• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι περιμένουμε το 2016;
Έξι MotoGP σενάρια που θα συζητηθούν!
Νέα 08/01/2016 - 13:39

1. Νέα εποχή με ενιαία ECU και Michelin ελαστικά

 

Το MotoGP περνάει κυριολεκτικά σε μια νέα εποχή από φέτος, με ίσως τις μεγαλύτερες αλλαγές που είδαμε από το 2012 και τη μετάβαση από τα 800cc στα 1000cc. Το 2016 θα έχουμε μια ενιαία κατηγορία με χρήση κοινής ECU (software & hardware), χωρίς OPEN μοτοσυκλέτες και νέα μονομάρκα την Michelin. Κανείς δεν περιμένει να έρθουν τα πάνω κάτω με αυτές τις αλλαγές, καθώς και πάλι - εύκολη ή δύσκολα - τα κυρίαρχα εργοστάσια θα είναι στην κορυφή. Αυτό που ελπίζουμε όλοι είναι ότι θα γίνει με επιτυχία ακόμα ένα βήμα για να μειωθεί κι άλλο η ψαλίδα κι εμείς να απολαύσουμε ένα καλύτερο θέαμα και φέτος!

 

2. Η Honda και το επιθετικό μοτέρ

 

Το πρόβλημα με τον επιθετικό χαρακτήρα της RC213V έχει εξηγηθεί αρκετές φορές από το motograndprix.gr. Με το πάγωμα εξέλιξης στους κινητήρες που ισχύει και φέτος για την Honda, οπωσδήποτε το HRC δεν θα θέλει να επαναλάβει τα περσινά λάθη. Από την πρώτη στιγμή οι αναβάτες της ομάδας, Marc Marquez και Dani Pedrosa, ήταν φειδωλή στις δηλώσεις τους για τον κινητήρα του 2016. Σ’ αυτό ρόλο έχει παίξει και η παρουσία του ενιαίου software που δείχνει να «πονάει» περισσότερο την Honda. Ο Marquez στις δηλώσεις του μετά το τεστ στην Valencia, άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι πιο εύκολη η RC213V του ’16, αλλά «...είμαστε ακόμα πολύ μακριά από το επιθυμητό επίπεδο». Από την πλευρά του ο Pedrosa αρκέστηκε να πει ότι τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα. Η Honda έχει τις δοκιμές σε Μαλαισία, Αυστραλία και Qatar για να βρει λύσεις και να σημειώσει πρόοδο και στα τρία μέτωπα (μοτέρ, ελαστικά, ηλεκτρονικά).

 

3. Η αναγέννηση του Redding στην Ducati;

 

Αν δεν υπήρχε η εν γένει παρουσία του Pol Espargaro την περασμένη σεζόν, ίσως ο Scott Redding να διεκδικούσε τον αρνητικό τίτλο της μεγαλύτερης απογοήτευση του 2015. Ο Redding περίμενε περισσότερα πάνω στην εργοστασιακή Honda της Marc VDS, όμως ο δύστροπος χαρακτήρας της του επέτρεψε να κάνει καλές εμφανίσεις μόνο σε βρεγμένους αγώνες (Silverstone, Misano). Ωστόσο ο Βρετανός έδειξε αναγεννημένος πάνω στην Desmosedici τον περασμένο Νοέμβριο. Η μοτοσυκλέτα δείχνει να του ταιριάζει κι εμείς θα περιμένουμε να δούμε με ενδιαφέρον αν θα μπορέσει να διατηρηθεί σ’ αυτό το επίπεδο, ή θα αρχίσει να πέφτει καθώς οι υπόλοιποι θα αρχίσουν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα.

 

4. Η ευκαιρία της Suzuki

 

Η πρώτη χρονιά της Suzuki  ήταν πολύ ενθαρρυντική, με μια μοτοσυκλέτα που είχε πλαίσιο-διαμάντι, αλλά και σημαντικά πιο αδύναμο μοτέρ από τον ανταγωνισμό. Παρ’ όλα αυτά κατάφερε να ξεκινήσει τέσσερεις φορές από την πρώτη σειρά του σχηματισμού εκκίνησης, έχοντας βέβαια ως αρωγό το πιο μαλακό πίσω ελαστικό της Bridgestone. Στη νέα εποχή δεν θα υπάρχει μαλακότερο πίσω ελαστικό για κανέναν, ωστόσο η GSX-RR είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα! Η επιτυχημένη της σεζόν ολοκληρώθηκε χωρίς να έχει seamless κιβώτιο, ο μόνος κατασκευαστής που έχανε σ’ αυτόν τον τομέα. Το 2016 όμως, για να θυμηθούμε τα λόγια του Aleix Espargaro, θα πρέπει να μιλάμε για ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα με ακόμα καλύτερο πλαίσιο, seamless κιβώτιο και αναβαθμισμένο και πιο δυνατό κινητήρα! Στην εξίσωση αυτή προσθέστε και την παρουσία ενός πάντα αξιόπιστου Aleix Espargaro και κυρίως του Maverick Vinales, που για πολλούς είναι το επόμενο μεγάλο όνομα του MotoGP! Με ένα χρόνο εμπειρία στην πλάτη του, σίγουρα πάρα πολλοί θα έχουν στραμμένο το βλέμμα τους σ’ αυτόν!

 

5. Το σήριαλ των έκτακτων συμμετοχών του Stoner

 

Από τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι ο Stoner έφευγε από την Honda και θα ερχόταν στην Ducati, αυτομάτως στη σκέψη όλων άρχισε να τριγυρίζει το ενδεχόμενο να δούμε τον Αυστραλό και πάλι να παίρνει θέση στο σχηματισμό εκκίνησης ενός αγώνα, έστω και ως έκτακτη συμμετοχή! Το μόνο σίγουρο προς το παρόν είναι ότι θα δοκιμάζει την Desmosedici, αρχής γενομένης από την παρουσία του στην Sepang στα τέλη Ιανουαρίου, λίγο πριν ξεκινήσει εκεί το επίσημο τεστ της μεγάλης κατηγορίας. Γνωρίζουμε όμως επίσης, ότι ο Αυστραλός ο ίδιος ζήτησε να αντικαταστήσει τον Pedrosa στις αρχές του ’15 ενώ και η Ducati ανέκαθεν θέλει τους δοκιμαστές της ετοιμοπόλεμους. Παρά τα λεγόμενα λοιπόν περί του αντιθέτου (βλ. για παράδειγμα εδώ) πιστεύουμε ότι ένα σενάριο να δούμε τον Stoner να παλεύει απέναντι στους Rossi, Marquez, Lorenzo και Pedrosa δεν ανήκει ακριβώς στη σφαίρα επιστημονικής φαντασίας!

 

6. Τι μέλλει γενέσθαι στη σχέση Rossi-Marquez;

 

Δεν χρειάζεται να καθίσουμε να αναλύσουμε εδώ ότι η σχέση ανάμεσα στον Valentino Rossi και τον Marc Marquez δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια. Το μεγάλο ερώτημα που μένει αναπάντητο, τουλάχιστον για δυόμιση ή λίγο παραπάνω μήνες, είναι το τι θα γίνει την επόμενη φορά που οι δυο μεγάλοι αυτοί αναβάτες βρεθούν και πάλι αντιμέτωποι σε αγώνα! Θα συνεχίσουν με το ίδιο μένος την κόντρα τους μέσα στις πίστες, ή θα τ’ αφήσουν όλα πίσω τους και θα είναι συγκρατημένοι; Δύσκολο όταν μιλάμε για τα δυο μεγαλύτερα «εγώ» του MotoGP...

Επόμενο άρθρο »

Dakar Ειδική 6

« Προηγούμενο άρθρο

Ανασκόπηση 2015: Danilo Petrucci

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ