• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2018: Τα νέα μοντέλα της Ducati
Στην Παγκόσμια παρουσίαση των κόκκινων
Νέα Αγοράς 06/11/2017 - 15:11

Παρουσιάστηκε την Κυριακή το βράδυ στην EICMA, η νέα γκάμα της Ducati παρουσία του CEO της εταιρείας, Claudio Domenicalli και πλήθος δημοσιογράφων του ειδικού τύπου.

 

Ανάμεσά τους και ο Δημήτρης Διατσίδης, ο Διευθυντής του περιοδικού MOTOGP WORLD ο οποίος έδωσε το παρών στο Θέατρο Linear Ciak του Μιλάνου, το οποίο για την περίσταση ήταν βαμμένο κόκκινο.

 

Στη σκηνή, πέρα από τον CEO της Ducati, ανέβηκαν οι Gigi Dall' IgnaJorge Lorenzo, Andrea Dovizioso αλλά και ο Danilo Petrucci που φέτος (και τη νέα σεζόν) αγωνίζεται με εργοστασιακή Ducati στο MotoGP.

 

DUCATI PANIGALE V4

Η Supersport που όλοι μας περιμέναμε! Η πρώτη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα παραγωγής από το Borgo Panigale είναι γεγονός και θα φέρει την τεχνολογία του MotoGP στους τυχερούς που θα την κάνουν δική τους! Δεν είναι τυχαίο ότι μάλλον πρόκειται για το πιο αναμενόμενο μοντέλο στη φετινή EICMA, μια μοτοσυκλέτα πολύ κοντά στην Desmosedici GP των Lorenzo και Dovizioso! Ο κινητήρας είναι 1,103cc 90 μοιρών V4 με Δεσμοδρομικό χρονισμό βαλβίδων και αποδίδει 214hp και ζυγίζει μόλις 174 κιλά: η σχέση ιπποδύναμης/βάρους είναι στο 1.23 και η ροπή της στα 12.6kgm στις 10,000 σαλ. Θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις, την απλή, την V4 S και την κορυφαία V4 Speciale. Διαθέτει το νέο «Front Frame» της Ducati, με τους κόκκινους να ισχυρίζονται ότι είναι πιο  συμπαγές και ελαφρύ. Η IMU έξι αξόνων της Bosch ελέγχει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, που συμπεριλαμβάνει: Cornering ABS Bosch EVO, Ducati Traction Control EVO, Ducati Slide Control (DSC), Ducati Wheelie Control EVO, Ducati Power Launch, Ducati Quick Shift up/down EVO και Engine Brake Control EVO. Τρία είναι τα Προγράμματα Οδήγησης: Race, Sport και Street. Τα ελαστικά είναι της Pirelli (Diablo Supercorsa SP) και τα φρένα της Brembo (Stylema). Η μοτοσυκλέτα θα είναι συμβατή με το Ducati Data Analyser και το Ducati Multimedia System. Στη σκηνή με την V4 ήταν ο Michele Pirro, ο δοκιμαστής της Ducati, ενώ την κορυφαία έκδοση - την Speciale με 226hp - παρουσίασε ο Casey Stoner, που βοήθησε και στην εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου!

DUCATI MULTISTRADA 1260

Η δημοφιλής Multistrada αναβαθμίζεται για το 2018, διαθέτοντας νέο κινητήρα, πλαίσιο αλλά και περισσότερο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, ενώ δεν λείπουν και οι καλοδεχούμενες αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι. Θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις, την Multistrada 1260, την 1260 S και την 1260 D|Air, ενώ δεν θα λείπει από την γκάμα και η νέα Pikes Peak. Η ροπή της είναι άφθονη, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με 13.2kgm και με το 85% να είναι διαθέσιμη στις 3,500σαλ! Στις 5,500σαλ η ροπή είναι μεγαλύτερη κατά 18% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η ιπποδύναμή της φτάνει τους 158hp στις 9,500σαλ και αποδίδεται ομαλά μέσω του νέου Ride-by-Wire ενώ διατίθεται και το Ducati Quick Shift Up & Down, το οποίο είναι προαιρετικό μόνο στη βασική έκδοση. Στις πιο ακριβές εκδόσεις, αντί για LCD οθόνη έχουμε μια νέα 5’’ TFT, ενώ τα Προγράμματα Οδήγησης είναι τέσσερα: Sport (κόκκινο), Touring (άσπρο τη νύχτα και μαύρο την ημέρα), Urban (γκρι) και Enduro (καφέ). Διαθέτει wheelie και traction control 8 επιπέδων, cornering ABS, cornering lights, ημι-ενεργητική Ducati Skyhook Suspension Evolution. Το cruise control είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στην S έχουμε τη δυνατότητα σύνδεσης του smartphone μας με τη μοτοσυκλέτα. Το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας έχει αυξηθεί κατά 55χιλ και σε συνδυασμό με τις νέες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 48χιλ της Kayaba μπροστά και monoshock της Sachs πίσω, όλα ρυθμιζόμενα) προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα. Και οι τρεις εκδόσεις έχουν πεντάκτινους (τύπου Y) τροχούς, 340 γραμμάρια ελαφρύτερους από το προηγούμενο μοντέλο, με ελαστικά της Pirelli (Scorpion Trail II). Στο αισθητικό κομμάτι, η νέα Multistrada έγινε ακόμα πιο κομψή με τα νέα πλαϊνά πάνελ στο φέρινγκ μπροστά και με τις ενσωματωμένες βάσεις για βαλίτσες πίσω. Εξάτμιση και εισαγωγή αέρα έχουν ανασχεδιαστεί για ακόμα καλύτερη απόδοση του κινητήρα, ενώ νέα είναι η βάση της πινακίδας και τα LED πίσω φλας. Το βασικό μοντέλο θα διατίθεται σε κόκκινο χρώμα με γκρι πλαίσιο και μαύρους τροχούς, ενώ οι S και D|Air σε άσπρο (iceberg white) και γκρι (volcano grey) με γκρι πλαίσιο και χρυσούς τροχούς. Τέλος, η Pikes Peak θα διατίθεται σε αγωνιστικά χρώματα, με σφυρήλατους τροχούς αλουμινίου και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins τόσο μπροστά, όσο και πίσω (TTX36). Δεν λείπουν οι πινελιές από ανθρακόνημα, ενώ μοιράζεται τις περισσότερες προδιαγραφές της με την Multistrada 1260 S.

Panigale 959 Corse Special Edition

Η Ducati παρουσίασε στο Μιλάνο και την Panigale 959 Corse, την ειδική έκδοση του μοντέλου για την πίστα και το δρόμο, στα χρώματα της Desmosedici GP των Dovizioso και Lorenzo. Ο κινητήρας (Superquadro) παραμένει ο ίδιος με την «απλή» Panigale 959 και αποδίδει 150hp στις 10,500 σαλ και 10.4kgm ροπής 9,000 σαλ. Δεν υπάρχουν αλλαγές ούτε στο πλαίσιο, ενώ στα ηλεκτρονικά διαθέτει ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Quick Shift (DQS) και Engine Brake Control (EBC). Τα Προγράμματα Οδήγησης είναι τρία: race, sport και wet. Αλλαγές έχουμε στις αναρτήσεις, καθώς μπροστά έχουμε 43χιλ πιρούνι της Ohlins (NIX30) ενώ Ohlins είναι και το πίσω αμορτισέρ (TTX36). Η νέα αυτή ειδική έκδοση είναι κατά 2.5 κιλά ελαφρύτερη (197.5kg), χάρη στη διπλή εξάτμιση τιτανίου (Akrapovic) και στη μπαταρία ιόντων-λιθίου. Τη μοτοσυκλέτα έφερε στη σκηνή ο αναβάτης της Ducati στα SBK-Motul και δεύτερος φέτος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος, Chaz Davies.

Νέα Scrambler 1100

Πρόκειται για την πιο δυνατή Scrambler της Ducati! Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: τη βασική, την Special και την Sport και η αυξημένη χωρητικότητα του αερόψυκτου μοτέρ (1,100cc) είναι μια ανασχεδιασμένη version της Monster 1,100. Η κίνηση αυτή είναι λογική, καθώς η Ducati θέλει να κρατήσει τους λάτρεις των Scrambler που αναζητούν μια αναβάθμιση σε μεγαλύτερο μοντέλο. Η μοτοσυκλέτα αποδίδει 86hp στις 7,500 σαλ και σχεδόν 9kgm (8.98) ροπής στις 4,750 σαλ., ενώ ζυγίζει 188 κιλά. Διαθέτει Bosch Cornering ABS, traction control, LCD οθόνη, τρία Προγράμματα Οδήγησης (active, journey, city) και θύρα USB κάτω από τη σέλα. Έτσι, με την κίνηση αυτή, η σειρά Scrambler θα έχει τρεις διαθέσιμους κινητήρες, όπως συνέβαινε και με την αρχική Scrambler, όταν παρουσιαζόταν τη δεκαετία του ’60 με επιλογές σε 250cc, 350cc και 450cc.

Multistrada 1200 Enduro

Εντυπωσιακή η Multistrada 1200 Enduro την οποία παρουσίασε η Ducati στο Μιλάνο και η οποία διαθέτει ελαστικά Pirelli Scorpion Rally, Ducati Performance “bull bars” από την Touratech και με LED φώτα, χαμηλότερη ζελατίνα, εξάτμιση από την Termignoni και 30 λίτρα ντεπόζιτο για τα ταξίδια μας. Στον κινητήρα (Testastretta DVT) δεν έχουμε αλλαγές, η ιπποδύναμή του είναι στους 152hp, ενώ και στα ηλεκτρονικά έχουμε όλα όσα θα περιμέναμε από τη μοτοσυκλέτα: cornering ABS, corning lights, traction control, wheelie control, ημι-ενεργή Skyhook Evolution ανάρτηση καθώς και hill-start control system. Σε όλα αυτά προσθέστε και το Ducati Multimedia System για άμεση σύνδεση του smartphone μας με τη μοτοσυκλέτα.

Επόμενο άρθρο »

H Motul με ενισχυμένη παρουσία

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ducati στην EICMA 2017

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ