• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MV Agusta TV RC
Έρχεται σε μόλις 250 κομμάτια!
Τεστ-Μοντέλα 04/11/2016 - 13:44

Η νέα MV Agusta Turismo Veloce, στην ειδική έκδοση RC, έρχεται για να - σύμφωνα με την εταιρεία - επαναπροσδιορίσει την ιδέα που έχουμε για μια μοτοσυκλέτα τουρισμού!

 

Οι πλαϊνές βαλίτσες έχουν επανασχεδιαστεί και ενσωματώνονται αρμονικά όχι μόνο με τις γραμμές της μοτοσυκλέτας, αλλά και με την υποστηρικτική δομή της σέλας τόσο του οδηγού, όσο και του συνοδηγού.

 

Όταν μάλιστα αφαιρεθούν, ο χαρακτήρας της TV RC μεταμορφώνεται και χαρακτηρίζεται από ένα δυναμικό προφίλ, εστιάζοντας στον τρικύλινδρο κινητήρα των 800cc.

 

Σύμφωνα με την MV Agusta,  χωρίς να παραθέτει περισσότερες λεπτομέρειες, θα πρέπει να περιμένουμε μια ασυνήθιστη - για την κατηγορία - αναλογία βάρους/δύναμης.

 

Η ειδική έκδοση RC της μοτοσυκλέτα θα παραχθεί σε μόλις 250 κομμάτια και είναι άμεσα αναγνωρίσιμη από το αγωνιστικό χρωματισμό της, που ακολουθεί την παράδοση των υπολοίπων RC μοντέλων.

 

Στα θέματα εργονομίας και άνεσης, η εταιρεία επανασχεδίασε τη σέλα για τα μεγάλα ταξίδια ενώ σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και όσον αφορά στον τρικύλινδρο κινητήρα.

 

Διαθέτει στροφαλοφόρο αντίθετης φοράς για μείωση των κραδασμών και του θορύβου, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα μετάδοσης ταχυτήτων, με το εξατάχυτο κιβώτιο να είναι βελτιωμένο και σε αντοχή και σε αξιοπιστία.

 

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ειδική πλατφόρμα ηλεκτρονικών που έχει εξελίσσει αποκλειστικά η MV Agusta (MVICS 2.0). Δεύτερης γενιάς είναι και το EAS (Electronic Assisted Shift Up & Down).

 

Το traction control είναι οχτώ επιπέδων και μπορεί ο αναβάτης να το απενεργοποιεί αν το θελήσει.

 

Η MV Agusta υπόσχεται μια πιο ομαλή και διασκεδαστική απόδοση ισχύος από τον κινητήρα σε όλες τις συνθήκες, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στη χαρτογράφηση με τα προγράμματα: Flexible, Tourism, Full-Power, Sport και Rain που περιορίζει την ιπποδύναμη στους 80hp.

 

Το γκάζι είναι Ride by Wire ενώ και σ’ αυτό έχουν γίνει αλλαγές, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της εταιρείας για «...μέγιστη ευαισθησία, απόκριση και βελτιωμένο έλεγχο γκαζιού».

 

Στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου υπάρχει το σύστημα πλοήγησης της Garmin, οι πλαϊνές βαλίτσες των 30 λίτρων, το κεντρικό stand, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ταθερμαινόμενα grips και το cruise control. 

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Monster 797

« Προηγούμενο άρθρο

Benelli TRK 502

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα