• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Albesiano: Η νέα Aprilia;
Κανένα εξάρτημα δεν είναι ίδιο με πέρυσι!
Νέα 18/01/2018 - 11:26

Για την Aprilia τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα τη νέα σεζόν. Πέρα από τους τρεις κυρίαρχους κατασκευαστές, θα έχει ν’ αντιμετωπίσει τόσο την Suzuki, όσο και την  ΚΤΜ.

 

Οπωσδήποτε το έργο του κατασκευαστή δεν θα είναι εύκολο, ωστόσο ο Romano Albesiano σε πρόσφατη συνέντευξή του, βγάζει μια αισιοδοξία.

 

H RS-GP είναι σε καλό επίπεδο, αν και είναι βέβαιο ότι χρειάζεται ακόμα χρόνο. Οι άνθρωποι της Aprilia πάντως, θεωρούν ότι θα είναι έτοιμη για το τεστ της Sepang.

 

«Θεωρούμε ότι έχουμε χαρτιά να παίξουμε. Μην περιμένετε πάντως μια επανάσταση, αλλά περισσότερο μια εξέλιξη. Δεν έχουμε φέρει τα πάνω-κάτω», λέει ο Albesiano.

 

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι αλλαγές στη μοτοσυκλέτα είναι ελάχιστες: «Ουσιαστικά κανένα κομμάτι δεν είναι ίδιο με πέρυσι», προσθέτει ο Ιταλός.

 

«Ο κινητήρας, το πλαίσιο, το ψαλίδι τα αεροδυναμικά βοηθήματα... όλα έχουν αναβαθμιστεί ενόψει μιας πιο δραστικής αλλαγής που ετοιμάζουμε. Χρησιμοποιούμε τις ιδέες που συλλέξαμε το ‘17».

 

Το ντεμπούτο της νέας μοτοσυκλέτας θα γίνει στο πρώτο επίσημο χειμερινό τεστ του 2018, στην πίστα Sepang της Μαλαισίας από τις 28 ως τις 30 Ιανουαρίου.

 

Στόχος είναι να παρουσιαστεί μια βελτιωμένη μοτοσυκλέτα, με τον Albesiano να είναι έτοιμος να παίξει όλα τα χαρτιά του, παρά το μεγάλο μειονέκτημα του εργοστασίου, που δεν είναι άλλο από το περιορισμένο budget.

 

«Δεν ξέρω για το budget των αντιπάλων μας, αλλά είμαι χαρούμενος για το δικό μας. Έχουμε δυνατή ομάδα, εξαιρετικούς τεχνικούς και τα μέσα για να πετύχουμε τους στόχους μας».

 

«Βέβαια είναι λογικό ότι ο καθένας θα ήθελε ένα ακόμα μεγαλύτερο budget».

 

Τι θα ήθελε να «κλέψει» από τους ανταγωνιστές; «Την εμπειρία τους, μιας κι εμείς διανύουμε μόλις τον τρίτο μας χρόνο στο MotoGP».

 

Τέλος, ως μηχανικός και ο ίδιος, ο Romano Albesiano έχει το παρακάτω όνειρο:

 

«Έναν κανονισμό περισσότερο ανοιχτό όσον αφορά σε συγκεκριμένους τομείς της παραγωγής, όπως βοηθήματα για τον οδηγό ή για τα ηλεκτρονικά».

 

«Αν γίνει κάτι τέτοιο όμως, ό,τι έχουμε κάνει για να περιορίσουμε το κόστος θα πάει χαμένο. Πρέπει να βρεθεί η ισορροπία ανάμεσα στο κόστος και στην έρευνα».

Επόμενο άρθρο »

Dakar Φωτογραφικό

« Προηγούμενο άρθρο

Έκλεψαν τον Morbidelli!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα