• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νοικιάζουμε δεν αγοράζουμε!
Διευκρίνηση κανονισμού της Moto3
Νέα 01/03/2017 - 17:14

Από φέτος οι ομάδες της Moto3 θα νοικιάζουν τους κινητήρες με τους οποίους θα αγωνίζονται όλη τη σεζόν, αντί να τους αγοράζουν όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.

 

Ο Danny Aldridge - ο ίδιος που θα εγκρίνει ή όχι τα φέρινγκ των ομάδων στη μεγάλη κατηγορία μετά την κατάργηση των «φτερών» - εξηγεί:

 

«Η φιλοσοφία της αγοράς των κινητήρων τα προηγούμενα χρόνια, ήταν ότι οι ομάδες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα παλιά μοτέρ σε δοκιμές, ή να τα πουλήσουν».

 

«Αυτό δούλεψε ως ένα βαθμό, μιας και είχαμε και έκτακτες συμμετοχές με κινητήρα που είχαν παλιά κανονικές ομάδες. Το καταλαβαίναμε γιατί είχε ακόμα τις δικές μας σφραγίδες επάνω».

 

«Δυστυχώς όμως για τους κατασκευαστές δεν ήταν μια κίνηση οικονομικά αποδοτική, ενώ δικαίως ανησυχούσαν για την προστασία της τεχνολογίας τους».

 

«Τώρα πλέον έχουμε το Πακέτο Ενοικίασης Κινητήρων της Moto3, το οποίο κοστίζει 60,000 ευρώ ανά αναβάτη, όπως και πριν».

 

«Με αυτά τα λεφτά η ομάδα παίρνει έξι κινητήρες για τη σεζόν, δυο σώματα γκαζιού και δυο ολοκληρωμένα κιβώτια ταχυτήτων. Τα τελευταία πριν τα αγόραζες ξεχωριστά».

 

«Αυτό ίσως φανεί άδικο ποσό, μιας και οι κινητήρες δεν τους μένουν όπως πριν, όμως από φέτος θα υπάρχει επιδότηση της Dorna και της IRTA».

 

«Επίσης, οι κατασκευαστές αντί να φτιάξουν και τους έξι κινητήρες αμέσως, θα δίνουν τουλάχιστον τους πρώτους δυο για τον πρώτο αγώνα».

 

«Αυτό θα βοηθήσει με το κόστος, ενώ και οι ομάδες θα παίρνουν αναβαθμισμένους κινητήρες μέσα στη σεζόν, σύμφωνα με το πρόγραμμα».

 

«Το σημαντικό είναι ότι κάθε κατασκευαστής θα πρέπει να παίρνει έναν παλιό κινητήρα, ή να δίνει έναν αναβαθμισμένο, σε όλους τους αναβάτες του την ίδια στιγμή».

 

«Και φυσικά η διανομή των κινητήρων θα γίνεται τυχαία από εμάς, όπως συμβαίνει στην Moto2».

 

«Ακόμα και με τους αναβαθμισμένους κινητήρες, ο κατασκευαστής δεν θα μπορεί να πει ότι: αυτός ο κινητήρας ήταν του τάδε οδηγού πριν, δώστε του τον πίσω».

 

«Όλοι οι κινητήρες θα επιστρέφουν στην κληρωτίδα και θα αναδιανέμονται τυχαία. Έτσι το σύστημα είναι τελείως δίκαιο».

Επόμενο άρθρο »

Εντυπωσιακό ξεκίνημα στο MΧ για την Yamaha - Μοτοδυναμική.

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Ο Vinales;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ