• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Μεγάλο βήμα
Με τα ηλεκτρονικά!
Νέα 01/02/2016 - 16:33

Θετική ήταν η πρώτη ημέρα των δοκιμών στην Μαλαισία για τον Valentino Rossi.

 

Ο Ιταλός άσος της Yamaha έκανε 55 γύρους στο σύνολο κι έμεινε πίσω μόνο από τον ομόσταυλό του και κυρίαρχο την 1η ημέρα, Jorge Lorenzo.

 

Ο Valentino έχει τρεις μοτοσυκλέτες στη διάθεσή του, μια του 2015 (για να εξοικειωθεί), μία του 2016 κοντά σ’ αυτήν του ’15 και μια με περισσότερες αλλαγές.

 

Εντυπωσιασμένος ήταν με την πρόοδο των μπλε όσον αφορά στα ηλεκτρονικά, τα οποία είχε χαρακτηρίσει ως πισωγύρισμα στο 2008 στην αρχή.

 

«Ήταν μεγάλο το βήμα που κάναμε με τα ηλεκτρονικά. Το περίμενα όμως, διότι οι μηχανικοί συνήθως βρίσκουν λύσεις, είναι πολύ καλοί», σχολίασε.

 

«Είναι λιγότερο εξελιγμένα, αλλά η μοτοσυκλέτα είναι καλή και τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με την Valencia».

 

«Δεν θα φτάσουμε ποτέ τα περσινά ηλεκτρονικά. Είναι σαν να συγκρίνεις έναν Mac μ’ έναν υπολογιστή δεκαετίας. Θα κάνεις τη δουλειά σου, αλλά όχι σε τέτοιο επίπεδο».

 

«Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο φρένο του κινητήρα και στην επιτάχυνση. Όλα είναι λίγο χειρότερα, αλλά οκ, μου αρέσουν».

 

Είναι ακόμα νωρίς για να βγουν συμπεράσματα αναφορικά με τις δυο μοτοσυκλέτες του ’16 που είχε στη διάθεσή του ο Vale, ο οποίος χρησιμοποίησε περισσότερο αυτή που ήταν πιο κοντά στην περσινή.

 

«Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω ποιά είναι καλύτερη. Η αυριανή και η τελευταία ημέρα θα είναι οι πιο σημαντικές για να καταλάβουμε».

 

Ικανοποιημένος ήταν και με τη βελτίωση του μπροστινού ελαστικού, από την πλευρά της Michelin.

 

«Μπορείς να οδηγήσεις πλέον πιο κοντά στο όριο και πιο δυνατά. Έχουμε ακόμα δρόμο, αλλά αρχίζουμε και κατανοούμε τι χρειάζονται τα Michelin από τη μοτοσυκλέτα».

 

«Αν βάλεις τις ρυθμίσεις των Bridgestone με τα ελαστικά της Michelin,είναι αδύνατον να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα».

Τέλος, όταν τον ρώτησαν για τις διαφορές ανάμεσα στα περσινά ελαστικά και στα καινούργια, ο Valentino Rossi αποκρίθηκε:

 

«Το βάρος, η ισορροπία... επίσης το μπροστινό δουλεύει διαφορετικά. Το στυλ πάνω στη μοτοσυκλέτα. Θα βλέπουμε λιγότερους αγκώνες στην άσφαλτο».

 

«Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στη γραμμή και στο πως θα πάρεις τη στροφή, στα  φρένα, στην είσοδο. Είναι περισσότερο σαν να οδηγείς κανονική μοτοσυκλέτα».

Επόμενο άρθρο »

Ούτε το jet-lag δεν τον κράτησε!

« Προηγούμενο άρθρο

Η παραδοχή του Marquez!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ