• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ (Νο 4) ΤΟΥ MOTOSPORT
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νέα Αγοράς 10/06/2016 - 10:43

TO «ΙΣΤΟΡΙΚΟ» ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MOTOSPORT, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ (ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥ) ΙΣΤΟΡΙΑ!

Aγαπητοί φίλοι και Συνάδελφοι,

Παρά τις δύσκολες εποχές μας, και με την υποστήριξη της ηλεκτρονικής του έκδοσης (www.motosport.com.gr), το Ιστορικό περιοδικό μοτοσυκλέτας MOTOSPORT (κυκλοφόρησε το 1978) γράφει την νέα του Ιστορία με την δεύτερη πλέον γενιά εκδοτών, έχοντας φτάσει αισίως στο τέταρτο τεύχος Πανελλαδικής κυκλοφορίας!
Η ανανεωμένη έκδοση, συνδυάζει την σύγχρονη τεχνολογία με την Ιστορία του κάθε μοντέλου (και εργοστασίου), σε μια ενδιαφέρουσα, ενημερωτική αλλά και «ψυχαγωγική» μίξη μοντέρνων και «Ιστορικών» άρθρων.

Χρησιμοποιώντας γνώσεις και εμπειρίες δεκαετιών, αλλά και ένα τεράστιο αρχείο πρωτότυπων εγγράφων, φυλλαδίων, επιστολών, εντύπων και ντοκουμέντων, το MOTOSPORT αποτελεί ένα εντελώς «διαφορετικό» περιοδικό μοτοσυκλέτας, που «κρίνει αντικειμενικά» όλα τα καινούργια μοντέλα «βοηθώντας» αποτελεσματικά και ουσιαστικά τον αγοραστή στην επιλογή του, ενώ συγχρόνως «προωθεί» την ιδέα και «αναζωπυρώνει» την φλόγα και την επιθυμία για το υπέροχο μηχανικό όχημα που είναι η μοτοσυκλέτα, γιατί χωρίς την επιθυμία δεν υπάρχει προφανώς και εμπορικό ενδιαφέρον!

Βασισμένο στις δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες του, που αποτελούν τον πυρήνα της αγοραστικής δύναμης στην Ελλάδα έχοντας αποκτήσει (αγοράσει) δεκάδες χιλιάδες μοτοσυκλετών μέσα στα χρόνια, το  MOTOSPORT απολαμβάνει της εμπιστοσύνης αυτού του ώριμου ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟΥ καταναλωτικού κοινού: Δεν θα ήταν υπερβολή το να πούμε ότι όποιος αγοράζει μοτοσυκλέτα σήμερα, είναι σίγουρα αναγνώστης του κατ’ εξοχήν περιοδικού μοτοσυκλέτας, του ΜΟΤOSPORT! Aλλά  και οι νέοι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ενδιαφέρονται (και μπορούν) να αγοράσουν μια μοτοσυκλέτα, βρίσκουν στο MOTOSPORT  την αντικειμενική γνώμη και την έμπειρη συμβουλή, που θα τους βοηθήσει στα πρώτα τους βήματα. Δεν υπάρχει δε κανείς που να γνωρίζει ή να έχει στην οικογένεια έναν μοτοσυκλετιστή, και να μην έχει ακούσει τα καλύτερα για το πρώτο Ελληνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας.

Γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις, το MOTOSPORT του έμαθε ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.

Και το MOTOSPORT του έμαθε ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ.

Το MOTOSPORT ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΕ πώς να την χρησιμοποιεί…

…και του δίδαξε πώς να ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ.

Το MOTOSPORT τον προειδοποίησε ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.

Και του δίδαξε να την σέβεται ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ «ΦΟΒΑΤΑΙ».

Τον προκάλεσε να ψάξει ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ…

…χωρίς ποτέ να ξεπερνάει ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ.

Αλλά όλα αυτά, σαν επαγγελματίες του χώρου σίγουρα τα γνωρίζετε αγαπητοί συνάδελφοι, όπως γνωρίζετε και τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σήμερα τα έντυπα περιοδικά (υψηλό κόστος χαρτιού και εκτύπωσης και σύστημα διανομής που έρχεται από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα, είναι τα κυριότερα, μαζί βέβαια με την απροθυμία των αναγνωστών «να πληρώσουν» για κάτι που μπορούν να βρουν εντελώς δωρεάν και σε αστείρευτες ποσότητες και εκδοχές, στο διαδίκτυο).

Το MOTOSPORT επιχειρεί να προσφέρει σε λογική τιμή (3,50 Ευρώ είναι η τιμή περιπτέρου) Ιστορίες και άρθρα μοτοσυκλέτας που δεν θα βρεί ο φίλος των δύο τροχών στο διαδίκτυο! Επίσης, παρουσιάσεις κλασικών μοτοσυκλετών με «εξαντλητική» έρευνα των στοιχείων της σχεδίασής τους, αναλυτικές δοκιμές των σημαντικών νέων μοντέλων και φωτογραφικά αφιερώματα σε τομείς του μοτοσυκλετισμού που χρειάζονται «προώθηση» (όπως για παράδειγμα οι αγώνες στα Ελληνικά Πρωταθλήματα στη δύσκολη εποχή μας). Παράλληλα, στο site του περιοδικού, αναρτώνται καθημερινά όλα τα νέα των δύο τροχών αλλά και πρωτότυπη ύλη (δοκιμές και χρονογραφήματα).

Το MOTOSPORT χρειάζεται (και ζητά) την συμπαράστασή σας όσον αφορά την ενημέρωση του κοινού για την (επανα)κυκλοφορία του, πιστεύοντας και ελπίζοντας ότι η «προσφορά» του στον χώρο της μοτοσυκλέτας συνεχίζεται! Σε κάθε περίπτωση, η ετυμηγορία πάντα ανήκει στον κόσμο που κρίνει τους πάντες και τα πάντα.

Ευχαριστούμε!

Δημήτρης, Γιώργος και Νίκος Παπανδρέου



ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ (Νο 4) ΤΟΥ MOTOSPORT
 

Στο 4ο τεύχος του MOTOSPORT που κυκλοφόρησε την1Η Ιουνίου στα περίπτερα όλης της χώρας, κυριαρxούν οι πολυσέλιδες δοκιμές δύο ξεχωριστών μοτοσυκλετών, της Ducati Multistrada 1200 και της  Kawasaki Z 1000, μαζί με αρκετές άλλες δοκιμές μοτοσυκλετών και σκούτερ («κατάλληλων» για την Ελληνική αγορά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο!).

Ένα άρθρο που θα θυμίσει πολλά (και θα «διδάξει» άλλα τόσα) είναι η παρουσίαση και λεπτομερής ανάλυση του «κλασικού» Κawasaki  500 Mach III, της θρυλικής τρικύλινδρης «πεντακοσάρας» που έγραψε Ιστορία και στη χώρα μας. Το άρθρο μάλιστα αρχίζει με μια τέτοια ΑΛΗΘΙΝΗ ιστορία που δείχνει την επίδραση της «πεντακοσάρας» στην Ελλάδα. Με «αφηγηματική» απόδοση, η Ιστορία μας εξελίσσεται στην εποχή που γίνονταν ακόμα οι διεθνείς αγώνες μοτοσυκλέτας στην πόλη της Κέρκυρας (και παρ’ ότι έχει γίνει πλέον αστικός μύθος, ήταν σε άμεση γνώση του υπογράφοντα!).

Ενα φωτογραφικό άρθρο θα μας πάει στα παρασκήνια «των αγώνων στα αεροδρόμια», ενώ στην σειρά των άρθρων «Ηρωες στον Ουρανό» θα θυμηθούμε έναν από τους πιο σημαντικούς οδηγούς της σύγχρονης Ιστορίας των Grands Prix, τον Φινλανδό Jarno Saarinen (1945-1973), που μέσα σε τέσσερα χρόνια, μέχρι το δραματικό και άδικο τέλος, κατάφερε να «αλλάξει» τα πάντα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, από το στυλ οδήγησης μέχρι τα μέτρα ασφαλείας, αλλά και την τεχνολογία των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της μεγάλης κατηγορίας! Ακολουθεί ένα άρθρο για την πίστα της Μοnza, με τίτλο «Ο ναός της Ταχύτητας (και ο βωμός της θυσίας)», ενώ δεν λείπουν τα «editorials» με, μάλλον «απρόσμενα» θέματα μοτοσυκλέτας! «Κορυφή» στο τεύχος, και η αποκλειστική παρουσίαση και τεχνική ανάλυση της «Μοτοσυκλέτας του Θ. Λέφα», με το επαναστατικό, καινοτόμο σύστημα διεύθυνσης που σε άλλη χώρα θα είχε κάνει ίσως διάσημο τον σχεδιαστή και κατασκευαστή του. Ο Θ. Λέφας δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας, αλλά το δημιούργημά του ζει και «ανασταίνεται» μέσα από την αναδημοσίευση του προ 20ετίας αποκλειστικού άρθρου του MOTOSPORT.

Περισσότερα όμως στα…περίπτερα! Και κάθε μήνα, η προσπάθεια θα συνεχίζεται!

 

Επόμενο άρθρο »

Εγκαίνια της «Yamaha Junior Academy»

« Προηγούμενο άρθρο

Eazi-Grip από την Γεωργόπουλος.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ