• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Φρενάροντας στο Lausitzring
Στοιχεία που μας στέλνει η Brembo
Νέα 17/08/2017 - 12:00

Με μήκος μόλις τεσσάρων χιλιομέτρων, η πίστα στο Lausitzring στην Γερμανία είναι η μικρότερη σε μήκος στο Ημερολόγιο Αγώνων των SBK-Motul.

 

Οι οδηγοί του Πρωταθλήματος έχουν τέσσερα σημεία που πρέπει να προσέξουν περισσότερο, όσον αφορά στα φρένα.

 

Αρχικά είναι η πρώτη στροφή στο τέλος της μικρής ευθείας εκκίνησης-τερματισμού, που θεωρείται και η πιο απαιτητική.

 

Οι αναβάτες φτάνουν στα 115χλμ/ώρα από τα 283 και φρενάρουν για 184μ σε διάστημα 3,5δ με μέγιστη δύναμη στη μανέτα τα 5,7kg.

 

Στην έκτη στροφή, στο τέλος της λίγο μεγαλύτερης πίσω ευθείας, θα φρενάρουν για 4,1δ και 189μ ασκώντας δύναμη 5,5kg στη μανέτα έχοντας φτάσει τα 96χλμ/ώρα από τα 266.

 

Απαιτητικές είναι και η εννέα αλλά και η δέκατη στροφή της πίστας.

 

Στην πρώτη από τα 264χλμ/ώρα φτάνουν στα 127 φρενάροντας για 178μ επί 3,6δ και με δύναμη 5,0kg στη μανέτα του φρένου.

 

Στη δεύτερη φτάνουν τα μόλις 74χλμ/ώρα από τα 254 (!), αφού φρενάρουν για 186μ και επί 4,4δ ασκώντας μέγιστη δύναμη στη μανέτα της τάξης των 5,9kg.

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul Lausitzring ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Ανανέωσε ο Melandri

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ