• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brivio: Να μην επαναλάβουμε
Τα λάθη του παρελθόντος
Νέα 03/12/2018 - 15:33

Το δεδομένο για την Suzuki είναι ότι το 2019 δεν θα έχει τα προνόμια Κατασκευαστών όπως η Aprilia ή η KTM στο MotoGP.

 

Με τα βάθρα και τις επιτυχίες των Rins και Iannone φέτος, το εργοστάσιο θα επιστρέψει στην κατάσταση που ήταν το 2017 στη μεγάλη κατηγορία.

 

Ωστόσο αυτή τη φορά, όπως λέει ο Davide Brivio, θα προσπαθήσει να μην επαναλάβει τα λάθη εκείνης της χρονιάς.

 

Θυμίζουμε ότι το 2017 η Suzuki είχε πάρει λάθος κατεύθυνση με τον κινητήρα, κάτι που της στοίχισε σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.

 

Στο πρόσφατο τεστ της Jerez, ο Alex Rins δοκίμασε τον κινητήρα του 2019 κι ένα νέο πλαίσιο, κάνοντας τις απαραίτητες συγκρίσεις με τη φετινή μοτοσυκλέτα.

 

Ακόμα, όμως, στην Suzuki δεν έχουν πάρει την τελική απόφαση για τον κινητήρα. Το 2017 δεν είναι μακριά άλλωστε και δεν θέλουν να κάνουν λάθη.

 

«Ναι, έτσι είναι», σχολίασε ο Davide Brivio, ο Team Manager της ομάδας. «Έχουμε έναν πιο δυνατό κινητήρα, αλλά θα πρέπει να κατανοήσουμε αν είναι ο σωστός».

 

Στην Jerez, ο Alex Rins ήταν ο αναβάτης με τους περισσότερους γύρους μέσα στην πίστα: 150 στο σύνολο. Ήταν φανερό ότι η Suzuki είχε πολλή δουλειά.

 

«Ναι, άλλωστε θέλαμε να τα δοκιμάσουμε όλα και να τα συγκρίνουμε κι αυτό θέλει χρόνο. Κάναμε καλή δουλειά όμως».

 

«Τώρα θα αναλύσουμε τα δεδομένα και θα λάβουμε υπόψη τα σχόλια των οδηγών και μετά θα ετοιμάσουμε το σύνολο που θα φέρουμε στην Μαλαισία και στο Qatar».

 

Για τους οδηγούς του το 2019, επισήμανε:

 

«Ο Alex είναι στην τρίτη του χρονιά. Δουλεύει σκληρά, είναι πολύ ακριβής στις δηλώσεις του και μας βοήθησε πάρα πολύ στην εξέλιξη στα τεστ».

 

«Ο Joan μαθαίνει ακόμα και ο στόχος μας στα τεστ ήταν να κάνει χιλιόμετρα και να μάθει καλύτερα πως να διαχειρίζεται τη μοτοσυκλέτα».

 

«Είχε όμως και την ευκαιρία να κάνει κάποιες συγκρίσεις με καινούργιες και παλιές λύσεις και να καταλάβει τις διαφορές».

 

Ο Mir είχε και μια άσχημη πτώση στο τεστ της Jerez, με αποτέλεσμα να σηκωθεί για λίγα λεπτά η κόκκινη σημαία της διακοπής στην πίστα.

 

«Μετά την πτώση του σηκώθηκε και λίγο αργότερα ήταν και πάλι μέσα, πιέζοντας και βελτιώνοντας το χρόνο του, ενώ είχε ρυθμό στο ‘39».

 

«Θα έλεγα λοιπόν ότι τα πήγε πολύ καλά. Τη δεύτερη ημέρα πονούσε λίγο, αλλά σε γενικές γραμμές πήγε καλά. Θα συνέβαινε κι αυτό κάποια στιγμή».

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Τη στιγμή που θα χαλαρώσεις

« Προηγούμενο άρθρο

Νέος Πρόεδρος στην FIM

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ