• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παίρνει θέση για τα φτεράκια ο Marquez!
Για μένα είναι καλύτερα χωρίς...
Νέα 28/04/2016 - 10:15

Ο Marc Marquez προσθέτει και τη δική του φωνή σ’ αυτούς που διαφωνούν κατά βάση με τα φτεράκια, αν και αναγνωρίζουν ότι προσφέρουν μια μικρή βοήθεια.

 

Ο Ισπανός άσος της Honda χρησιμοποίησε έξι φτεράκια στο πρόσφατο τεστ της Jerez (βλ. εδώ).

 

Αν και οι χρόνοι - είτε με φτεράκια, είτε χωρίς - ήταν περίπου οι ίδιοι, ο Marquez δήλωνε ότι νοιώθει πιο άνετα με την RC213V χωρίς φτεράκια.

 

«Σε μερικούς αρέσουν τα φτεράκια, σε μερικούς όχι. Για μένα είναι καλύτερα χωρίς. Με τα πολλά αεροδυναμικά θα είναι πιο δύσκολο να ακολουθήσεις τους άλλους».

 

«Θα είναι πιο δύσκολο να προσπεράσεις, διότι στην επιτάχυνση θα είναι όπως στην F1. Δεν θα μπορείς να πάρεις το slipstream εύκολα».

 

«Προφανώς και για λόγους ασφαλείας, όπως όταν με άγγιξε ο Iannone ή όταν ευτυχώς ο Dani είχε τα μικρά φτεράκια όταν έπεσε στον Dovi».

 

«Προσωπικά δεν μ’ αρέσουν. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε αλλά μόνο για να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε».

 

Οπωσδήποτε θα προβλεφθεί κάτι για τα φτεράκια το 2017, άλλοι μιλάνε για περιορισμούς και άλλοι για αποκλεισμό. Υπέρ του δεύτερου είναι ο Marquez.

 

«Σε κάποιους τομείς είναι καλύτερα. Αλλά στους αγώνες, αν δεν σταματήσουμε όλο και θα αυξάνονται».

 

«Νομίζω ότι θα είναι δύσκολα τα πράγματα στις προσπεράσεις και οι αγώνες θα είναι πιο δύσκολοι. Φέτος θα τα έχουμε όμως και πρέπει να τα βελτιώσουμε».

 

«Στην επιτάχυνση είναι καλύτερα με τα φτεράκια, αλλά στις στροφές η αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα είναι διαφορετική».

 

«Δοκίμασα και με φτεράκια και χωρίς. Ήταν καλύτερα αλλά οι χρόνοι ήταν οι ίδιοι. Είναι κάτι που πρέπει να δουλέψουμε».

 

Ενόψει του Γύρου στο Le Mans, ο Marquez τόνισε ότι πρέπει να βελτιωθούν στην επιτάχυνση, μιας και οι συγκεκριμένη πίστα έχει πολλά τέτοια σημεία.

 

«Δουλεύουμε και με το πλαίσιο για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση στην επιτάχυνση και λιγότερη σούζα, αλλά πάντα πρέπει να συμβιβάζεσαι».

 

«Όταν κερδίζεις εκεί, χάνεις στις στροφές κι εκεί είναι που νοιώθω πολύ καλά και στο τεστ είχα πολύ καλή αίσθηση το πρωί και στις δυο τελευταίες ώρες».

 

«Το μεσημέρι όμως, όταν η θερμοκρασία ήταν υψηλή, δυσκολευόμουν με το μπροστινό. Δούλευε καλά, αλλά η γόμα του παραείναι μαλακή».

 

«Προσπαθούσα να πιέσω το μπροστινό για να καλύψω το έδαφος που έχανα στην επιτάχυνση».

 

«Δουλεύουμε σ’ αυτό αλλά είναι δύσκολο λόγω του παγώματος στην εξέλιξη του κινητήρα».

 

«Πρέπει να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους κι ένας από αυτούς είναι η αεροδυναμική. Δεν είναι εύκολο όμως».  

Επόμενο άρθρο »

To (άλλο) μυστικό του Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK-Motul: Ντεμπούτο για Hayden!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ