• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αλλαγές στους Αγωνοδίκες
Σύσταση καινούργιας Επιτροπής
Νέα 08/02/2016 - 10:51

Επιβεβαιώθηκαν οι πρώτες αλλαγές στους κανονισμούς, ως αποτέλεσμα των όσων διαδραματίστηκαν στους τελευταίους τρεις Γύρους του Πρωταθλήματος.

 

Μετά τη συνάντηση ανάμεσα σε FIM, Dorna, Κατασκευαστές και Ομάδες, συμφωνήθηκε η σύσταση μιας νέας Επιτροπής που θα έχει την αποκλειστική ευθύνη της τιμωρίας των αναβατών.

 

Σ’αυτή τη νέα Επιτροπή που δημιουργείται, δεν θα συμπεριλαμβάνεται η Dorna όπως είχαμε γράψει εδώ.

 

Στη νέα Επιτροπή θα παραμείνει ο Mike Webb παρά τις όποιες αντιδράσεις στο πρόσωπό του για το πως χειρίστηκε τη διαμάχη Vale-Marquez, ενώ μαζί του θα είναι δυο εκπρόσωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (FIM).

 

«Αποφασίσαμε να διαχωρίσουμε τα καθήκοντα της Επιτροπής και των κριτών. Θέλουμε η Επιτροπή Αγώνων να ασχολείται μόνο με τους αγώνες», τόνισε ο Vito Ippolito, ο πρόεδρος της FIM.

 

«Δεν θέλουμε να διαχειρίζεται και τις ποινές/τιμωρίες των αναβατών. Θα έχουμε τρεις Αγωνοδίκες γι’ αυτό το σκοπό».

 

«Ο ένας θα είναι ο Αλυτάρχης Mike Webb και οι άλλοι δυο θα είναι από την FIM. Άλλος ένας θα είναι πιθανότατα από τους υπάρχοντες αγωνοδίκες».

 

«Ο λόγος είναι ότι είναι παρών καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και σε όλα τα GP και αν είναι αποκλειστικά και μόνο υπεύθυνοι για τις τιμωρίες, θα έχουμε ένα υψηλό επίπεδο αποφάσεων».

 

Τα σχόλια του προέδρου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (FIM) υποδεικνύουν ότι ενδεχομένως να έγιναν λάθη στην κόντρα Rossi-Marquez, αν και πηγές από την Επιτροπή θεωρούν ότι έγιναν όλα σωστά.

 

Η Dorna έχει κατηγορηθεί από πολλούς, επώνυμους και ανώνυμους, ότι «κινήθηκε» ως Ισπανική εταιρεία και με τρόπο ώστε να προστατεύσει τους Ισπανούς αναβάτες και να πάρει τον Τίτλο Ισπανός.

 

Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Dorna είναι μια επιχείρηση που κατέχει τα δικαιώματα του MotoGP παγκοσμίως και δεν χωρά αμφιβολία ότι αν ο Τίτλος πήγαινε στον Valentino Rossi, το κέρδος της θα ήταν τεράστιο.

 

Τέλος, όπως έγινε γνωστό από τη συνάντηση των παραπάνω θεσμών, αποφασίστηκε ότι οι αισθητήρες ελέγχου της πίεσης των ελαστικών θα είναι υποχρεωτική από φέτος.

 

Η ισχύς είναι άμεση και θα εφαρμοστεί από το πρώτο Grand Prix στο Qatar. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά την τρομακτική πτώση του Loris Baz στις πρόσφατες δοκιμές της Sepang, λόγω χαμηλής πίεσης στο πίσω ελαστικό.

Επόμενο άρθρο »

Προτεραιότητα της Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati: Δεν θα λέγαμε όχι!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ