• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Γύρος, Ιαπωνία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε BMW S1000RR στο Misano
Λίγο πριν την έλευση του νέου μοντέλου
Τεστ-Μοντέλα 16/09/2018 - 13:28

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Gaetano Piazzolla

Εξοπλισμός αναβάτη: κράνος SHOEI X-Spirit III – Bianca, φόρμα Alpinestars Tech-Air, μπότες & γάντια Alpinestars

 

Η BMW το 2009 με την S1000RR έκανε μια επανάσταση στην κατηγορία των αγωνιστικών superbike, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ο εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας ήταν κάτι πρωτοποριακό για μια εταιρία που μέχρι τότε είχε καθιερωθεί για τους boxer κινητήρες, παρά το ότι η σειρά Κ είχε αποδείξει ότι οι Γερμανοί έχουν τεράστια τεχνογνωσία και σε αυτούς τους κινητήρες. Άλλωστε η συμμετοχή τους στην Formula 1 μπορούσε να εγγυηθεί ένα υψηλότατο τεχνολογικό υπόβαθρο.

Από το 2009 η μοτοσικλέτα συνέχισε να αναπτύσσεται, ο δοκιμασμένος σχεδιασμός της τελειοποιήθηκε ακόμη περισσότερο και προστέθηκε η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ένας παράγοντας παρέμεινε σταθερός - η εντυπωσιακή καμπύλη ισχύος της RR που, όσον αφορά τις επιδόσεις, είναι ακόμα πρωτοπόρος και σήμερα. Τώρα η S 1000 RR ετοιμάζεται για ένα ακόμη βήμα, με ακόμη περισσότερη ισχύ και ακόμη πιο τέλεια ισορροπία πλαισίου – αναρτήσεων και φρένων. Μάλλον βασισμένα όλα στην εκπληκτική carbon HP4!

Η BMW S1000RR είναι πέρα από όλα τα άλλα και το SafetyBike του MotoGP και εμείς έχουμε την ευκαιρία και το προνόμιο να την οδηγούμε στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, την Παρασκευή το απόγευμα, μετά τις Ελεύθερες Δοκιμές της Moto2. 

Στο Misano λοιπόν ήταν μια ακόμη καλή ευκαιρία για να απολαύσουμε την ωραία αυτή μοτοσυκλέτα, να νιώσουμε την ισχύ στην έξοδο της 6ης στροφής, ανεβάζοντας μέχρι την 4η πριν τα φρένα της Quercia, να έχουμε εξαιρετική αίσθηση στο φρενάρισμα και φοβερή σταθερότητα λίγο αργότερα στην Curvone, ίσως την “γρηγορότερη” στροφή του Πρωταθλήματος! Ο φίλος φωτογράφος Gaetano Piazzolla κατέγραψε μερικές στιγμές και ιδού το αποτέλεσμα.

Να πούμε ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι ελαφρύτερη από την παραγωγής, καθώς έχουν αφαιρεθεί τα φώτα και τα φλας, έχει αρκετά μέρη carbon, η εξάτμιση της Akrapovic εξοικονομεί μερικά κιλά και δίνει παραπάνω από τους 199 ίππους της στάνταρ έκδοσης. Έτσι έχουμε πάνω από 200 ίππους για λιγότερα από 200 κιλά γεμάτη! Τι άλλο να ζητήσει κανείς όταν βρίσκεται σε μια πίστα η οποία βρίσκεται στην καλύτερή της κατάσταση της χρονιάς, αφού ήδη φιλοξενεί τον κορυφαίο της Αγώνα της χρονιάς! 

Επόμενο άρθρο »

Νέο Kymco Xciting S 400

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Triumph Street Triple RS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ ΤΑΪΛΑΝΔΗΣ
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ