Τα αεροδυναμικά βοηθήματα ήταν ένα σοβαρό θέμα συζήτησης ανάμεσα στους Κατασκευαστές (MSMA) στον προηγούμενο Γύρο της Αργεντινής.
Ο λόγος, σύμφωνα με πληροφορίες από το έγκυρο speedweek, ήταν μια πρόταση που έκανε η ΚΤΜ και τάραξε τα νερά, σε ό,τι αφορά στον τομέα των αεροδυναμικών φέρινγκ.
Η ΚΤΜ συμβουλεύτηκε ειδικούς στο συγκεκριμένο χώρο, οι οποίοι τους είπαν ότι δεν αξίζει να κάνουν καμμία επένδυση εκεί!
Ο λόγος είναι ότι τα πλεονεκτήματα κάθετης δύναμης που δίνουν στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ μικρότερα από τα αντίστοιχα για τα μονοθέσια.
Υπάρχει όμως και άλλη μια αιτία: η αέναη εξέλιξη, ειδικά στον τομέα του κόστους.
Έτσι η ΚΤΜ πρότεινε να παγώσει η εξέλιξή τους ή να καταργηθούν τελείως και τα αεροδυναμικά φέρινγκ.
Για μια τέτοια απόφαση βέβαια, απαιτείται η ομοφωνία ανάμεσα στους κατασκευαστές και φυσικά κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να συμβεί.
Η ΚΤΜ έχει δυο συμμάχους, την Honda - που ας μην ξεχνάμε κίνησε τα νήματα για τον πρώτο αποκλεισμό των «φτερών» και την Suzuki.
Φυσικά τελείως αντίθετη, όπως και την πρώτη φορά, είναι η Ducati που έχει επενδύσει πάρα πολλά στο συγκεκριμένο τομέα, στον οποίο θεωρείται και πρωτοπόρος τη σύγχρονη εποχή.
Από την άλλη, η Yamaha δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τη θέση της, δείχνοντας προς το παρών μια αναποφάσιστη στάση.
Όσο για την Aprilia; Οι πληροφορίες θέλουν το συγκεκριμένο εργοστάσιο να πηγαίνει - μάλλον - με το μέρος της πλειοψηφίας.
Όπως είναι φυσικό τίποτα δεν τελείωσε στην Αργεντινή και οι Κατασκευαστές ανανέωσαν το ραντεβού τους για το Τέξας, αυτό το Σ/Κ. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε δρόμο ακόμα.