• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Κριτική από Marquez-Smith-Crutchlow
Για το νέο σύστημα επικοινωνίας που ετοιμάζεται
Νέα 18/08/2016 - 16:45

Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, οι διοργανωτές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος σκέφτονται να υπάρξει ένα βελτιωμένο σύστημα επικοινωνίας ανάμεσα σε ομάδες και οδηγούς.

 

Οι νέες πληροφορίες θέλουν τις ομάδες να έχουν περίπου 20 διαφορετικά μηνύματα τα οποία θα μπορούν να εμφανίζουν στον πίνακα οργάνων των μοτοσυκλετών των οδηγών τους.

 

Πάντως ακόμα και αυτό το σύστημα δεν φαίνεται να αφήνει ικανοποιημένους όλους τους αναβάτες στη μεγάλη κατηγορία, καθώς υπάρχουν φωνές που δεν επιθυμούν καμμία παρέμβαση.

 

«Ναι, οκ, έχουμε μια ομάδα πίσω μας αλλά μέσα στην πίστα ο κάθε αναβάτης είναι μόνος του και αυτός είναι που πρέπει να παίρνει τις αποφάσεις», λέει ο Marquez.

 

«Γι’ αυτό και μας πληρώνουν να είμαστε οι πιο γρήγοροι. Επίσης ένα πράγμα που δεν μ’ αρέσει στην F1, είναι το πόσο παρεμβαίνει η ομάδα και επηρεάζει τον αγώνα».

 

«Επομένως, για μένα, αν κανονίσεις τη στρατηγική σου πριν τον αγώνα με την ομάδα δεν έχεις πρόβλημα. Πρέπει να φερθείς και έξυπνα πάνω στη μοτοσυκλέτα ενώ και η εμπειρία βοηθάει».

 

«Για παράδειγμα στην Γερμανία ήμουν εγώ αυτός που άλλαξε μοτοσυκλέτα την κατάλληλη στιγμή. Κάποια άλλη στιγμή θα γίνει το αντίθετο, αλλά αυτό είναι που δίνει ενδιαφέρον στον αγώνα».

 

Μαζί με τον Marquez συντάσσεται και ο Bradley Smith, ο μελλοντικός αναβάτης της KTM για τα επόμενα δυο χρόνια.

 

«Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Ακόμα πιστεύω ότι οι flag-to-flag αγώνες έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όταν αφήνονται οι οδηγοί να παίρνουν μόνοι τους τις αποφάσεις τους».

 

«Αν ισχύσει αυτό το σύστημα τότε αφαιρείς ένα μεγάλο βαθμό από τη διασκέδαση. Έτσι πρέπει να γίνονται τα πράγματα».

 

Η γνώμη του Cal Crutchlow είναι ότι ο οδηγός είναι αυτός που πάνω στη μοτοσυκλέτα μπορεί να έχει την καλύτερη δυνατή αντίληψη της πίστας και της κατάστασής της.

 

«Τι μπορούν να μου πουν οι απέξω δηλαδή; Και πως μπορώ να τους απαντήσω; Είναι δύσκολο να στείλεις μήνυμα εκείνη την ώρα», αστειεύτηκε ο Βρετανός.

 

«Θα μου γράψουν ότι στεγνώνει η πίστα; Μα δεν είσαι εσύ πάνω στη μοτοσυκλέτα φίλε! Δεν μπορείς να πάρεις εσύ αυτή την απόφαση, επειδή κάποιος άλλος αποφάσισε να μπει στα pits».

 

«Δεν ξέρω τι μπορούν να μας πουν μ’ αυτό το σύστημα, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητα κάτι καλό».

Επόμενο άρθρο »

Brno: Η συνέντευξη τύπου

« Προηγούμενο άρθρο

Περίεργος ο Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ