• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας Brno
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Η θέση δεν είναι καλή
Αλλά η αίσθηση που έχω είναι!
Νέα 19/05/2017 - 23:17

Ο καιρός δεν βοήθησε σήμερα στο Le Mans, με τους οδηγούς της μεγάλης κατηγορίας να μην έχουν παρά μόλις λίγα λεπτά με σλικ ελαστικά στα τέλη των ΕΔ1.

 

Η βρεγμένη έκανε δύσκολο το έργο των οδηγών, με τον Valentino Rossi  πάντως να μπαίνει μέσα στη δεκάδα των πρώτων (8ος) στα συνδυασμένα αποτελέσματα των ΕΔ1-2.

 

«Αν εξαιρέσουμε τη θέση, έχω καλή αίσθηση πάνω στην Yamaha», σχολιάζει ο Valentino και συνεχίζει: «Οι συνθήκες μας δυσκόλεψαν σίγουρα».

 

«Και είναι σημαντικό να ανεβάσουμε την αυτοπεποίθησή μας μετά τις δυσκολίες που είχαμε στην Jerez. Πάντως ειδικά το απόγευμα τα πήγα καλά».

 

«Και θα μπορούσα και καλύτερα, αλλά έβαλα αργά τα καινούργια ελαστικά και ήθελα κι άλλους γύρους για να τα ζεστάνω».

 

Ο καιρός μπορεί να είναι ίδιος και αύριο, κάτι που σημαίνει ότι στον αγώνα της Κυριακής - που αναμένεται να μην βρέχει - μεγάλο ρόλο θα παίξει η τύχη;

 

«Με τα βρόχινα παίρνεις και μια ιδέα για το πως θα είναι στο στεγνό... πάντως δεν θα είναι τελείως στην τύχη τα πράγματα, θα παίξει έναν μικρό ρόλο».

 

Αποφασίστηκε σήμερα ότι από το Mugello κι έπειτα θα έχουν οι οδηγοί το παλιό μπροστινό της Michelin. Πριν μάθει την οριστική απόφαση, ο Vale δήλωνε:

 

«Πρώτα πρέπει να μάθουμε γιατί εξαφανίστηκε μαγικά το παλιό. Στην Valencia το είχαμε και τον Φεβρουάριο εξαφανίστηκε. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι έγινε».

 

«Πολλοί ζήτησαν να το ξαναδοκιμάσουν και τα δυο τρίτα των οδηγών μίλησαν θετικά και το προτιμούν, μετά την Jerez».

 

Και προσθέτει: «Είμαι έτοιμος για όλα. Έχω αποδείξει ότι είμαι ανταγωνιστικός και με το καινούργιο. Πάντως δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές».

 

Στο πρόσφατο ιδιωτικό τεστ της Ducati στο Mugello, ο Dovi είπε ότι είναι δύσκολο να ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα με τα σαμαράκια στο τέλος της ευθείας. Ίσως θα έπρεπε να επιστρέψουν τα φτεράκια;

 

«Δεν νομίζω», αποκρίνεται ο Rossi. «Αγωνιζόμασταν για χρόνια χωρίς αυτά. Μάλιστα πέρυσι εγώ κι ο Jorge σπάσαμε έναν κινητήρα χρησιμοποιώντας αυτά επειδή σήκωναν το πίσω μέρος».

 

«Έχουμε τον έλεγχο αντί-σούζας να βοηθάνε και δεν νομίζω ότι είναι κάτι τόσο σημαντικό».

Επόμενο άρθρο »

Μπερδεμένος ο Pedrosa

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Δεν ένοιωθα ασφαλής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Advertisement
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΟΥ SACHSENRING
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ