• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang Test Ημ. 2: Τελικοί χρόνοι
Η Yamaha έκανε το 1-2 με πρώτο τον Vinales
Νέα 29/01/2018 - 12:47

Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη ημέρα δοκιμών στην πίστα Sepang της Μαλαισίας.

 

Ενώ την πρώτη ημέρα οι αναβάτες προσπάθησαν να επανέλθουν σε αγωνιστικούς ρυθμούς, η δεύτερη ήταν λίγο παραπάνω ενδεικτική για τη δυναμική των εργοστασίων.

 

Χτες ήταν ο Dani Pedrosa αυτός που κατάφερε να γράψει τον καλύτερο χρόνο, ωστόσο σήμερα ήταν η σειρά των Yamaha και του Maverick Vinales να ανέβει στην κορυφή.

 

Ο Ισπανός είχε εντυπωσιάσει ήδη από την πρώτη ημέρα, όταν - χωρίς να κυνηγήσει το χρόνο - ήταν χαρακτηριστικά δυνατός και σταθερός στις προσομοιώσεις που έκανε.

 

Το μείζον πρόβλημα των μπλε είναι η φθορά του πίσω ελαστικού στα τελευταία στάδια του Αγώνα, κάτι που τους απασχολεί έντονα τα τελευταία δυο χρόνια και πάνω σ’ αυτό δούλεψαν.

 

Σήμερα όμως ο Vinales αποφάσισε να «βγάλει» κι έναν γρήγορο χρόνο στο τέλος και το κατάφερε, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:59.355!

 

Αυτός ο χρόνος του είναι καλύτερος (κατά 13χιλ) από τον περσινό που πετύχαινε στην ίδια πίστα και του χάριζε την πρώτη θέση στα συνδυασμένα αποτελέσματα.

 

Πίσω του, με διαφορά μόλις 35χιλ, βρίσκουμε τον Valentino Rossi. Χαρούμενος με την Μ1 του ’18 από την πρώτη του επαφή χτες, ο Vale επιβεβαίωσε σήμερα την καλή του αίσθηση.

 

Στο στρατόπεδο των μπλε δούλεψαν πολύ τόσο στο νέο κινητήρα όσο και στο νέο πλαίσιο, αυτό του 2018 που όμως βασίζεται στο αντίστοιχο του 2016. Παράλληλα, προς το τέλος της ημέρας δοκίμασαν κι ένα νέο φέρινγκ με "φτεράκια".

 

Με την Yamaha να κάνει το 1-2 τη δεύτερη ημέρα, η τρίτη θέση πήγε σ’ έναν άλλο πολύ έμπειρο αναβάτη, τον Cal Crutchlow.

 

Ο Βρετανός δούλεψε και πάλι καλά με την ομάδα του (LCR) και για μια ακόμα φορά ήταν πολύ ικανοποιημένος με τη δουλειά που έκανε το HRC στη μοτοσυκλέτα.

 

Ο Cal ήταν η καλύτερη Honda, με διαφορά μόλις 88χιλ από την κορυφή, αφήνοντας ελάχιστα πίσω του τον Jorge Lorenzo της Ducati.

 

Έτσι είχαμε τους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές να βρίσκονται μέσα στην πρώτη πεντάδα, με τον Lorenzo επίσης να επιβεβαιώνει την καλή αίσθηση που έχει με την GP18.

 

Μπορεί ακόμα το πρόβλημα μέσα στις στροφές να μην έχει αντιμετωπιστεί τελείως, ωστόσο και οι δυο (τρεις με τον Petrux) εργοστασιακοί ήταν χαρούμενοι με την κατεύθυνση που έχουν πάρει.

 

Κι αν ο Jorge ήταν η καλύτερη Ducati, ήταν μια άλλη κόκκινη μοτοσυκλέτα αυτή που μας εντυπωσίασε με την ταχύτητά της στον ένα γύρο: αυτή του Jack Miller!

 

Ο Αυστραλός οδηγός της Pramac έκανε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, συνεχίζοντας απτόητος να δείχνει πόσο πολύ του ταιριάζει η GP17 την οποία έχει στη διάθεσή του.

 

Ο Miller διεκδικεί την έκπληξη της ημέρας και κατάφερε ν’ αφήσει πίσω του για δυο δέκατα τον Johann Zarco και την Μ1 του 2017.

 

Με τη μοτοσυκλέτα που συγκέντρωσε ουκ ολίγες φορές τα πυρά των Rossi-Vinales το 2017, ο Γάλλος έδειξε και πάλι δυνατός.

 

Χτες ήταν σταθερός στο γυρολόγιό του, παραπονούμενος μόνο ότι δεν μπορούσε να βγάλει τον ένα γρήγορο γύρο. Σήμερα το κατάφερε και πέτυχε 1:59.7 που ήταν μόλις 0.347’’ από την κορυφή.

 

Η Honda έδωσε τη σκυτάλη στην Yamaha, όσον αφορά στα ηνία της λίστας με τους χρόνους, ωστόσο αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία τη δεδομένη χρονική περίοδο.

 

Άλλωστε οι άνθρωποι της ομάδας και οι οδηγοί προσπαθούν να αξιολογήσουν τα δυο διαφορετικά μοτέρ που έχουν στην Μαλαισία, ώστε να ξεκινήσουν με μια σωστή βάση τη χρονιά.

 

Αν πιστέψουμε τα λόγια του Marquez χτες, τότε είναι πράγματι σε καλό δρόμο. Ο Ισπανός δεν προσπάθησε να γράψει έναν καλό χρόνο χτες, σήμερα όμως πίεσε περισσότερο.

 

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας (είχε μια πτώση λίγο πριν το τέλος, όταν άρχισε να βρέχει) σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:59.730 και ήταν μόνο 0.375’’ από την κορυφή και 2χιλ μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη για τον Τίτλο πέρυσι.

 

Ο λόγος φυσικά για τον Andrea Dovizioso, ο οποίος είχε τον όγδοο καλύτερο χρόνο και ήταν 15χιλ πιο γρήγορος από τον Danilo Petrucci.

 

Όλοι οι εργοστασιακοί της Ducati είχαν από μια GP17 και μια GP18 στη διάθεσή τους στα γκαράζ των ομάδων τους.

 

Ο ένατος Petrux ήταν κάτω από τέσσερα δέκατα πίσω από τον πρώτο, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Andrea Iannone και η Suzuki.

 

Παρά τα προβλήματα - έβγαλε φλόγες η GSX-RR του κάποια στιγμή - ο Iannone ήταν ένας από τους 12 αναβάτες που κατάφεραν σήμερα να σπάσουν το φράγμα των δυο λεπτών.

 

Με την νέα Aprilia (κατά 95% καινούργια εξαρτήματα έχει η RS-GP φέτος) ο Aleix Espargaro έμεινε για 8χιλ εκτός δεκάδας, με διαφορά μόλις 0.570’’ από την κορυφή.

 

Ο τελευταίος με χρόνο στο 1:59 ήταν ο Dani Pedrosa, με τον βετεράνο του HRC να κάνει 1:59.999 και να έχει διαφορά 0.644’’ από την κορυφή.

 

Στο ίδιο δευτερόλεπτο από τον πρώτο ήταν 14 αναβάτες, με τους Rins και Pol Espargaro να είναι στις θέσεις 13-14 πίσω από τον Pedrosa.

 

Στους rookies, ο Franco Morbidelli πήρε μια άτυπη ρεβάνς από τον Takaaki Nakagami που ήταν ο καλύτερος νεοφερμένος χτες.

 

Σήμερα ήταν η σειρά του Ιταλού (με τις Βραζιλιάνικες ρίζες) να κάνει καλύτερο χρόνο από τον Ιάπωνα και να έχει την 21η θέση, με διαφορά 1.3’’ από τον πρώτο.

 

Ούτε ο Nakagami πάντως τα πήγε άσχημα, καθώς απείχε μόλις 1.6’’ από τον καλύτερο χρόνο της ημέρας.

 

Οι άλλοι δυο νεοφερμένοι ήταν πιο πίσω, με τον Xavier Simeon (26ος) να κερδίζει για ένα δέκατο τον Luthi που επέστρεψε μετά τον τραυματισμό του χωρίς να είναι ακόμα 100% ανταγωνιστικός.

Επόμενο άρθρο »

Video: Φωτιές έβγαλε η GSX-RR

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang Ημ. 2: Οι χρόνοι στις 16:00

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα