• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SYM Jet 14 125 LC
Ο άνετος δρομέας
Τεστ-Μοντέλα 06/03/2018 - 16:12

SYM Jet 14 125 LC  -  Ο άνετος δρομέας

Τα τελευταία χρόνια η κατηγορία δικύκλων 125 κυβικών γίνεται ξανά δημοφιλής, γεγονός που  οφείλεται στις νέες κατηγορίες αδειών οδήγησης, οι οποίες περιορίζουν τους νέους αναβάτες, 18 ετών, στην οδήγηση δικύκλων μέχρι 125 κυβικά εκατοστά και απόδοσης μέχρι 15 ίππους, την κατηγορία Α1. Για την απόκτηση του επόμενου διπλώματος Α2 θα πρέπει να περιμένουν άλλα δυο χρόνια και αν υπολογίσουμε το πρόσθετο κόστος για επέκταση του διπλώματος στα 250 – 300€ καταλαβαίνουμε ότι αρκετοί νέοι αναβάτες που δεν θέλουν κάτι περισσότερο από μετακίνηση μέσα στην πόλη θα μείνουν στα 125 κυβικά. Το παραπάνω σημαίνει ότι σε βάθος χρόνου οι περισσότεροι νέοι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν δίπλωμα Α1 και θα μπορούν να οδηγήσουν δίκυκλα μόνο μέχρι 125 κυβικά. Αυτό αναμένεται  να μεταμόρφωση το τοπίο στην αγορά δικύκλων εξαφανίζοντας τα δίκυκλα 150-200 κυβικά και αφήνοντας τα 125 να κυριαρχήσουν στα μικρά κυβικά. Αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ανανεώσει την γκάμα τους στα 125 κυβικά και σε αρκετές περιπτώσεις έχουν ήδη σταματήσει την παραγωγή μοντέλων στα 150 και 200 κυβικά. Το πόσο σημαντική είναι η συγκεκριμένη κατηγορία για την SYM το φανερώνει η γκάμα της εταιρίας που από τα 19 συνολικά σκούτερ (πάνω από 50 κυβικά) τα 11 είναι στα 125 κυβικά. 

.

 

Το SYM Jet 14 125 LC προδιαγραφών Euro 4 είναι το νεότερο, σπορ, μοντέλο στην γκάμα scooter 125 κυβικών της εταιρίας. Το Jet 14 125 LC είναι εφοδιασμένο με τροχούς 14” που του προσφέρουν καλύτερη οδική συμπεριφορά βοηθώντας παράλληλα στις μικρές συνολικά διαστάσεις του, αφήνοντας έτσι μεγαλύτερο χώρο κάτω από την σέλα. Ο κινητήρας είναι ο νέος υγρόψυκτος SC1 (Side Cooling One) με απόδοση 11.5 ίππους και το ψυγείο είναι τοποθετημένο επάνω στην δεξιά πλευρά του κινητήρα. Τη συγκεκριμένη τοποθέτηση του ψυγείου χρησιμοποιούν τελευταία όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές γιατί  προσφέρει συμπαγείς διαστάσεις, οικονομία χώρου, απλότητα και αξιοπιστία.

Τα φρένα είναι δισκόφρενα εμπρός και πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) και διάμετρο δίσκων 260 & 220 χιλιοστά αντίστοιχα.

Η εμφάνιση είναι σπορ με διπλούς προβολείς που του δίνουν ένα επιθετικό στυλ και LED φώτα θέσης εμπρός και πίσω. Στον τομέα της άνεσης και των ευκολιών στη χρήση το Jet 14 125 LC είναι επίσης προσεγμένο, έχοντας επίπεδο πάτωμα για τα πόδια του αναβάτη, χώρο κάτω από την - άνετη διπλή - σέλα για full face κράνος και αναδιπλούμενο γάντζο στην εμπρός ποδιά. Ο πίνακας οργάνων πέρα από το συμπαθητικό ευανάγνωστο αναλογικό ταχύμετρο και βενζινόμετρο είναι εφοδιασμένος και με ψηφιακό στροφόμετρο (με μπάρες), ρολόι, ενδεικτική λυχνία για την θερμοκρασία και φυσικά όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.         

Το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος πλησιάζοντας το SYM Jet 14 125 LC, είναι οι μικρές διαστάσεις. Αυτό που θα προσέξει μόλις ανέβει είναι το μεγάλο άνοιγμα για τα πόδια στην ποδιά που σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα προσφέρουν ευκολία στο ανέβα - κατέβα. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και οι εσοχές εμπρός δεξιά αριστερά επιτρέπουν στα πόδια του αναβάτη να “τεντώσουν” βοηθώντας την άνεση, παρά τις μικρές συνολικά διαστάσεις.

Η επιτάχυνση αρχικά είναι σχετικά ήπια και ο κινητήρας δείχνει να ζωντανεύει μετά από τα 20 χιλιόμετρα και παραμένει ζωντανός μέχρι περίπου τα 80 χιλιόμετρα με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 105-110 χιλιόμετρα. Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 2.6 – 3 λίτρα (ανάλογα με την οδήγηση) στα 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία είναι στα 250 με 290 χιλιόμετρα χάρη στη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 7.5 λίτρα.

Στην οδήγηση μέσα στην πόλη οι μικρές διαστάσεις, οι τροχοί 14” και το τιμόνι που κόβει αρκετά, του δίνουν πολύ καλή ευελιξία. Στις μεγαλύτερες ταχύτητες, παρά το μικρό μεταξόνιο, οι σφιχτές αναρτήσεις με τα δυο αμορτισέρ πίσω και το στιβαρό πλαίσιο προσφέρουν σταθερότητα που θα λέγαμε ότι είναι καλύτερη από τα περισσότερα σκούτερ της κατηγορίας. Τα συνδυασμένα φρένα είναι δυνατά και επαρκέστατα για τις επιδόσεις του Jet 14 125 LC. Το συνδυασμένα (CBS) σημαίνει ότι η αριστερή μανέτα του πίσω φρένου επενεργεί σε ένα ποσοστό και στο εμπρός φρένο, πράγμα που προσφέρει ευκολία στο φρενάρισμα και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στους λιγότερο έμπειρους αναβάτες.

 

 

Το  “άνετος”  στον τίτλο πηγαίνει ακριβώς στις ευκολίες που προφέρει το  Jet 14 125 LC, ευκολίες που συνήθως δεν  συναντάμε σε σκούτερ με σπορ χαρακτήρα και αρχίζουν από το επίπεδο πάτωμα και τον πτυσσόμενο γάντζο στην ποδιά, που επιτρέπουν την εύκολη μεταφορά μιας τσάντας του σούπερ μάρκετ, την άνετη μεγάλη σέλα που ανοίγει ηλεκτρικά από τον διακόπτη, τον χώρο για ful face κράνος, τον πρόσθετο  χώρο για μικροαντικείμενα στην ποδιά, τα δυο σταντ κεντρικό και πλαϊνό και το πρόσθετο αντικλεπτικό κλείδωμα του κεντρικού σταντ.

 

Τελικά όλες οι παραπάνω μικρο-ευκολίες είναι που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση και σε συνδυασμό με τις συνολικά καλές επιδόσεις του Jet 14 125 LC και την προσιτή τιμή στα 2,495€ κάνουν την έκπληξη. 

 

 

.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος τετράχρονος υγρόψυκτος με 2 βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό (EFI)

Απόδοση: 11.5 ίππους στις 8000 στροφές.

Εκκίνηση: Ηλεκτρική μίζα.

Μετάδοση: Αυτόματη διαρκώς μεταβαλλόμενη CVT

Τροχοί: Εμπρός 100/90-14 πίσω 110/80-14

Φρένα: Συνδυασμένα CBS  - Εμπρός Δίσκος 260 χιλ. - Πίσω Δίσκος 220 χιλ. 

Αναρτήσεις: Εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι - Πίσω δυο αμορτισέρ.

Βάρος: 135 κιλά.

Ρεζερβουάρ: 7.5 λίτρα.

Τιμή: 2,495€

.

www.sym.gr

.

SYM Jet 14 Mat Black

SYM-JET14 MAT-BLACK

.

SYM-JET14 MAT-BROWN​

.

SYM-JET14 RED

.

SYM-JET14 WHITE

.

SYM-JET14 BLUE

.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Vid: Οδηγούμε την Ducati Panigale V4

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Panigale V4 μοτέρ-πλαίσιο

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ