• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang Test: 4 Ducati μπροστά!
Δυνατή σε ρυθμό η Yamaha. Οι τελικοί χρόνοι
Νέα 08/02/2019 - 13:06

Περίπου μια ώρα πριν από το τέλος των δοκιμών, οι τέσσερεις κορυφαίοι οδηγοί της Ducati σήμερα, Petrucci-Bagnaia-Miller-Dovi σταμάτησαν τις δοκιμές.

 

Από αυτούς, ο Danilo κρατούσε τον πρώτο χρόνο σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της σημερινής ημέρας.

 

Δήλωνε όμως ότι φοβόταν πως ο χρόνος του θα καταρριφθεί από κάποιον εκ των αντιπάλων του.

 

Η Michelin έχει φέρει κάποια καινούργια ελαστικά – ως προς τη γόμα – και το μαλακό εξ αυτών, όπως έλεγε ο Petrux, μπορεί να δώσει έως και 3 δέκατα σε κάποιον.

 

Ο ίδιος είχε κάνει το χρόνο του με το «παλιό» ελαστικό και περίμενε την αντίδραση των αντιπάλων του. Άλλωστε χτες, η πρώτη θέση κρίθηκε στα τελευταία 5 λέπτα!

Αυτή τη φορά, όμως, κανείς δεν κατάφερε να απειλήσει το χρόνο του Petrucci. Ο Vinales προσπάθησε, ο Rins πίεσε, αλλά δεν μπορούσαν να πλησιάσουν το εκπληκτικό 1:58,239.

 

Αυτός είναι ο καλύτερος χρόνος που έχει γίνει ποτέ στην πίστα της Sepang και μπορεί να μην αποτελεί επίσημο ρεκόρ, ωστόσο μόνο χαμόγελα φέρνει στο πρόσωπο του Petrux.

 

Σήμερα ο Danilo δεν έκανε προσομοίωση Αγώνα, ωστόσο ήταν χαρούμενος από τα αποτελέσματα των δυο προσομοιώσεων που έκανε χτες.

 

Πίσω του, στη δεύτερη θέση, ο φοβερός Pecco Bagnaia! Ο νεαρός «πετάει» γρήγορα το μανδύα του rookie στην κατηγορία και δείχνει τις τεράστιες δυνατότητές του.

 

Ο Ιταλός αναβάτης από την Ακαδημία του Valentino Rossi και Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 πέρυσι, ήταν μόλις 63χιλ πίσω από τον Petrux!

 

Μια τεράστια εμφάνιση αλλά και ψυχολογική ένεση για τη συνέχεια.

Ο ενθουσιασμός στους ανθρώπους της ομάδας της Pramac δεν κρυβόταν, μιας και ο Jack Miller ήταν στην 3η θέση.

 

Ο Αυστραλός ξεπέρασε μια πτώση που είχε – πτώση είχε και ο Petrucci, χωρίς να τραυματιστεί – και κατάφερε να κάνει 1:58,366.

 

Ο Miller έκανε και μια προσομοίωση Αγώνα διάρκειας 16 γύρων, αλλά μόνο τέσσερεις εξ αυτών ήταν στο 2:00, με τους περισσότερους στο 2:01 και δυο στο 2:02.

 

Το δίδυμο της Alma Pramac κράτησε πίσω του τον εργοστασιακό Andrea Dovizioso, ο οποίος όπως και ο Petrucci, δεν έκανε κάποια προσομοίωση σήμερα (έκανε χτες).

Πίσω από τις Ducati, ο Maverick Vinales κράτησε την 5η θέση, με διαφορά από την κορυφή και τον Danilo Petrucci στα 4 δέκατα, δοκιμάζοντας παράλληλα κι ένα καινούργιο φέρινγκ (όπως έκανε και η Ducati, η Suzuki και η KTM).

 

Όμως αυτό που «καίει» τους μπλε, είναι η απόδοση της μοτοσυκλέτας στα τελευταία στάδια του Αγώνα και το αν έχουν καταφέρει να βρουν λύσεις με τη φθορά του ελαστικού.

 

Ο Vinales έκανε προσομοίωση Αγώνα σήμερα, όπως είχε πει από χτες και κατάφερε να έχει μια πολύ καλή παρουσία.

 

Από τους 19 γύρους που έκανε, οι 6 πρώτοι ήταν στο χαμηλό 2:00. Μετά «έπεσε» στο 1:59 (5 γύρους) και επέστρεψε στο χαμηλό 2:00.

 

Μια πάρα πολύ καλή προσομοίωση για τον Ισπανό, ο οποίος στο τελευταίο γύρο αυτής έκανε 2:00,419 όντας 0,650’’ περίπου πιο αργός από τον ταχύτερό του γύρο (στην προσομοίωση).

 

Πίσω του ήταν ο Cal Crutchlow, που φεύγει από την Μαλαισία με την 6η θέση και με μια πολύ καλή εμφάνιση, αν σκεφτεί κανείς την κατάσταση του αστραγάλου του.

 

Ο έβδομος καλύτερος χρόνος ανήκει στην Aprilia και τον Aleix Espargaro, που ήταν πολύ χαρούμενος με την απόδοση της RS-GP.

Μάλιστα στην αρχή της ημέρας, όταν και έκανε τον ταχύτερό του γύρο (όπως όλοι), ο Aleix έδειξε σταθερός στο χαμηλό 2:00, αλλά για λίγους γύρους.

 

Ένα δέκατο πιο πίσω, ο Franco Morbidelli με την Petronas Yamaha, την ομάδα που «έπαιζε» εντός έδρας σ’ αυτό το τεστ.

 

Ο Morbido ήταν εννέα δέκατα από την κορυφή, κατορθώνοντας να κατεβάσει ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο το χτεσινό του χρόνο!

 

Προσπάθησε να σπάσει το φράγμα του 1:59 ο Takaaki Nakagami, αλλά δεν τα κατάφερε κι έμεινε τελικά στην (καθόλου άσχημη) 9η θέση.

Τη δεκάδα έκλεισε ο Valentino Rossi, με χρόνο πάρα πολύ κοντά στον αντίστοιχο των Morbidelli και Nakagami.

 

Ο Marc Marquez, που ξεκίνησε τις δοκιμές με τον καλύτερο χρόνο την πρώτη ημέρα, έφυγε και σήμερα νωρίς από την πίστα, εξαιτίας του ώμου του.

 

Πάντως πρόλαβε να κάνει 39 γύρους και σχεδόν σε κάθε του έξοδο – και όσο άντεχε ο ώμος του προφανώς – έκανε χρόνους στο 1:59.

 

Ο Alex Rins ήταν η καλύτερη Suzuki, στην 12η θέση και ο τελευταίος αναβάτης με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον πρώτο.

 

Ο Ισπανός προσπάθησε στο τέλος να μπει στη δεκάδα και στον προτελευταίο του γύρο έκανε χρόνο 4χιλ πάνω από τον καλύτερό του.

Στη συνέχεια, στον τελευταίο γύρο του, ήταν στα πορτοκαλί (δείγμα ότι θα βελτίωνε το χρόνο του) στα πρώτα τρία κομμάτια της πίστας, για να χάσει αρκετά στο τελευταίο.

 

Πολύ καλή η παρουσία του Stefan Bradl, του δοκιμαστή της Honda που πήρε τη θέση του Jorge Lorenzo για το τεστ και έδειξε την ταχύτητά του.

 

Ο Tito Rabat ήταν 14ος, ένα δέκατο πίσω από τον Bradl, ενώ πολύ καλή ήταν και η παρουσία του Joan Mir.

 

Η παρουσία του Ισπανού rookie επισκιάστηκε από αυτή του, επίσης νεοφερμένου, Bagnaia, αλλά το 1,2’’ από την κορυφή δεν είναι καθόλου άσχημο αποτέλεσμα.

 

Ο Quartararo έκανε τον 16ο χρόνο και κράτησε πίσω του τρεις ΚΤΜ, με καλύτερο εκπρόσωπο (και σήμερα) του Αυστριακού εργοστασίου, τον Johann Zarco.

Από τους οδηγούς της μεγάλης κατηγορίας, που αποτελούν κανονικές συμμετοχές στο Πρωτάθλημα, μόνο ο Andrea Iannone δεν βελτίωσε το χρόνο του σήμερα.

 

Ο Ιταλός, στην πραγματικότητα, δεν μπήκε καν στην πίστα καθώς έχει μια ίωση και πονούσε. Γι’ αυτό αποφασίστηκε να ξεκουραστεί.

 

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Τα ξέχασα όλα!

« Προηγούμενο άρθρο

Greek Social Media!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα