• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
TRANS - ASIAN 2017 ένα ταξίδι 16.450 χλμ!
Του Κ. Μητσάκη με Honda Africa Twin
Νέα Αγοράς 31/10/2017 - 11:48

Δελτίο Τύπου


TRANS - ASIAN 2017: ένα ταξίδι στο δρόμο του μεταξιού και των μπαχαρικών, μήκους 16.450 χλμ. με Honda CRF1000L Africa Twin

Το δρόμο του μεταξιού και των μπαχαρικών, μία διαδρομή 16.450 χιλιομέτρων κατάφερε να καλύψει ο Έλληνας δημοσιογράφος- φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης οδηγώντας μία Honda CRF1000L Africa Twin , χορηγία της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.- Επίσημος Εισαγωγέας- Διανομέας της Honda moto στην Ελλάδα.

Εμπιστευόμενος την τεχνολογική υπεροχή και την αξιοπιστία των μοντέλων της Honda, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ξεκίνησε στις 14 Ιουνίου 2017 μία συναρπαστική περιπέτεια στους δρόμους της Ασίας, με σκοπό να «ενώσει» οδικώς την Αθήνα με την Τζακάρτα. Ταξιδεύοντας με την Honda CRF1000L Africa Twin από την Ελλάδα ως την εξωτική Ινδονησία, ο Έλληνας αναβάτης οδήγησε σε μία διαχρονική διαδρομή Ιστορίας και Πολιτισμού, τον περίφημο «Δρόμο του Μεταξιού», την πανάρχαια εμπορική οδό που ακολουθούσαν κάποτε τα καραβάνια, όταν από την μυθική Ανατολή έφερναν το πολύτιμο μετάξι και τα εξωτικά μπαχαρικά στις αγορές της Δύσης.

Τουρκία
Τουρκία

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού «TRANSASIAN 2017», ο Κωνσταντίνος Μητσάκης διέσχισε συνολικά 8 χώρες (Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν, Ινδία, Μιανμάρ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Ινδονησία), ενώ οι κυριότερες πόλεις που φιλοξένησαν το οδοιπορικό του Έλληνα αναβάτη στην κίτρινη ήπειρο ήταν η Άγκυρα, η Ερζερούμ, η Εσφαχάν, η Κερμάν, η Κουέτα, η Λαχώρη, το Νέο Δελχί, το Βαρανάσι, η Μανταλέι, η Γιανγκόν, η Μπανγκόκ, η Τζωρτζ-Τάουν, η Μεντάν, η Πάλεμπανγκ και η Τζακάρτα.

Ο αναβάτης της Honda CRF1000L Africa Twin Κωνσταντίνος Μητσάκης, αναφερόμενος στο μεγάλο αυτό ταξιδιωτικό – οδοιπορικό, δήλωσε: «Το «TRANS - ASIAN 2017» ήταν ένα ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό ταξίδι, για το οποίο χρειάστηκε πολύπλευρη προετοιμασία και προσεκτικός σχεδιασμός. Στην διαδρομή των 16.450 χιλιομέτρων, οι αντιξοότητες που κλήθηκα να ξεπεράσω ήταν πολλές. Διέσχισα όλη την περιοχή του Δυτικού και Κεντρικού Πακιστάν με ένοπλη στρατιωτική συνοδεία, για λόγους προστασίας μου από τυχόν επιθέσεις των Ταλιμπάν και του ISIS. Βρέθηκα αντιμέτωπος με ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, καθώς στην έρημο Βελουχιστάν (Ιράν – Δυτικό Πακιστάν) ο υδράργυρος φλερτάριζε τους 55ο βαθμούς Κελσίου, ενώ πιο ανατολικά (Ινδία, Μιανμάρ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία) ήταν εποχή βροχών και επικρατούσαν μουσώνες.

Ιράν
Ιράν

Καθοδόν προς την ινδονησιακή πρωτεύουσα, χρειάστηκε να αντιπαλέψω επίσης με τις τριτοκοσμικές συνθήκες διαβίωσης που επικρατούσαν σε ορισμένες χώρες, τις περίπλοκες γραφειοκρατικές – τελωνειακές διατυπώσεις των συνόρων, την κάκιστη ποιότητα των καυσίμων, την αστική εγκληματικότητα των μεγάλων πόλεων και με τις ποικίλες γεωμορφολογικές ιδιαιτερότητες της διαδρομής (έρημοι, τροπικά δάση, νησιωτικά συμπλέγματα). Αλλά τελικά, οδηγώντας με όραμα και επιμονή την λευκή Honda CRF1000L Africa Twin, κατάφερα να ολοκληρώσω με επιτυχία άλλον έναν ταξιδιωτικό άθλο, καλύπτοντας την διηπειρωτική διαδρομή των 16.450 χιλιομέτρων μέσα σε 68 ημέρες.»

Πακιστάν
Πακιστάν

“Συνοδοιπόρος” του Κωνσταντίνου Μητσάκη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του ήταν η νέα CRF1000L Africa Twin, μία μοτοσυκλέτα που κληρονομεί και διαιωνίζει το πνεύμα των ένδοξων προγόνων της που έγιναν διάσημες με το σλόγκαν “go anywhere” (‘Πάμε Παντού’). Χρησιμοποιεί έναν καινοτόμο και ισχυρό, εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα σε ελαφρύ, ευέλικτο πλαίσιο και δηλώνει έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εντός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές αστικές διαδρομές.

Ινδία
Ινδία

Ο κινητήρας της CRF1000L Africa Twin δημιουργήθηκε με έμφαση σε δύο τομείς – αξιοπιστία και χρηστικότητα και άνεση για καθημερινή οδήγηση και ιπποδύναμη και ροπή που προσφέρουν άριστη αίσθηση της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Το φυσικό αποτέλεσμα όλων αυτών είναι μία μοτοσυκλέτα παντός εδάφους που κινείται με την ίδια άνεση στο χώμα και στην πόλη καθημερινά.

Η μινιμαλιστική σχεδίαση του σώματος της μοτοσυκλέτας προστατεύει τον επιβάτη χωρίς υπέρογκες διαστάσεις. Η LCD οθόνη αρνητικής αντίθεσης προσφέρει μια στήλη πληροφοριών για τον αναβάτη σε στυλ ράλι για ταχεία ανάγνωση. Νέοι διακόπτες είναι εργονομικά σχεδιασμένοι για ευχρηστία και τοποθετούνται σε ένα κωνικό αλουμινένιο τιμόνι. Όλα τα φώτα είναι LED.

 

Βιογραφικό Κωνσταντίνου Μητσάκη

Ο Κωνσταντίνος Μητσάκης γεννήθηκε στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας πριν από 53 χρόνια. Είναι ένας γνωστός και καταξιωμένος ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος, ο οποίος δημοσιογραφεί στον Ημερήσιο και Ειδικό Τύπο εδώ και δυο δεκαετίες.

Ταξιδεύοντας στη σέλα μιας μοτοσυκλέτας, τα τελευταία 33 χρόνια έχει επισκεφθεί 110 χώρες, διατρέχοντας 1.300.000 χλμ. και στις πέντε ηπείρους του πλανήτη.

Τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που βίωσε ο Κων/νος Μητσάκης στους δρόμους του κόσμου, έχει αποτυπώσει σε 12 καλαίσθητα βιβλία.

Εκτός από την συμμετοχή του σε διάφορες τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, ο Κων/νος Μητσάκης πραγματοποιεί επίσης εκθέσεις φωτογραφίας και ενημερωτικές διαλέξεις -με ταξιδιωτικό περιεχόμενο- σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, πολιτιστικούς φορείς, πρεσβείες ξένων χωρών και μορφωτικούς συλλόγους. 

 

Επόμενο άρθρο »

Η BMW Motorrad στο Μιλάνο

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα πάστα της Brembo

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ