• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αναλυτικότατος ο Marquez!
Μίλησε για πρόσφυση, επιτάχυνση, αλλαγή στυλ
Νέα 09/04/2016 - 12:03

Ο Marc Marquez παραμένει δυνατός στην Circuit of the Americas και μετά το τέλος της ημέρας έχει τον καλύτερο χρόνο - και με διαφορά - από τον ανταγωνισμό.

 

Ο άσος της Repsol Honda ήταν 0,255δ ταχύτερος του Lorenzo στις ΕΔ1, αλλά διεύρυνε τη διαφορά του στα εφτά δέκατα το απόγευμα στις ΕΔ2.

 

Πέρα από τον Marquez που ήταν σ’ ένα δικό του κόσμο, οι χρόνοι των υπολοίπων ήταν πολύ κοντά.

 

Ένα δευτερόλεπτο ήταν η διαφορά των επόμενων δώδεκα αναβατών, με πρώτο τον Andrea Iannone.

 

Οι δηλώσεις του Marc Marquez ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστικές και αναλυτικές, με τον Ισπανό να εξηγεί πως περιόρισε το πρόβλημα που έχει στην επιτάχυνση.

 

«Με το καινούργιο ελαστικό που έχει ενισχυμένο σκελετό περίμενα χειρότερη πρόσφυση, αλλά ήταν τελικά καλύτερη!»

 

«Ίσως επειδή προσάρμοσαν την πίεση, πάντως ήταν πολύ καλή. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε τη διάρκεια ζωής του, διότι το πρωί είχαμε θέμα».

 

«Το απόγευμα ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά παραμένει σημαντικός παράγοντας. Θα δούμε τι θα γίνει τη δεύτερη ημέρα, που θα έχουμε το πιο σκληρό πίσω».

 

Πολλοί περίμεναν τον Marquez να υποφέρει στην COTA λόγω των προβλημάτων στην επιτάχυνση που και ο ίδιος είχε επισημάνει στους προηγούμενους Γύρους.

 

Ωστόσο ο Ισπανός ήταν εντυπωσιακός στο ξεκίνημά του χτες, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι τα προβλήματα έχουν εξαφανιστεί εντελώς.

 

«Στην επιτάχυνση, όταν συγκρίνω τα δεδομένα μου με του Dani είναι καλύτερος! Επίσης και στο πως σταματάει».

 

«Εν τέλει πρέπει στις στροφές να καλύπτεις το έδαφος που χάνεις στην επιτάχυνση και ειδικά σ’ αυτή την πίστα στις στροφές με πρώτη».

 

«Προσπαθώ να φρενάρω, να ανοίξω λίγο τη γραμμή μου και να επαναφέρω τη μοτοσυκλέτα με ταχύτητα».

 

«Αλλά για να το κάνεις αυτό πρέπει να έχεις μεγάλη εμπιστοσύνη στο μπροστινό ελαστικό. Όταν ανοίγεσαι η πίστα είναι πιο βρώμικη και δεν ξέρεις τι θα γίνει».

 

«Πηγαίνω όλο και πιο ανοιχτά. Βέβαια έχει σχέση και με το set-up της μοτοσυκλέτας».

 

Οι χρόνοι πάντως ήταν - χτες - σημαντικά πιο πάνω σε σχέση με τους περσινούς.

 

«Δεν πρέπει να συγκρίνουμε τους χρόνους. Έχουμε αλλάξει ελαστικά. Υπάρχουν τα θετικά και τα αρνητικά με τα Michelin. Ίσως στα αρνητικά να είναι το μπροστινό».

 

«Εδώ έχουμε αρκετά σημεία με δυνατά φρένα. Με τα Bridgestone φρενάραμε πολύ μέσα. Με τα Michelin αν προσπαθήσεις να κάνεις κάτι τέτοιο.... είδατε το αποτέλεσμα στην τελευταία στροφή».

 

Ο Marquez συνέχισε πολύ επεξηγηματικός για όλα!

 

«Στις κλειστές στροφές με πρώτη πρέπει να έχεις ένα στυλ σαν της Yamaha. Να ανοίγεσαι και να προετοιμάζεις την έξοδο καλά».

 

«Σ’ αυτές τις κλειστές μπόρεσα κι έστριβα γρηγορότερα αλλά αναγκαστικά άλλαξα λίγο και το στυλ για να το πετύχω».

 

«Η ταχύτητα σχετίζεται περισσότερο με την έξοδο από τις στροφές. Δυσκολευόμαστε, αλλά στις κλειστές στροφές - με την αλλαγή του στυλ -  χάνουμε λιγότερο».

 

«Αυτό είναι το ένα. Στις εναλλαγές κατεύθυνσης η μοτοσυκλέτα δείχνει καλύτερη. Πέρυσι ενδεχομένως να ήταν πιο γρήγορη».

 

«Φέτος χάνουμε λίγο, ωστόσο μπορούμε να κρατήσουμε περισσότερο την ταχύτητα. Είναι λίγο περίεργο».

Επόμενο άρθρο »

Που χάνει ο Vinales;

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Καμμία διαφορά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ