• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo: Δεν έχει λόγο να παραπονιέται!
Μίλησε για την pole και για το περιστατικό με τον Rossi
Νέα 19/03/2016 - 23:11

Ο Jorge Lorenzo ξεκινά ιδανικά την υπεράσπιση του Τίτλου του, κατορθώνοντας να πάρει την 62η - αριθμός ρεκόρ - pole position της καριέρας του!

 

Ο Ισπανός μόλις στο δεύτερο χρονομετρημένο του γύρο έκανε 1:54,543 χρόνο τον οποίο κανείς στη συνέχεια δεν κατάφερε να νικήσει.

 

Πήρε την pole position για 91χιλ μπροστά από τον Marc Marquez, αν και με το δεύτερο ελαστικό του είχε μια δύσκολη στιγμή και δεν κατάφερε να κατεβάσει κι άλλο το χρόνο του.

 

«Είμαι χαρούμενος που έχω το ρεκόρ», σχολίασε ο Lorenzo που ξεπέρασε για μια τις pole positions που έχει στην καριέρα του ο Valentino Rossi (61).

 

«Προφανώς και αύριο είναι η σημαντική ημέρα και πρέπει να ξεκινήσουμε με μερικούς βαθμούς και όχι με πτώση».

 

«Με τα νέα ελαστικά και ηλεκτρονικά έπρεπε να είμαστε προσεχτικοί. Προσπάθησα να κάνω δυο γρήγορους γύρους, τον πρώτο πιο αργό και το δεύτερο πιο γρήγορο».

 

«Όταν αλλάξαμε ελαστικά, το πίσω δεν δούλευε στο ίδιο επίπεδο με το πρώτο. Δεν ξέρω το λόγο αλλά συνέχισα να πιέζω και στην 1 παραλίγο να πέσω».

 

«Ακύρωσα εκείνο το γύρο αλλά δεν είχα περιθώριο να κάνω κι άλλο. Πάντως ήταν αρκετός ο πρώτος γύρος για την pole».

 

«Ο Marc κατάφερε να κατεβάσει τρία δέκατα μετά το πέσιμο της καρώ σημαίας και γι’ αυτό είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ».

 

Ο Ισπανός έχει αυτοπεποίθηση για τον αυριανό αγώνα και βάσει της εικόνας του στις κατατακτήριες, μπορεί να επαναλάβει τις εκρηκτικές εκκινήσεις των προηγούμενων ετών!

 

«Έχουμε ένα μικρό πλεονέκτημα και αυτό είναι πάντα καλό, να ξεκινάς με μερικά μέτρα μπροστά και να έχεις εμπιστοσύνη ότι μπορείς να κάνεις μια καλή εκκίνηση».

 

«Βελτιωνόμαστε σιγά-σιγά και ως αναβάτης προσπαθώ να γίνω καλύτερος. Αύριο θα παίξει ρόλο η επιλογή ελαστικών και θα είναι σημαντικοί οι πρώτοι γύροι, αλλά και η απόδοση των ελαστικών σε όλο τον αγώνα».

 

«Η διάρκεια του πίσω θα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για αύριο και μένει ν’ αποφασίσουμε ποιο θα χρησιμοποιήσουμε».

 

«Νομίζω όμως ότι και τα δυο είναι πολύ ίδια και με τα δυο μπορείς να κάνεις καλό αγώνα, αν είσαι ανταγωνιστικός».

 

Ο Lorenzo ρωτήθηκε στη συνέχεια αν έχει καταλάβει σε ποιο σημείο είναι καλύτερα να πιέζεις τα ελαστικά της Michelin για μια σειρά γρήγορων γύρων:

 

«Ακόμα δεν ξέρουμε. Στο τεστ και στην προσομοίωση που έκανα, για μένα, μπορούν να κάνουν τον καλό τους χρόνο στο τέλος και πολύ δύσκολα να τον κάνουν στους πρώτους».

 

«Πιστεύω λοιπόν κάπου στα μέσα, ή προς το τέλος είναι το καλύτερο χρονικά σημείο».

 

Τέλος, δεν μπορούσε να μην αναφερθεί και στο περιστατικό με τον Valentino Rossi στις ΕΔ4, όταν ο Ιταλός ήταν εκνευρισμένος μαζί του γιατί πήγαινε αργά στην αγωνιστική γραμμή.

 

«Κατά τη γνώμη μου δεν έχει λόγο να παραπονιέται», ήταν η απάντηση του Lorenzo.

 

«Όλοι ξέρουν ότι όταν βγαίνεις από τα pits δεν μπορείς να σταματήσεις διότι υπάρχουν άλλοι που μπαίνουν στην πρώτη στροφή».

 

«Παράλληλα είσαι ήδη στην στροφή και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μείνεις στην άσπρη γραμμή και αυτό έκανα».

 

«Δεν θα μπορούσα να πετάξω ή να πάω στα χαλίκια. Τι να έκανα δηλαδή; Ήταν ακόμα εκνευρισμένος μαζί μου και πρέπει να ρωτήσετε αυτόν γιατί».

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Επανέρχομαι!

« Προηγούμενο άρθρο

Qatar MotoGP: Κατατακτήριες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ