• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovi: Επικίνδυνο το φέριγνκ;
Αηδίες... όπως έλεγαν και για τα φτεράκια
Νέα 08/08/2017 - 16:04

Στο χτεσινό τεστ του Brno, ο Andrea Dovizioso δοκίμασε για πρώτη φορά και το καινούργιο αεροδυναμικό φέρινγκ των κόκκινων.

 

Τα πρώτα του λόγια ήταν: «Δεν είναι εύκολο, αλλά καταφέραμε να είμαστε κοντά στο να έχουμε τ’ αποτελέσματα που είχαμε με τα φτεράκια!»

 

Πολύ σημαντική διαπίστωση για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος και ιδιαίτερα για τον επόμενο Γύρο στην Αυστρία, εκεί όπου πέρυσι τα φτεράκια της Ducati έκαναν τη διαφορά.

 

«Πάντως είναι λίγο πιο περίπλοκη η κατάσταση από το να πω απλά ότι μου αρέσει. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε έξυπνοι και να το έχουμε στις κατάλληλες πίστες».

 

«Καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι πιο σταθερό, αλλά είναι κι άλλοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη».

 

«Το πρόβλημα δεν είναι με την τελική ταχύτητα. Χάνεις λίγο,ναι, αλλά το ίδιο συνέβαινε και με τα φτεράκια».

 

Θα το έχει λοιπόν στην Αυστρία; Ο Dovi αποκρίνεται: «Για την ώρα είμαι κατά, αλλά δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα».

 

Ο νέος σχεδιασμός της Ducati ξεκίνησε νέες αντιδράσεις στο paddock, με ορισμένες φωνές να μιλούν για επικινδυνότητά του.

 

«Πέρυσι ξεφορτώθηκαν τα φτεράκια κι αυτές οι λύσεις μπορεί να είναι πιο επικίνδυνες... τα επιχειρήματά τους είναι όλα αηδίες!»

 

Μήπως άργησε να βάλει το νέο φέρινγκ τελικά;

 

«Όχι, όχι... κάθε εξέλιξη μπορεί να κάνει τη διαφορά, αλλά μόνο αν μπορεί να μας βοηθήσει. Καλά κάναμε και δεν το είχαμε εδώ. Τουλάχιστον αυτή η στρατηγική μας ήταν σωστή», λέει γελώντας.

 

Και μιλώντας για τα λάθη που έγιναν σχεδόν απ’ όλους στον αγώνα της Κυριακής, είπε:

 

«Μιλήσαμε αρκετά με την ομάδα γι’ αυτά. Παίρνουμε όλοι μαζί αυτές τις αποφάσεις κι έτσι είμαστε όλοι ανόητοι, ή όλοι καταπληκτικοί».

 

Σε αντίθεση με τον Jorge Lorenzo, ο Andrea δεν είχε το σύστημα ειδοποιήσεων στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας του.

 

«Απλά δεν το είχαμε έτοιμο, αυτό είναι όλο. Αλλά θα το έχουμε από τον επόμενο Γύρο».

 

Υπήρξαν και φωνές που ζητούν να καταργηθεί το flag-to-flag σύστημα διεξαγωγής αγώνων.

 

«Για τους θεατές είναι σίγουρα καλύτερα έτσι, όμως για λόγους ασφαλείας είναι χειρότερα. Πρέπει να σκεφτούμε και τα δυο, αλλά στο κάτω-κάτω δεν είναι πρόβλημα δικό μου».

 

Τέλος, είπε και για τα νέα ελαστικά που έφερε η Michelin (για τον μπροστά τροχό).

 

«Δεν μου φάνηκαν καλύτερα απ’ αυτά που ήδη έχουμε. Ίσως όμως τα δοκίμασα σε λάθος στιγμή, γιατί σε άλλους άρεσαν».

Επόμενο άρθρο »

Επίδειξη δύναμης για Β. Παντελεάκη!

« Προηγούμενο άρθρο

Πιο γρήγορος, πιο σταθερός!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ