• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αποχαιρετάμε τα ενδιάμεσα!
Τέλος τα intermediate από το 2017
Νέα 09/12/2016 - 16:20

Σε πρόσφατη συνεδρίασή της στην Μαδρίτη, η Επιτροπή Αγώνων του MotoGP πήρε μερικές ακόμα αποφάσεις ενόψει της νέας σεζόν. Τις αναφέρουμε περιληπτικά:

 

Ενδιάμεσα: Τα ενδιάμεσα ελαστικά καταργούνται από το 2017, κάτι που είχαν ζητήσει οι περισσότεροι αναβάτες του Πρωταθλήματος.

 

Προσθήκη: Θα προστεθεί μια ακόμα γόμα στα σλικ ελαστικά για να διαλέγουν οι οδηγοί, χωρίς όμως να αυξηθεί ο αριθμός των διαθέσιμων ελαστικών ανά αγώνα.

 

Ψεύτικες κάμερες: Οι πρώτοι έξι οδηγοί των Moto2 και Moto3 έχουν κάμερες στις μοτοσυκλέτες τους, που αποτελούν ένα επιπλέον βάρος. Αποφασίστηκε λοιπόν και όλοι οι υπόλοιποι να έχουν ομοιώματα καμερών ή πρόσθετο βάρος σ’ εκείνο το σημείο της μοτοσυκλέτας τους.

 

Βάρος: Το συνολικό βάρος των μοτοσυκλετών της Moto2 θα αυξηθεί κατά 2 κιλά. Το σύνολο θα είναι στα 217 κιλά.

 

10: Τόσες ημέρες θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες της Moto2 και της Moto3 για ιδιωτικές δοκιμές με τους επίσημους αναβάτες τους. Δεν υπάρχει περιορισμός στην επιλογή πίστας.

 

Τιμωρία: Όποιος ξεπερνά το όριο ταχύτητας στην pitlane, τιμωρείται με 150€ πρόστιμο. Από του χρόνου, την πρώτη φορά θα τιμωρείται με 200€ και για τις επόμενες φορές εξετάζονται βαρύτερες ποινές.

 

Επανεκκινήσεις: Όποιος, μετά το τέλος του γύρου προθέρμανσης, φτάσει στο σχηματισμό εκκίνησης πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, θα πρέπει να επιστρέφει στην pitlane κι από εκεί θα ξεκινάει τον αγώνα. Αν ο αγώνας διακοπεί προτού συμπληρωθούν τρεις γύροι, τότε στην επανεκκίνηση όλοι θα πάρουν θέση στο grid, ακόμα κι αυτοί που ενδεχομένως να μην συμπλήρωσαν το γύρο παρατήρησης ή προθέρμανσης.

 

Καθαρισμός: Κανείς δεν θα καθαρίζει την πίστα χωρίς προηγουμένως την άδεια του Αλυτάρχη ή του Υπεύθυνου Ασφαλείας.

 

Έφεση: Θα προσληφθούν ειδικοί κριτές που θα ακούνε τις εφέσεις των οδηγών κατά αποφάσεων των Αγωνοδικών. Έτσι οι όποιες τιμωρίες θα επιβεβαιώνονται ή θα ακυρώνονται κατά τη διάρκεια του Γύρου.

 

Ιατρικά: Θα δοθούν περισσότερες αρμοδιότητες στον επικεφαλής ιατρό, ώστε να εξασφαλιστεί η βιώσιμη και σωστή λειτουργία του Ιατρικού Κέντρου. Επίσης θα ισχύει το ιατρικό απόρρητο για τους αναβάτες. Κανείς δεν θα επιτρέπεται να διαρρέει πληροφορίες για την κατάσταση ενός τραυματία, παρά μόνο στον ίδιο και την οικογένειά του, εκτός κι αν υπάρξει σχετική άδεια από την Ομοσπονδία και την Dorna.

Επόμενο άρθρο »

2016: Το καλύτερο Grand Prix;

« Προηγούμενο άρθρο

Dorna και MotoGP καινοτομούν!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα