• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο λόγος της αστοχίας των κινητήρων της Yamaha
Το αποκάλυψαν οι μπλε με σχετική τους ανακοίνωση
Νέα 02/06/2016 - 17:55

Επίσημα η Yamaha πήρε θέση για την αστοχία των κινητήρων της πριν από δυο εβδομάδες, στην πίστα του Mugello.

 

Θυμίζουμε ότι πρώτα ο κινητήρας του Lorenzo στο ζέσταμα και στη συνέχεια ο αντίστοιχος του Rossi στον αγώνα, έσπασαν!

 

Μετά από εξέταση των κινητήρων, της τηλεμετρίας και των σχετικών συστημάτων στα κεντρικά της Yamaha, οι μπλε αποφάνθηκαν ότι:

 

«Οι αστοχίες οφείλονταν σε πρόβλημα στα ηλεκτρονικά που σχετίζεται με τον κόφτη στροφών, το οποίο εν τέλει προκάλεσε ζημιά στα πιστόνια και στις βαλβίδες».

 

«Η αστοχία των κινητήρων τόσο του Jorge, όσο και του Valentino, ήταν ο ίδιος».

 

«Για να είμαστε ξεκάθαροι δεν οφείλεται σε κάποιο εξάρτημα του κινητήρα, ούτε σε δομική αστοχία».

 

«Ήταν ξεκάθαρα ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά».

 

«Το πρόβλημα με τον Valentino προκλήθηκε από μια τυχαία υπέρβαση του ορίου στροφών στην επιτάχυνση και καθώς περνούσε από ένα σαμαράκι με τέρμα το γκάζι στο τέλος της ευθείας».

 

Ουσιαστικά το πρόβλημα δημιουργήθηκε τα ελάχιστα δέκατα που ο πίσω τροχός έμεινε στον αέρα περνώντας από το σαμαράκι με τέρμα το γκάζι ο Vale.

 

Ο Project Leader της Yamaha M1, Kouji Tsuya, συνέχισε να μιλά και ήταν αναλυτικότατος.

 

«Δεν αλλάξαμε κάτι στη χαρτογράφηση. Χρησιμοποιήσαμε την ίδια όπως πάντα, όμως δεν μπορούσαμε να ξέρουμε τη διαφορετική συμπεριφορά του ενιαίου software».

 

«Εμείς ρυθμίσαμε τον κόφτη όπως ακριβώς και πέρυσι, αλλά δεν ήταν δυνατό να ξέρουμε ότι το software δούλευε με διαφορετικό τρόπο».

 

«Ο κινητήρας του Valentino ήταν ο πιο φρέσκος από τους τρεις που χρησιμοποίησε μέχρι εκείνη τη στιγμή, οπότε μετά το συμβάν στο ζέσταμα με τον Jorge, δεν υπήρχε λόγος να τον αντικαταστήσουμε».

 

«Επιπλέον σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δεν θα ήταν δυνατόν να βρούμε το πρόβλημα στα ηλεκτρονικά που οδήγησε στην αστοχία».

 

«Μάθαμε όμως από αυτό και ρυθμίσαμε τον κόφτη για το GP της Καταλονίας».

 

Ο Tsuya ήταν καθησυχαστικός ότι δεν υπάρχει κανένας φόβος δομικής αστοχίας στους κινητήρες της Yamaha για τη φετινή σεζόν.

 

Οι Honda-Yamaha-Ducati έχουν εφτά κινητήρες για όλη τη σεζόν, οι οποίοι είναι σφραγισμένοι από την έναρξη του Πρωταθλήματος και δεν μπορούν να τροποποιηθούν παρά μόνο αν συντρέχουν λόγοι ασφαλείας.

 

Για προληπτικούς λόγους, όπως τονίζει ο Tsuya, οι κινητήρες που έχουν ανοιχτεί από τους Lorenzo-Rossi θα χρησιμοποιηθούν μόνο στις ελεύθερες δοκιμές, μέχρι «... ο κύκλος ζωής τους να εξαντληθεί».

 

«Δεν υπάρχει ανάγκη να επέμβουμε στους εναπομείναντες κινητήρες που δεν έχουν ανοιχτεί. Έχουμε αρκετούς για να βγάλουμε τη σεζόν».

 

«Έχουμε ήδη λάβει τα μέτρα μας για να εξασφαλίσουμε ότι οι αστοχίες του Mugello δεν θα επαναληφθούν».

Επόμενο άρθρο »

Επίσημο: Ο Pol Espargaro στην ΚΤΜ!

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Η Βαρκελώνη;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ