιντσών.

Δισκόφρενα συναντάμε και στους δυο τροχούς που συνεργάζονται με σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch, ενώ για περιπτώσεις οδήγησης κάτω από ειδικές συνθήκες υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής του. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 260 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 200 mm και δαγκάνα ενός εμβόλου.

Ο κινητήρας της Daytona Τ 310 είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 rpm και 3 kgm ροπής στις 7.500 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η κατανάλωση (σύμφωνα με την πιστοποιημένη μέτρηση Euro4) φτάνει τα 3,6 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα.

Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρόπους λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο χαρτογραφήσεις: είτε την οικονομική (eco), είτε την πιο “δυναμική” Sport.

Η εκκίνηση του Daytona T 310 γίνεται χωρίς κλειδί, ενώ και το τιμόνι κλειδώνει αυτόματα, ηλεκτρομαγνητικά, από το τηλεκοντρόλ-διακόπτη που φέρει ο ιδιοκτήτης.

Φωτιζόμενοι είναι οι διακόπτες στα άκρα του ψηλού τιμονιού.

Τα φωτιστικά σώματα είναι στο σύνολό τους LED. Συγκεκριμένα, τα φώτα πορείας να αποτελούνται από 4 κυκλικούς προβολείς LED συνολικής απόδοσης 30W και μαζί με τα DRL φώτα και τα ενσωματωμένα στη μάσκα LED φλας, διαγράφουν ένα ιδιαίτερο μακρόστενο σχήμα.

Μεγάλο είναι το ορθογώνιο ψηφιακό όργανο και οι καθρέφτες, με αλουμινένια ενισχυμένα μπράτσα να αναδιπλώνονται όποτε χρειάζεται.

Στον εξοπλισμό συναντάμε μεγάλη σχάρα αποσκευών, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας στο ταξίδι.

Υπάρχει πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ.

Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, εντυπωσιακής σχεδίασης, διαμέτρου 17 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 160/60 πίσω.

Το ύψος σέλας της Daytona Τ 310 φτάνει τα 795 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.400 mm και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 159 κιλά γεμάτη.

 

Περισσότερες πληροφορίες www.daytonamotors.gr

 

 

DAYTONA T310

by Zontes

DAYTONA X310

by Zontes

DAYTONA R310

by Zontes

 

 

 

 

Τιμή

3.995€

3.995€

3.745€

Εκκίνηση χωρίς κλειδί

            V

           V

           V

Επιλογή ECO/Sport

           V

           V

           V

LED φώτα

           V

           V

           V

Ηλεκτρικό κλείδωμα τιμονιού

           V

           V

           V

Παρμπρίζ

V  Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο

           V

USB παροχή φόρτισης

           V

           V

           V

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, 1-κύλινδρος, 2ΕΕΚ (DOHC)

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI

Κυβικά (διάμ. x διαδρ)

312cc (80mm x 62mm)

ΙΣΧΥΣ

35,4 PS/9500 rpm

ΡΟΠΗ

30 Nm/7500 rpm

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

6 Ταχύτητες

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

Δίσκος 260mm + ABS

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 200mm + ABS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

110/70-17

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

160/60-17

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

(ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

Ανεστραμμένο πιρούνι

110 mm – 37mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

Monoshock – 46mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

1390mm

ΠΛΑΤΟΣ

850mm

755mm

755mm

ΜΗΚΟΣ

2021mm

2051mm

2034mm

ΥΨΟΣ

1320mm

1227mm

1096mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

820mm

841mm

808mm

ΒΑΡΟΣ (σε κατάσταση λειτουργίας)

159 kg

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

15,5 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.6 l/100km (Euro4)

 

 

Επόμενο άρθρο »

BMW M5: Πέντε λόγοι ευτυχίας!

« Προηγούμενο άρθρο

Ήρθε το Honda Monkey 125 ABS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ
  • 2. ΚΑΛΟΣ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟΣ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ