• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Davies: Απλά έπρεπε να κερδίσω!
Δεν χωρούσαν υπολογισμοί στον αγώνα
Νέα 03/04/2017 - 11:19

Μετά το λάθος του στον πρώτο αγώνα, το Σάββατο, ο Chaz Davies ήξερε ότι έπρεπε να επιστρέψει δριμύτερος στο δεύτερο και αυτό ακριβώς έκανε.

 

Η Aragon άλλωστε είναι η «πίστα του» και ο άσος της Ducati κατάφερε χτες να πάρει την πρώτη νίκη του για το 2017.

 

Στη βαθμολογία είναι ακόμα πολλούς βαθμούς πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο, τον Rea, ωστόσο σε καμμία περίπτωση δεν είναι διατεθειμένος να εγκαταλείψει τη μάχη.

 

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος και ειδικά μετά την πτώση στον πρώτο αγώνα. Θα μπορούσαμε και χωρίς αυτή, αλλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κοιτάμε μπροστά».

 

«Δουλέψαμε σκληρά όλο το Σ/Κ, χωρίς ποτέ να εγκαταλείψουμε. Ο αγώνας ήταν πολύπλοκος, μιας και όπως είπαν όλοι ο αέρας ήταν ενοχλητικός».

 

«Τον ένοιωθες σαν να φύσαγε με 1000χλμ/ώρα», πρόσθεσε αστειευόμενος για να συνεχίσει: «Στο τέλος έκανα κι ένα λάθος εξαιτίας του στην 5».

 

Θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι ο δυνατός άνεμος επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα;

 

«Ευτυχώς όχι, διότι μπορούσα να πιάσω τον Rea. Η Kawasaki του ήταν δυνατή στην ευθεία, αλλά ήξερα ότι η Ducati μου είναι δυνατή στις στροφές».

 

«Έτσι εκμεταλλεύτηκα με τον καλύτερο τρόπο αυτό για να τον κερδίσω στη γραμμή τερματισμού».

 

Νωρίτερα του είχε πάρει αρκετούς γύρους μέχρι να περάσει την Yamaha του Michael Van der Mark κι ο λόγος ήταν:

 

«Είχα θέμα με τη μοτοσυκλέτα σε ορισμένους τομείς και δεν είχα την κατάλληλη εμπιστοσύνη με τα ελαστικά».

 

«Δεν βιαζόμουν κιόλας, μιας και είχα καταλάβει ότι κανείς μπροστά δεν μπορούσε να κάνει τη διαφορά και να ξεφύγει».

 

«Το μόνο που μετρούσε για μένα ήταν η νίκη. Δεν χωρούσαν υπολογισμοί. Η πτώση μου στον πρώτο αγώνα είχε επίπτωση στη βαθμολογία».

 

«Είμαι ικανοποιημένος αλλά και ταυτόχρονα ξέρω ότι πρέπει να βελτιωθώ σε ορισμένους τομείς».

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul: Επιστροφή στην πίστα

« Προηγούμενο άρθρο

KTM: Big-Bang κινητήρα;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα