• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall’Igna: Δίλημμα...
Με το νέο φέρινγκ!
Νέα 27/01/2017 - 11:42

Οι δυσκολίες των δοκιμών στην πίστα της Sepang έγιναν ορατές από την πρώτη στιγμή που οι δοκιμαστές των εργοστασίων μπήκαν στην πίστα.

 

Παρά το γεγονός όμως ότι η άσφαλτος προκαλεί προβλήματα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και ειδικότερα στο γκαράζ της Ducati.

 

Από την πρώτη ημέρα φάνηκαν οι αλλαγές στην εξάτμιση της GP17, με τον Pirro να κρατά κλειστό το στόμα του. Το ίδιο και ο Dall’Igna.

 

«Δεν είναι κάτι οριστικό. Είναι απλά μέρος των δοκιμών που κάνουμε», λέει ο Διευθυντής του Ducati Corse, χωρίς να ικανοποιήσει την περιέργεια των δημοσιγράφων.

 

«Έχει απλά διαφορετικό σχήμα απ’ ότι στο παρελθόν και μετακινήσαμε μερικά εκατοστά την εξάτμιση. Δεν είναι τίποτα σοβαρό».

 

Η πίεση συνεχίζεται προς τον DallIgna για το τι έχει μέσα αυτό το κουτί. «Σίγουρα δεν είναι άδειο», αρκέστηκε να απαντήσει.

 

Η συζήτηση στρέφεται προς τα φέρινγκ της μοτοσυκλέτας και το γεγονός ότι ακόμα είναι αυτά του 2016.

 

«Το να αποφασίσουμε για το τελικό φέρινγκ είναι μεγάλο δίλημμα και αυτό επειδή μόνο ένα ακόμα επαναστατικό βήμα θα μας επιτραπεί φέτος».

 

«Ο λόγος που περιμένουμε είναι διότι θέλουμε πιο πολύ χρόνο για να το ολοκληρώσουμε. Δουλεύουμε κυρίως στην αεροδυναμική».

 

Πέρυσι είχαμε φτεράκια μικρά και μεγάλα, ανάλογα με τη μορφή της πίστας. Θα δούμε κάτι ανάλογο με τα φέρινγκ φέτος;

 

«Βεβαίως», απαντά χωρίς ενδοιασμούς ο DallIgna.

 

Αναφορικά με τον κινητήρα και το πλαίσιο είπε: «Ο κινητήρας είναι λίγο-πολύ ο ίδιος με αυτόν στην Valencia. Το πλαίσιο είναι καινούργιο και μας δίνει περισσότερες δυνατότητες».

 

«Ο Casey ασχολείται περισσότερο με την αρχιτεκτονική του σασί, ενώ ο Michele προσανατολίζεται περισσότερο προς το μέλλον, δοκιμάζοντας νέες λύσεις».

 

«Είναι διαφορετικές δουλειές, τις οποίες θα κάνουν και οι Lorenzo/Dovizioso τις επόμενες ημέρες».

 

Μιλώντας για τον Lorenzo, δεν πέρασε ασχολίαστη η παρουσία του Ισπανού στο γκαράζ της Ducati από τόσο νωρίς.

 

«O Jorge είναι διαφορετικός τύπος αναβάτη και θέλει πάντα να κατανοεί τι απαιτείται για τη συνέχεια».

 

Στη συνέχεια ο DallIgna έβαλε τέλος στις έντονες φήμες το προηγούμενο διάστημα, ότι ο Stoner θα ήταν ο coach του Lorenzo.

 

«Όχι, είναι αδύνατον να συμβεί αυτό. Θα ήθελα όμως να πω ότι θα ήταν coach για όλους τους αναβάτες της Ducati».

 

«Είναι βέβαιο ότι ο Stoner έχει γυρίσει σελίδα και δεν θέλει πια ν’ αγωνιστεί και πάλι. Αν μας το ζητούσε, θα του δίναμε ευχαρίστως την ευκαιρία. Αλλά δεν πρόκειται να συμβεί».

 

Στα τέλη της περασμένης χρονιάς ακούστηκαν και τα πρώτα λόγια περί συμμετοχής της Ducati στην Moto3!

 

«Είμαι πεπεισμένος ότι θα ήταν καλό για την Ducati να είναι σ’ αυτή την κατηγορία, αλλά πρέπει να προχωρήσουμε βήμα-βήμα».

 

«Πρώτα θα τελειώσουμε με το MotoGP και μετά θα σκεφτούμε την Moto3. Όσο για την Moto2; Είναι μια κατηγορία που δεν τη σκεφτόμαστε για την ώρα».

Επόμενο άρθρο »

Sepang: Φτεράκια στην Μ1

« Προηγούμενο άρθρο

Έχει νόημα το τεστ στην Sepang;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ