• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VALENCIA LIVE: Από τι έπεσε ο Stoner;
"Δύο χρόνια τώρα ακολουθούσαμε αυτήν τη στρατηγική και δεν είχαμε πρόβλημα, μέχρι σήμερα."
Νέα 08/11/2009 - 09:22

 

Η απορία όλων είναι αν ο Stoner στο γύρο προθέρμανσης έπεσε αποκλειστικά από δικό του λάθος, ή αν έχει ευθύνη η ομάδα στη ρύθμιση του traction control, ή αν ο συνδυασμός των δύο έφερε την καταστροφή.

Σε μια κακή χρονιά, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχασε τρεις αγώνες με το γνωστό πρόβλημα της υγείας του, κατάφερε με μια εντυπωσιακή επιστροφή να ανέβει και πάλι στην 3η θέση του Πρωταθλήματος και να φαίνεται εύκολο το να την κρατήσει. Όμως η πτώση του αυτή, τον άφησε στην 4η θέση στην τελική κατάταξη, εκτός των άλλων και με μικρότερες οικονομικές απολαβές, αφού υπάρχουν πριμ αρκετά καλά για τις τρεις πρώτες θέσεις.

 

«Προφανώς είμαι απογοητευμένος για το τέλος της χρονιάς. Τελειώσαμε με ένα ακόμη χαμηλό σημείο, αλλά με ένα ακόμη μάθημα για την επόμενη χρονιά. Δύο χρόνια τώρα ακολουθούσαμε αυτήν τη στρατηγική και δεν είχαμε πρόβλημα, μέχρι σήμερα. Οπότε καλύτερα που έγινε εδώ και όχι στο Κατάρ στο ξεκίνημα της επόμενης χρονιάς», είπε ο Casey Stoner.

 

H στρατηγική για την οποία μίλησε είναι το να κάνουν δύο γύρους αναγνώρισης πριν στηθούν στη σχάρα εκκίνησης, με διέλευση από τα πιτς, κάτι που επιτρέπεται. Όμως για λόγους οικονομίας καυσίμου αυτοί οι δύο γύροι γίνονται με χαμηλή ταχύτητα, οπότε τα λάστιχα δεν ζεσταίνονται όσο θα ήθελε ο οδηγός, ιδιαίτερα όταν ο καιρός είναι κρύος όπως σήμερα. Ο Nicky Hayden από τη μεριά του κάνει τον πρώτο γύρο με τη 2η μοτοσυκλέτα και πάει γρήγορα, αφού δεν τον ενδιαφέρει η κατανάλωση. Στο δεύτερο γύρο πάει σιγά με την μοτοσυκλέτα του αγώνα, ώστε να έχει οικονομία καυσίμου. Οι μηχανικοί εντωμεταξύ βγάζουν τα ζεσταμένα λάστιχα από τη 2η μοτοσυκλέτα και τυλιγμένα στις κουβέρτες τα φέρνουν στη σχάρα εκκίνησης όπου τα βάζουν πάνω στη μοτοσυκλέτα του αγώνα.

Μια έξυπνη στρατηγική, που όμως δεν θεώρησε αναγκαία – μέχρι τώρα – ο Αυστραλός! Έτσι τα λάστιχα στη μοτοσυκλέτα του αγώνα δεν ζεστάθηκαν αρκετά και σε συνδυασμό με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού στο γύρο προθέρμανσης, ήρθε το κακό.

 

Ήδη η ομάδα «ψάχνεται» πάνω στο θέμα και ο Filippo Preziosi δήλωσε ότι ήδη υπάρχουν κάποιες ιδέες που θα εφαρμοστούν για την επόμενη χρονιά, εννοώντας μάλλον ότι θα ακολουθήσουν τη στρατηγική του ομόσταυλου Hayden!

 

Aποκλειστικό ρεπορτάζ από τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη.

Επόμενο άρθρο »

VALENCIA TEST LIVE: Οι Rookies με τις μοτοσυκλέτες τους

« Προηγούμενο άρθρο

VALENCIA: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ AΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ STONER

Χορηγοί