• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Καλή η συγγνώμη
Αλλά χρειαζόμαστε αποτελέσματα!
Νέα 11/08/2018 - 22:41

Δεν είναι και ό,τι συνηθισμένο στο χώρο του MotoGP - και του αθλητισμού γενικότερα - να βλέπεις ένα ολόκληρο εργοστάσιο να απολογείται στους αναβάτες του.

 

Αυτό όμως έγινε σήμερα με την Yamaha και περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

 

Από την πλευρά του ο Valentino Rossi δέχτηκε τη συγγνώμη αλλά ζήτησε αποτελέσματα από τους ανθρώπους της Yamaha!

 

«Ευχαριστώ τον Tsuya για τη συγγνώμη, αλλά περισσότερο από μια συγγνώμη θέλουμε να φτιάξουμε τη μοτοσυκλέτα. Θέλουμε αποτελέσματα και γρήγορα».

 

Και φυσικά - για πολλοστή φορά - αναφέρεται στα ηλεκτρονικά:

 

«Ναι... η μοτοσυκλέτας μας, η βάση της, είναι πολύ καλή κι αν καταφέρουμε και βελτιώσουμε τα ηλεκτρονικά θα φτάσουμε τις Honda και Ducati».

 

«Μέχρι το 2015 που είχαμε τα δικά μας ηλεκτρονικά όλα ήταν οκ. Από το 2016 και μετά, με την ενιαία ECU, έχουμε προβλήματα. Οι τεχνικοί μας είναι σε επικοινωνία με τη Magneti Marelli».

 

Η Yamaha μπορεί να ζορίζεται πολύ στο κομμάτι αυτό, ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν έχει βελτιώσει την Μ1 όλο αυτό το διάστημα.

 

«Πέρυσι δεν μου άρεσε το πλαίσιο και φέτος έχουμε ένα καλύτερο, που δουλεύει. Το θέμα όμως είναι ότι δεν έχουμε καταφέρει να κάνουμε το βήμα στα ηλεκτρονικά».

 

Πρόκειται άραγε για την πιο δύσκολη στιγμή της Yamaha στο Πρωτάθλημα;

 

«Όταν ήρθα το 2004 τα πράγματα ήταν χειρότερα, αλλά η αντίδραση του εργοστασίου ήταν εκπληκτική και σε χρήματα και σε ανθρώπινο δυναμικό».

 

«Μέσα σε ένα χρόνο είχαμε εξελίξει την καλύτερη M1 που έχω οδηγήσει ποτέ στην καριέρα μου: αυτή του 2005. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και τώρα».

 

«Όμως, όπως έχω πει πολλές φορές, έχω εξηγήσει επανειλημμένως το πρόβλημα στους Ιάπωνες. Το ξέρουν και μετά από ένα χρόνο τα προβλήματα είναι τα ίδια».

 

Μέσα στη γενικότερη «βύθιση» των Yamaha, ήταν ο Johann Zarco αυτός που σώθηκε.

 

Ο ίδιος ο Rossi έκανε μια από τις χειρότερές του εμφανίσεις σε κατατακτήριες δοκιμές απ’ όταν άλλαξε η μονομάρκα από την Bridgestone στη Michelin (2016).

 

«Πριν μια εβδομάδα ήμουν στην πρώτη σειρά και τώρα στην πέμπτη... εδώ το πίσω ελαστικό έχει μεγάλη σημασία και ο Zarco, λόγω του στυλ του και του βάρους του, έχει πλεονέκτημα».

 

Πέρυσι όμως - με μια Μ1 που θεωρητικά ήταν χειρότερη από φέτος - ο Rossi ήταν πιο γρήγορος στον ένα γύρο.

 

«Είναι αλήθεια... αλλά αυτή τη φορά, φέτος, το μαλακό παραήταν μαλακό για εμάς και ίσως θα έπρεπε ν’ ακολουθήσω το παράδειγμα του Dovi με το μεσαίο».

 

Ο Rossi περίμενε ότι θα ήταν δύσκολα τα πράγματα στην Αυστρία, αλλά όχι και τόσο...

 

«Είναι η χειρότερη πίστα στο Ημερολόγιο για εμάς, αλλά όντως περίμενα ότι θα υποφέραμε λιγότερο. Σήμερα δουλέψαμε στις ΕΔ4, αλλά ο ρυθμός μου δεν είναι φανταστικός».

Επόμενο άρθρο »

Zarco: Νόμιζα ότι έκανα φοβερό γύρο!

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Θα ήμουν στην pole!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα