• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2019: Πιο αυστηροί κανονισμοί
Για τα αεροδυναμικά βοηθήματα
Νέα 04/07/2018 - 10:17

Τα «φτεράκια» στα φέρινγκ των μοτοσυκλετών δεν καταργούνται, ωστόσο το πλαίσιο των κανονισμών για αυτά γίνεται ακόμα πιο αυστηρό.

 

Αυτό αποφασίστηκε σε συνεδρίαση της Επιτροπής Grand Prix που έγινε κατά τη διάρκεια του προηγούμενου GP στο Assen.

 

Οι νυν κανονισμοί επιτρέπουν στους κατασκευαστές να ομολογκάρουν ένα φέρινγκ στην αρχή της σεζόν κι άλλο ένα κατά τη διάρκειά της.

 

Για να αντιμετωπίσουν αυτόν τον κανονισμό, οι μηχανικοί των ομάδων άρχισαν να χρησιμοποιούν φέρινγκ με «κινητά μέρη»!

 

Έτσι, ανάλογα με την πίστα, οι μηχανικοί προσάρμοζαν το φέρινγκ σύμφωνα με τα εκεί δεδομένα, όντας παράλληλα μέσα στο γράμμα του κανονισμού.

 

Άλλωστε, ο κανονισμός απαγορεύει να μην προστίθενται νέα μέρη στο φέρινγκ αλλά δεν απαγορεύει κάποια μέρη να είναι «κινητά».

 

Αυτό πρόκειται να αλλάξει το 2019, καθώς θα απαγορεύεται πλέον να αφαιρούνται ή να αλλάζουν θέση διάφορα μέρη ή να αλλάζουν γενικά με άλλα.

 

Μάλλον θα υπάρξουν και αλλαγές σε ό,τι αφορά στο μέγεθος των «φτερών» αν και σε αυτό το κομμάτι οι κατασκευαστές είναι εντός κανονισμού.

 

Επιπλέον, από το 2019 θα περιορίσουν και τον αριθμό των καναλιών που θα μπορεί να χρησιμοποιεί η ECU για να λαμβάνει πληροφορίες από διάφορα μέρη, όπως για παράδειγμα τη Μονάδα Αδρανείας.

 

Τέλος, θα υπάρχει και μια αλλαγή που αφορά στην Moto3.

 

Ο κανονισμός λέει ότι το ελάχιστο όριο ηλικίας για συμμετοχή στην κατηγορία είναι το 16ο έτος.

 

Υπάρχει όμως ένα «παραθυράκι» για να μπορεί να συμμετάσχει κάποιος ακόμα κι όταν είναι 15 με την προϋπόθεση ότι έχει κερδίσει το Παγκόσμιο Νέων (Moto3 Ισπανίας).

 

Από το 2019 θα ισχύει το ίδιο και για τον νικητή του Red Bull Rookies Cup.

Επόμενο άρθρο »

Pedrosa: Αποφάσισα τι θα κάνω!

« Προηγούμενο άρθρο

Πιο απαισιόδοξος ο Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα