• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2016: Τα λάθη (μέρος 1)
Iannone-Rossi-Redding
Νέα 03/01/2017 - 13:03

Πολλές φορές μαθαίνουμε από αυτά και άλλες απλά τα αγνοούμε! Τα λάθη είναι μέρος της ζωής μας και της ζωής των αναβατών του MotoGP! Πάμε να δούμε μερικά από τα πιο τρανταχτά του 2016:

1. Ο Iannone ρίχνει τον Dovi στην Αργεντινή

Ένας από τους βασικούς άγραφους κανόνες στο MotoGP, είναι ότι ο πρώτος και μεγαλύτερός σου αντίπαλος μέσα στην πίστα, είναι ο ομόσταυλός σου. Βέβαια οι επαφές ανάμεσα σε ομόσταυλους δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, ωστόσο τα μικρά παραπτώματα όλοι είναι διατεθειμένοι να τα συγχωρήσουν. Τι γίνεται όμως όταν στερείς την ομάδα σου από ένα διπλό βάθρο; Δυστυχώς αυτό ακριβώς έκανε ο Iannone στο δεύτερο Γύρο της περσινής χρονιάς, ρίχνοντας κάτω τον Dovi. Ήταν κι ένας από τους λόγους που έγειραν λίγο περισσότερο τη ζυγαριά υπέρ του Dovizioso, στην απόφαση των κόκκινων να κρατήσουν αυτόν δίπλα στον Lorenzo.

2. Ο κινητήρας του Rossi στο Mugello

Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε ο Valentino Rossi μέσα στην πατρίδα του, ήταν να του σπάσει ο κινητήρας. Ωστόσο ακριβώς αυτό έγινε στο Γύρο του Mugello το 2016. Ακριβώς το ίδιο έπαθε ο Jorge Lorenzo στο πρωινό ζέσταμα πριν τον αγώνα. Ο τυχερός Ισπανός κατάφερε το μεσημέρι να επικρατήσει στον αγώνα, ενώ ο απαρηγόρητος Vale δεν είχε το κουράγιο να βγει στο βάθρο για να χαιρετίσει τους οπαδούς του, όπως κάνει στο Mugello τα τελευταία χρόνια ανεξαρτήτως αν έχει τερματίσει μέσα στους τρεις πρώτους.

3. Όταν διαλύθηκε το πίσω ελαστικό του Redding στην Αργεντινή

Ο εφιάλτης κάθε κατασκευαστή και κάθε οδηγού: να διαλυθεί ένα ελαστικό όταν είσαι στην πίστα. Για τον μεν αναβάτη αναφερόμαστε στη σωματική του ακεραιότητα, για τον δε κατασκευαστή στο γεγονός ότι όλη η παρτίδα ελαστικών μπορεί να είναι ελαττωματική. Αυτό ακριβώς αντιμετώπισε η Michelin μόλις στο δεύτερό της Γύρο στο Πρωτάθλημα πέρυσι, μετά την επιστροφή της ύστερα από εφτά χρόνια απουσίας. Το εξωτερικό περίβλημα του ελαστικού έφυγε με δύναμη και χτυπώντας στη σέλα χτύπησε στη συνέχεια και τον Βρετανό, αφήνοντάς του μώλωπες όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Ευτυχώς ο Redding κατάφερε να σταματήσει τη μοτοσυκλέτα. Η Michelin είχε σχεδιάσει αρχικά να φέρει για τον αγώνα το ελαστικό έκτακτης ανάγκης που υποχρεούται να έχει έτοιμο. Όμως το ζέσταμα πριν τον αγώνα έγινε σε βρεγμένη πίστα κι έτσι δεν υπήρχε χρόνος να το δοκιμάσουν οι οδηγοί. Επομένως η Dorna αποφάσισε να διεξαχθεί ο αγώνας με υποχρεωτική στάση στα pits (flag-to-flag). Τέλος, πρέπει να σημειώσουμε την εξαιρετική αντίδραση της Michelin, η οποία μέσα σε μια εβδομάδα κατάφερε να έχει έτοιμο ένα καινούργιο ελαστικό για το Τέξας.

Επόμενο άρθρο »

Dakar: Η περίληψη της 1ης ημέρας

« Προηγούμενο άρθρο

Rally Dakar: Ειδική 1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ