• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Petrucci: Ο Marc με άφησε άναυδο!
Πιο δύσκολος αντίπαλος στα φρένα; Ο Vale!
Νέα 13/12/2017 - 10:12

Η φετινή σεζόν ήταν αναμφίβολα η καλύτερη του Danilo Petrucci στη μεγάλη κατηγορία, εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία που του δόθηκε να οδηγεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

 

Ο Petrux έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο «αδελφό» gpone.com και μίλησε για το 2017 αλλά και για το μέλλον του στην κατηγορία.

 

«Ήταν η καλύτερή μου σεζόν στο MotoGP, πήρα τέσσερα βάθρα και ίδιες πρώτες σειρές εκκίνησεις. Το μόνο που μου έλειψε ήταν το μεγάλο αποτέλεσμα».

 

Μια pole και κυρίως μια νίκη. «Ναι, αλλά δεν ήταν αποτελέσματα που έπρεπε να πάρω με κάθε κόστος. Το σημαντικό ήταν να είμαι στην 5άδα ή 6άδα».

 

Δεν τα κατάφερε όμως πάντα να είναι εκεί και μας εξηγεί το πρόβλημα:

 

«Έφθειρα περισσότερο το πίσω ελαστικό, σε σύγκριση με τους άλλους αναβάτες της Ducati. Είμαι επιθετικός στο άνοιγμα του γκαζιού, στην επιτάχυνση».

 

Από την άλλη, το στυλ του δημιουργούσε προβλήματα και με τα Michelin.

 

«Είμαι από τους οδηγούς που φρενάρουν πολύ μέσα και ανοίγουν πολύ νωρίς το γκάζι. Τα Michelin είναι ευαίσθητα κι αν τα υπερθερμάνεις, διακινδυνεύεις την απόδοσή σου».

 

Γιατί τα χαρακτηρίζει ευαίσθητα;

 

«Διότι όταν είσαι επιθετικός με το γκάζι, ζεσταίνονται πολύ. Η θερμοκρασία του πίσω ελαστικού μου ήταν πάντα πιο ψηλή, σε σχέση με τους άλλους αναβάτες κι έτσι χάνεις πρόσφυση και χρόνο».

 

Πολλά έχουν γραφτεί για την Michelin «...γιατί στόχος τους είναι η μέγιστη απόδοση κι έτσι φέρνουν διαφορετικές γόμες για κάθε πίστα, με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να συμπεριφέρεται διαφορετικά».

 

«Θα τα έλεγα αγωνιστικά ελαστικά... πρέπει να προσαρμοστείς σ’ αυτά, στη μοτοσυκλέτα και στην πίστα».

 

Η λύση για την υπερθέρμανση του πίσω ελαστικού μπορεί να έρθει και από την Ducati.

 

«Κατ’ αρχήν είναι το στυλ μου που πρέπει ν’ αλλάξω και νομίζω έχω βρει τον τρόπο να το κάνω. Το θέμα είναι να νοιώθεις και ότι όλα είναι φυσιολογικά».

 

«Μπορεί να βοηθήσει και η Ducati και μάλιστα και ο Jorge ζήτησε ένα πιο ομαλό μοτέρ στην επιτάχυνση».

 

Στην Jerez οδήγησε την Desmosedici του 2018. «Ναι, αλλά μόνο για μια ώρα», τονίζει. «Το θέμα είναι ότι στο τεστ είχα την καλύτερη πτώση της σεζόν κι έτσι δεν είχα περισσότερο χρόνο».

 

Το μεγάλο όνειρο είναι να φορέσει κάποια στιγμή την εργοστασιακή φόρμα της Ducati, κάτι που δεν απέχει πολύ καθώς - όπως αποκαλύπτει:

 

«Στόχος μου είναι να γίνω εργοστασιακός, θα χρειαστεί όμως να τα πάω καλύτερα είτε από τον Jorge, είτε από τον Andrea».

 

«Έχω συμβόλαιο με την Ducati, με επιλογή να γίνω εργοστασιακός το 2019. Έτσι όλα είναι στο χέρι μου».

 

Φέτος τον «πολιόρκησε» και η Aprilia, η οποία μάλιστα του έδινε αρκετά χρήματα για να έρθει στην ομάδα της.

 

«Το όνειρό μου είναι να μείνω με την Ducati. Με εμπιστεύτηκαν όλα αυτά τα χρόνια και θέλω να τους ανταποδώσω την εμπιστοσύνη».

 

Ο Marquez έχει πει στο παρελθόν ότι ο Petrux τον φοβίζει περισσότερο σε μάχες σώμα με σώμα.

 

«Ναι, μου το είπε κι εμένα! Πέρα από το γεγονός ότι 80% είναι πιο γρήγορος, μπορεί να συμβεί κάποια στιγμή ένας οδηγός να νοιώθει καλύτερα με τα φθαρμένα ελαστικά».

 

Στις μάχες σώμα με σώμα τον βοηθά και το δυνατό του σώμα.

 

«Σε επαφές δεν είμαι εγώ που έχω το πρόβλημα. Οι άλλοι είναι προσεχτικοί γύρω μου. Με βοηθά και το στυλ μου», λέει γελώντας.

 

Ποιόν φοβάται ο ίδιος;

 

«Φέτος είχα την ευκαιρία να παλέψω με τον Marquez στο Misano και με άφησε άναυδο. Είχε πολλά να χάσει αλλά μου έκανε μια τρελή προσπέραση και μετά έκανε τον ταχύτερο γύρο».

 

«Δεν ξέρω πως κατάφερε κι έμεινε πάνω στη σέλα, ή πως κατάφερα κι εγώ να τον ακολουθήσω (σ.σ. γελάει)... και δεν ήταν η μόνη φορά».

 

Ποιός του κάνει δύσκολη τη ζωή στα φρένα;

 

«Ο Valentino. Σπανίως τον περνάω στα φρένα. Είναι δύσκολο να τον κερδίσεις, διότι φαίνεται σαν να ξέρει όλες σου τις κινήσεις».

Επόμενο άρθρο »

Η Energica στο Moto-e

« Προηγούμενο άρθρο

KTM: Δεν θα ήταν δίκαιο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα