• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα BMW F 850 GS Adventure
Με τον νέο κινητήρα με κομβία στροφάλου στις 90 μοίρες.
Νέα Αγοράς 21/11/2018 - 00:56

Δελτίο Τύπου


Η νέα BMW F 850 GS Adventure: Ενισχυμένη μοτοσικλέτα στη μεσαία κατηγορία Adventure.


Πάνω από μια δεκαετία, τα μοντέλα GS της οικογένειας F της BMW Motorrad είναι η ενσάρκωση της έννοιας ‘premium’ στη μεσαία κατηγορία μοτοσικλετών για ταξίδια και περιπέτειες enduro. Τα ισχυρά ατού των μοτοσικλετών αυτών είναι: ανώτερες ικανότητες touring, καταλληλότητα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, σπορ δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο και κορυφαίες off-road επιδόσεις.

 

Μετά τις πρόσφατα ανανεωμένες BMW F 750 GS και F 850 GS που παρουσιάστηκαν το φθινόπωρο του 2017, ήρθε η σειρά της νέας F 850 GS Adventure να διευρύνει την premium γκάμα της BMW Motorrad στη συγκεκριμένη κατηγορία. Βασισμένη στο δυναμικό και εκτός δρόμου χαρακτήρα της F 850 GS, η νέα Adventure συνδυάζει ιδανικά ευελιξία και ικανότητες touring, αυξημένες δυνατότητες σε συνθήκες εκτός δρόμου και έξοχη συμπεριφορά σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Όπως ακριβώς οι θρυλικές BMW GS Adventure με τον boxer κινητήρα, έτσι και η νέα F 850 GS Adventure έχει φτιαχτεί για να προσφέρει στους πιστούς αναβάτες των ταξιδιών enduro, στους ταξιδιώτες με ανησυχίες off-road, αλλά και σε όσους θέλουν να γυρίσουν τον κόσμο με μοτοσικλέτα, τον ιδανικό σύντροφο της μεσαίας κατηγορίας για την εξερεύνηση των πιο απομακρυσμένων προορισμών του πλανήτη.

 

Νέος, δυνατός και βελτιωμένος 2κύλινδρος, σε σειρά κινητήρας με κομβία στροφάλου στις 90 μοίρες και χρονισμό ανάφλεξης στις 270/450 μοίρες.

Οι μηχανικοί εξέλιξης της BMW Motorrad κατάφεραν να χαρίσουν ένα δυνατό και συναρπαστικό ήχο στον κινητήρα χάρη στο νέο στρόφαλο με κομβία σε διάταξη 90 μοιρών και χρονισμό ανάφλεξης στις 270/450 μοίρες. Οι δύο αντικραδασμικοί άξονες αναλαμβάνουν την απορρόφηση των κραδασμών του νέου κινητήρα. Ο μονόδρομος συμπλέκτης με υδραυλική υποβοήθηση πέραν του ότι χαρίζει ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, συνδράμει και στην ασφάλεια στο δρόμο, καθώς περιορίζει το φρένο του κινητήρα στην επιβράδυνση. Τη μετάδοση της ισχύος στον πίσω τροχό αναλαμβάνει ένα εξατάχυτο κιβώτιο, ενώ η αλυσίδα βρίσκεται τώρα στην αριστερή πλευρά της μοτοσικλέτας.

  

Τα Riding Modes “Road” και “Rain” σε συνδυασμό με το ABS και το ASC προσφέρουν μεγάλη απόλαυση στην οδήγηση και βελτιωμένη ασφάλεια στο δρόμο. Διατίθενται Riding Modes Pro στον προαιρετικό εξοπλισμό. 
Η νέα F850 GS Adventure έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις προσωπικές απαιτήσεις του αναβάτη, καθώς διαθέτει δύο Riding Modes στο βασικό της εξοπλισμό, “Rain” και “Road”. Τα προγράμματα αυτά σε συνδυασμό με τα συστήματα ABS και Αυτόματου Ελέγχου Σταθερότητας ASC της BMW Motorrad εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας στο δρόμο. Επίσης, χάρη στο στάνταρ δυναμικό πίσω φως φρένου, η ορατότητα της μοτοσικλέτας κατά το φρενάρισμα είναι βελτιωμένη. Ο προαιρετικός εξοπλισμός που διατίθεται για την F 850 GS Adventure από το εργοστάσιο περιλαμβάνει τα πρόσθετα Riding Modes “Pro”,  “Dynamic”, “Enduro” και “Enduro Pro”, δυναμικό traction control (DTC) και ABS Pro που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ακόμη και με τη μοτοσικλέτα σε κλίση.

 



Νέος ατσάλινος σκελετός, βελτιωμένη γεωμετρία ανάρτησης και επανατοποθετημένο ρεζερβουάρ 23 λίτρων. 
Το ατσάλινο πλαίσιο της νέας F 850 GS Adventure είναι κατασκευασμένο από συγκολλημένα εξαρτήματα κατεργασμένα με τη μέθοδο της βαθιάς εξέλασης. Ενσωματώνει το 2κύλινδρο σε σειρά κινητήρα ως δομικό στοιχείο και διαθέτει αυξημένη στρεπτική ακαμψία και αντοχή. Το δοχείο καυσίμου έχει μετατοπιστεί στην κλασική του θέση ανάμεσα στη σέλα και στο λαιμό του τιμονιού, κάτι που έχει ωφελήσει τη γενικότερη σχεδίαση της μοτοσικλέτας και το κέντρο βάρους της. Το ρεζερβουάρ της F 850 GS Adventure έχει χωρητικότητα 23 λίτρων, το οποίο χαρίζει αυτονομία τουλάχιστον 550 χιλιομέτρων με δεδομένη τη χαμηλή κατανάλωση του μοντέλου.

 

Ακόμη πιο εντυπωσιακή και αρρενωπή σχεδίαση Adventure, βελτιστοποιημένη εργονομία και μεγαλύτερη καταλληλότητα για ταξίδια ανά τον κόσμο. 
Η νέα, πιο αρρενωπή εμφάνιση της F 850 GS Adventure αναδεικνύει τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα της. Η μεγαλύτερη ζελατίνα που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και οι «χούφτες» στο τιμόνι προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία από τον άνεμο και τη βροχή. Τα μεγάλα μασπιέ, οι ρυθμιζόμενοι μοχλοί του κιβωτίου ταχυτήτων και του πίσω φρένου καθώς και οι μπάρες προστασίας του κινητήρα και η βάση για το topcase από ανοξείδωτο ατσάλι, ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό της F 850 GS Adventure. Πέραν της βασικής έκδοσης, η F 850 GS Adventure είναι επίσης διαθέσιμη στις εκδόσεις Exclusive και Rallye.

 

Μοναδική γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και αξεσουάρ.

Η F 850 GS Adventure διαθέτει μία γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού μοναδική στη μεσαία κατηγορία. Σ’ αυτή περιλαμβάνονται σέλες διαφορετικού ύψους, σχάρα για τα αλουμινένια topcase και έξτρα πλαστικά καπάκια, νέος προβολέας full LED καθώς και πρόσθετος προβολέας LED, πακέτο συνδεσιμότητας που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών ή το σύστημα έξυπνης κλήσης Emergency eCall σε περίπτωση ατυχήματος. Όλα αυτά τα ελκυστικά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρουν μέγιστη απόλαυση στην οδήγηση και δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη να χαίρεται στο έπακρο την εμπειρία του ταξιδιού, κάτι μοναδικό για μοτοσικλέτα φτιαγμένη για ταξίδια enduro της μεσαίας κατηγορίας.

 

Κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW F 850 GS Adventure:

 

  • Ισχυρός, 2κύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 853 cm³ με ισχύ 70 kW (95 hp) στις 8.250 rpm και μέγιστη ροπή 92 Nm στις 6.250 rpm.
  • Δυνατός, απολαυστικός ήχος κινητήρα χάρη στο στρόφαλο με κομβία σε διάταξη 90 μοιρών και στο χρονισμό της ανάφλεξης στις 270/450 μοίρες.
  • Νέος ατσάλινος μονοκόκ σκελετός για μεγαλύτερη αντοχή και ακρίβεια στην οδήγηση.
  • Νέο αντεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και αλουμινένιο διπλό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ για ακόμη καλύτερη απόκριση.
  • Συστήματα ABS, ASC και προγράμματα οδήγησης “Rain” και “Road” στο βασικό εξοπλισμό.
  • Προγράμματα οδήγησης Pro με ABS Pro και δυναμικό πίσω stop, DTC και νέα προγράμματα οδήγησης “Dynamic”, “Enduro” και “Enduro Pro” στον προαιρετικό εξοπλισμό.
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic ESA στον προαιρετικό εξοπλισμό.
  • Νέο ηλεκτρικό σύστημα με πιο δυνατό εναλλάκτη ρεύματος και μίζα.
  • Στάνταρ προβολέας LED.
  • Φως ημέρας (DRL) LED και πρόσθετος προβολέας LED στον προαιρετικό εξοπλισμό.
  • Υψηλή συνδεσιμότητα με πίνακα οργάνων πολλαπλών λειτουργιών που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών και πολυάριθμα στοιχεία στον προαιρετικό εξοπλισμό.
  • Σύστημα έξυπνης κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall στον προαιρετικό εξοπλισμό.
  • Μεγαλύτερη συμβατότητα με οδήγηση εκτός δρόμου και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων σε συνδυασμό με καλύτερη προστασία από τον αέρα και τη βροχή.
  • Βελτιωμένη εργονομία (θέση οδήγησης) ειδικά στην οδήγηση εκτός δρόμου.
  • Ρεζερβουάρ 23 λίτρων για αυτονομία τουλάχιστον 550 χιλιομέτρων.
  • Βελτιωμένη εμφάνιση GS Adventure χάρη στη νέα εξωτερική σχεδίαση.
  • Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και δύο νέες εκδόσεις εξωτερικής σχεδίασης, Rallye και Exclusive.
  • Γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και αξεσουάρ μοναδική στη μεσαία κατηγορία.

 

Επόμενο άρθρο »

Nέες BMW R 1250 R, R 1250 RS και R 1250 GS Adventure

« Προηγούμενο άρθρο

Ανακαίνιση των κεντρικών εκθέσεων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ