• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O JEREMY FERGUSON της Dunlop μιλάει για την Moto2
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Dunlop μιλάει για την πρόκληση της Moto2...
Νέα 21/09/2009 - 16:56
Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της εποχής της Moto2 ξεκίνησε. Οι ομάδες ετοιμάζονται πυρετωδώς γι' αυτήν την νέα πρόκληση, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τη Honda που έχει αναλάβει να προμηθεύει τους 4χρονους, 4κύλινδρους σε σειρά κινητήρες 600cc σε όλους τους συμμετέχοντες. Σε εγρήγορση όμως βρίσκεται και η Dunlop η οποία θα δίνει τα λάστιχά της στις ομάδες.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρίας, Jeremy Ferguson, μίλησε στο motogp.com για τις προετοιμασίες της Dunlop. Ας δούμε τι είπε...

Ποια ήταν τα κύρια βήματα στο σχέδιο Moto2 από τεχνικής άποψης;
Ξεκίνησε παράλληλα με τις BQR και Laglisse στο Ισπανικό Πρωτάθλημα και την Moriwaki στην Ιαπωνία με τις μοτοσυκλέτες Moto2. Η BQR ήταν ήδη συνεργάτης μας στο Ισπανικό Πρωτάθλημα όπως και στο MotoGP. Στα αρχικά στάδια δεν υπήρχαν καθορισμένοι κανονισμοί για τη διάσταση των ζαντών ή το πλάτος, έτσι χρησιμοποιήσαμε τις αγωνιστικές παραμέτρους της Formula Extreme της Ισπανίας.

Πως διασφαλίζεται ότι το κόστος θα είναι λογικό;
Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε το κόστος χαμηλά με διάφορους τρόπους. Πρώτα από όλα στην ποσότητα των ελαστικών που θα επιτραπούν σε κάθε αγώνα, κάτι που νομίζω ότι θα αποφασιστεί στο Estoril, και νομίζω ότι οι ποσότητες θα είναι μικρότερες από το MotoGP για παράδειγμα. Επίσης αποφασίσαμε να φτιάξουμε το πλάτος της ζάντας έτσι δεν υπάρχει πιθανότητα για τις ομάδες να δοκιμάσουν διαφορετικό πλάτος ζάντας. Είναι 3.75" εμπρός και 6" πλάτος και 17" διάμετρο εμπρός και πίσω, άρα δεν υπάρχει πιθανότητα οι ομάδες να πουν 'πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την 3.6" εμπρός ή την 3.82" ή όποιο άλλο περίεργο μέγεθος. Άρα αυτό είναι επίσης μέρος της μείωσης του κόστους. Θα έχουμε δύο ελαστικά με διαφορετικές προδιαγραφές και μόνο ένα βρόχινο ελαστικό. Η απόδοση θα είναι σε λογικά πλαίσια και υπάρχουν συγκεκριμένα σιρκουί όπου, για θέματα ασφαλείας, όπως και απόδοσης, πρέπει να έχουμε ένα συγκεκριμένο ελαστικό για τη φύση του ελαστικού, το Philip Island είναι προφανώς ένα από αυτά.

Πότε θα είναι έτοιμα τα νέα προϊόντα για τις ομάδες;
Στόχος είναι να έχουμε ολοκληρώσει το προϊόν για δοκιμές και για χρήση το Νοέμβριο. Τώρα ολοκληρώνουμε τις προδιαγραφές της γόμας, καθώς έχουμε συγκεκριμένες διαστάσεις και κατασκευή, έτσι έχουμε καταλάβει ποιες θα είναι οι συγκεκριμένες γόμες για τα διάφορα σιρκουί.

Πόσο σχετικά είναι τα δεδομένα από τα 250cc και 125cc και τα δεδομένα τα οποία είχατε συγκεντρώσει από το MotoGP μέχρι το 2007;
Οι πίστες είναι οι ίδιες, οπότε έχουμε δεδομένα από όλες τις πίστες των Grand Prix, από την κατηγορία του MotoGP και από τα 250cc. Οι μοτοσικλέτες δεν είναι οι ίδιες όπως στα 250cc, μπορούμε να το δούμε αυτό από αυτές οι οποίες υπάρχουν ήδη, όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Τώρα είναι απλώς η περίπτωση του να εξασφαλίσεις ότι έχεις τον σωστό συνδυασμό συνθετικών για κάθε πίστα.

Τι περιμένει και ελπίζει η Dunlop από το Moto2;
Είναι ένας καινούριος κόσμος για όλους. Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, για να είμαι απολύτως ειλικρινής, είναι αυτό που πέτυχε η Bridgestone στο MotoGP. Αυτό σημαίνει στενό ανταγωνισμό και ελαστικά με πολύ καλές προδιαγραφές, γιατί μπορείς να δεις από τα αποτελέσματα ότι ο ταχύτερος γύρος σημειώνεται στον τελευταίο ή τον προτελευταίο γύρο ενός αγώνα, άρα το ελαστικό έχει κάνει τη δουλειά του. Προφανώς, θα αντιμετωπίσουμε τους πάντες ακριβώς το ίδιο, άρα θα χρησιμοποιήσουμε τα ίδια μαρκαρίσματα και τη διανομή που υπάρχουν στο MotoGP, με όλα τα ελαστικά να παίρνουν το barcode και να διανέμονται από τον Mike Webb και τους ανθρώπους του πριν το σαββατοκύριακο του αγώνα ξεκινήσει.

Επόμενο άρθρο »

PASINI: 3ήμερες δοκιμές με την Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

ROSSI: Θα προσπαθήσει να αποφύγει τα λάθη.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα