• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Vinales: Το πιο θετικό;
Ότι μπορώ επιτέλους και είμαι σταθερός!
Νέα 29/01/2018 - 17:27

Ο στόχος του Maverick Vinales για το πρώτο τεστ της χρονιάς είναι ξεκάθαρος και δεν είναι να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο.

 

Ο Ισπανός δοκιμάζει τη νέα του μοτοσυκλέτα σε συνθήκες προσομοίωσης αγώνα, προσπαθώντας να κατανοήσει αν έχει διορθωθεί το πρόβλημα με τη μεγάλη φθορά ελαστικού.

 

Ο Vinales ήταν χαρούμενος με την πρόοδο σ’ αυτό το κομμάτι, ενώ παράλληλα έκανε και τον ταχύτερο γύρο. Ήταν κάτι που δεν επιδίωξε. Άλλωστε:

 

«Η απόδοση του Valentino στο γρήγορο γύρο απέδειξε ότι η Μ1 είναι γρήγορη και η δουλειά του με βοήθησε».

 

«Θα έλεγα ότι τα πάμε καλά. Δεν ένοιωσα να χάνει το ελαστικό, ούτε κι όταν έκανα 20 γύρους. Ήμουν σταθερός κι αυτό είναι το πιο σημαντικό».

 

Πως η νέα Μ1 είναι διαφορετική από την περσινή;

 

«Στα πάντα!» απαντά γελώντας ο Vinales. «Δεν χρειάστηκε ν’ αλλάξω το στυλ μου αλλά προσαρμόζεται καλύτερα στα Michelin κι αυτό με κάνει να είμαι πιο γρήγορος από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο».

 

«Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά στα ηλεκτρονικά κι εκεί θα ρίξουμε το βάρος. Πρέπει να βρούμε μια πιο γραμμική απόδοση, διότι στα χαμηλά είναι ομαλά αλλά μετά έρχεται μια έκρηξη δύναμης».

 

«Για τον ένα γύρο δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά για τον Αγώνα πρέπει να βελτιωθούμε».

 

Η Yamaha έδωσε στους αναβάτες της κι ένα καινούργιο φέρινγκ με τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ωστόσο για τον Maverick άλλα πράγματα έχουν προτεραιότητα.

 

«Δεν ξέρω αν θα το δοκιμάσω αύριο. Θέλω να κάνω προσομοίωση αγώνα και να έχω χρόνο για τα νέα ελαστικά που έχει φέρει η Michelin».

 

Σήμερα πάντως το δοκίμασε προς το τέλος: «Σε κάποιες πίστες θα το έχουμε, διότι βοηθά στην επιτάχυνση και μειώνει τη σούζα. Έχει τα καλά και τα κακά του».

 

Όσο για τον κινητήρα που θα ομολογκάρει; Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις δοκιμές στην Ταϊλάνδη.

 

«Θα είναι καλό να έχουμε την πληροφόρηση κι από μια άλλη πίστα με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Εδώ οι χρόνοι είναι ίδιοι και με τους δυο κινητήρες».

Επόμενο άρθρο »

Ίδια σχεδόν τα ελαστικά του ‘18

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: 20 χρόνια πριν!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα