• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μέρος2: Τι μάθαμε στην Sepang;
5 πράγματα από το τεστ της Μαλαισίας
Νέα 11/02/2016 - 10:08

Καθώς μετράμε αντίστροφα για το επόμενο τεστ του MotoGP, αυτό στην πίστα του Phillip Island από 17 ως 19 Φλεβάρη, ας δούμε κάποια από αυτά που μάθαμε από το πρώτο τεστ του ’16, στην Μαλαισία!

 

1. Το στοίχημα της Ducati

 

Οι κόκκινοι έφεραν τον Casey Stoner ως δοκιμαστή στην ομάδα, με στόχο να βοηθήσει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και να επιστρέψουν στα νικηφόρα αποτελέσματα. Ένα στοίχημα που αν κερδηθεί - και τα αποτελέσματα θα φανούν φέτος - τότε αυτομάτως θα κάνει ιδιαίτερα ελκυστική την Desmosedici, για ονόματα όπως ο Lorenzo ή ακόμα και ο Marquez, αν στο HRC δεν ξεπεράσουν τα προβλήματα με τον κινητήρα. Από την άλλη βέβαια, η παρουσία του Αυστραλού είναι δυνατόν να ταράξει την ηρεμία στο γκαράζ και ήδη μετά την παρουσία του στην Μαλαισία, οι εργοστασιακοί αναβάτες δεν θα πρέπει να νιώθουν και τόσο άνετα...

 

2. Σε δεύτερη μοίρα οι δορυφορικοί

 

Με τη νέα μονομάρκα και τα καινούργια ηλεκτρονικά, τα εργοστάσια έχουν ρίξει το βάρος τους στις ομάδες τους, αφήνοντας κατά μέρος τις δορυφορικές τους ομάδες. Αυτό ισχύει κυρίως για την Honda, που μπορεί να έδωσε στον Crutchlow να δοκιμάσει τον κινητήρα του 2016, αλλά το έκανε από ανάγκη και για να μαζέψει περισσότερα δεδομένα. Φυσικά υπάρχει και η εξαίρεση της Ducati, που συνεχίζει να δίνει βάρος και στη γνώμη των δορυφορικών, κάτι που ενθουσίασε από την πρώτη στιγμή τον Scott Redding.

 

3. Η Michelin βελτίωσε το μπροστινό

 

Στα προηγούμενα τεστ του 2015, είχαμε χαρακτηριστικά πολλές πτώσεις από τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας, κυρίως από το μπροστινό που το «έχαναν» απροειδοποίητα. Στην Μαλαισία πάντως η Michelin έφερε διαφορετικές γόμες μπροστινού για να δοκιμαστούν και ομόφωνα όλοι οι οδηγοί τόνισαν ότι πρόσφεραν περισσότερη πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση.

 

4. Τι γίνεται με την πτώση του Baz;

 

Μια μεγάλη σκιά για την Michelin είναι η τρομακτική πτώση του Loris Baz στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της Sepang. Αμέσως μετά την πτώση το μαλακό ελαστικό αποσύρθηκε από τη συνέχεια των δοκιμών, με την εταιρεία να ρίχνει τις ευθύνες στην Avintia που έβαλε χαμηλότερη πίεση στο πίσω ελαστικό. Ένα τέτοιο τρομακτικό ατύχημα δεν είναι καθόλου καλός τρόπος να ξεκινάς τη χρονιά και η Michelin πρέπει γρήγορα να διαλύσει τις όποιες αμφιβολίες ακόμα υπάρχουν,

 

5. Πιο ασφαλή συμπεράσματα στο Phillip Island

 

Στην Αυστραλία θα φανεί - σε μεγαλύτερο βαθμό - αν η Yamaha θα ξεκινήσει τη σεζόν έχοντας το πάνω χέρι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν η Honda βρήκε λύσεις για να τιθασεύσει τον κινητήρα, τη δυναμική της GP16 καθώς σ’ αυτή θα δώσουν μεγαλύτερο βάρος οι Iannone και Dovi και αν θα λυθεί το μπέρδεμα στην Suzuki με το πλαίσιο του 2016, με τις γνώμες των Espargaro και Vinales να είναι εκ διαμέτρου αντίθετες!

Επόμενο άρθρο »

Το τελικό Ημερολόγιο Αγώνων 2016

« Προηγούμενο άρθρο

Aruba.it Ducati: Η αποκάλυψη!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ