• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Intermot 2016: Suzuki GSX-R1000/R!
Video και φωτό του νέου μοντέλου
Τεστ-Μοντέλα 05/10/2016 - 16:19

Οι βλέψεις της Suzuki για τη νέα της GSX-R1000/R είναι ξεκάθαρες και δεν θα συμβιβαστεί με τίποτα άλλο πλην του Τίτλου της Βασίλισσας των Sportbikes!

 

Το μοντέλο είχε παρουσιαστεί πριν ένα χρόνο και τότε πιστεύαμε ότι ήταν κοντά στην παραγωγή. Τελικά χρειάστηκαν 12 μήνες, αλλά η αναμονή άξιζε για την εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα του κατασκευαστή.

 

Ας ξεκινήσουμε από τον κινητήρα που συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, με τεχνολογίες που έρχονται κατευθείαν από τον κόσμο του MotoGP!

 

Έχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT) που εξελίχθηκε για τη μοτοσυκλέτα των Vinales και Espargaro στο MotoGP και δίνει περαιτέρω ώθηση στις ψηλές στροφές, μαζί με μια φημολογούμενη αύξηση δύναμης κατά 5%!

 

Το σύνολο των τεχνολογιών του κινητήρα, η Suzuki το ονομάζει «Broad Power System». Το μοντέλο διαθέτει ολοκαίνουργιο ride by wire γκάζι, νέα σώματα ψεκασμού (πιο μικρά και πιο πλατιά), νέο φιλτροκούτι και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες.

 

Ο κινητήρας είναι κατά 22.2χιλ πιο μικρός και κατά 6.6χιλ πιο στενός ενώ είναι και ελαφρύτερος από τον προηγούμενο, αλλά και πιο δυνατός καθώς η Suzuki δίνει ιπποδύναμη 199.2hp στις 13.200σαλ και σχεδόν 12κ ροπής!

 

Το πλαίσιο δυο δοκών - και αυτό από το μαγικό κόσμο του MotoGP σ’ έναν τομέα που η Suzuki υπερέχει - είναι περίπου ένα κιλό ελαφρύτερο από το προηγούμενο (10%) ενώ το ίδιο ισχύει και για το πίσω υποπλαίσιο.

 

Στις αναρτήσεις δοκίμασαν ημι-ενεργητική ηλεκτρονική ανάρτηση, αλλά οι δοκιμαστές του εργοστασίου δεν είδαν κάποια ουσιαστική διαφορά.

 

Έτσι η Showa ανέλαβε δράση μ’ ένα Big Piston πιρούνι μπροστά και αντίστοιχο αμορτισέρ πίσω (Για την R έχουμε Balance Free πιρούνι και αντίστοιχο αμορτισέρ της Showa πίσω).

 

Νέος σχεδιασμός και για τις ζάντες - έξι ακτίνων - με διαστάσεις 120/70 R17 και 190/55 R17.

 

Στα ηλεκτρονικά, η νυν GSX-R ήταν ένα από τα τελευταία προπύργια των sportbikes που δεν είχαν πολλές παρεμβάσεις. Ένα προπύργιο το οποίο πέφτει με την έλευση του νέου μοντέλου.

 

Έχουμε λοιπόν τρία προγράμματα για την απόδοση ισχύος του κινητήρα, έξι άξονες για την IMU (Inertial Measurement Unit), δέκα επίπεδα για το TC, ABS (cornering για την R), launch control (R) και quickshifter (R) τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα ταχυτήτων.

 

Όλα δηλαδή τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα συναντούσε κανείς στις κορυφαίες sportbikes, ενσωματώνονται στο χαρακτήρα της νέας μοτοσυκλέτας. Το μόνο παράδοξο είναι ότι το ABS απενεργοποιείται μόνο με το αγωνιστικό kit.

 

Χαμηλότερου προφίλ είναι το ντεπόζιτο, ολοκαίνουργιος - και με πολλές πληροφορίες φυσικά - είναι ο LCD πίνακας οργάνων, ο οποίος παρά τις πάμπολλες ρυθμίσεις του, παραμένει εύκολος στη χρήση του.

 

Επόμενο άρθρο »

Intermot 2016: Ducati 939

« Προηγούμενο άρθρο

Intermot 2016: Η νέα MT-10 SP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ