• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανασκόπηση 2015: Cal Crutchlow
Αξιολογώντας τους δέκα καλύτερους
Νέα 06/01/2016 - 12:19

Ο Cal Crutchlow τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει τις μοτοσυκλέτες των τριών κορυφαίων κατασκευαστών, αρχής γενομένης με την Μ1 της Monster Tech3, την GP14 της Ducati και την RC213V της Honda.

 

Έτσι, έχει διαφορετική βαρύτητα η γνώμη του όταν λέει ότι η τελευταία είναι μια από τις πιο απαιτητικές σε φυσική κατάσταση μοτοσυκλέτες για να οδηγήσεις στο MotoGP!

 

Η ενέργεια και η δύναμη που απαιτείται για να οδηγήσεις την RC213V είναι κατά πολύ περισσότερη από κάθε άλλη πρωτότυπη στο grid και τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα αν αναλογιστούμε και το πρόβλημα με τον επιθετικό κινητήρα πέρυσι.

 

Έτσι λοιπόν μια μάλλον δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τον Crutchlow στις πρώτες του επαφές με τη μοτοσυκλέτα του HRC που μπορεί να ταιριάζει περισσότερο στο στυλ του, αλλά παράλληλα τον εξαντλούσε σωματικά κατά τη διάρκεια του 3ημέρου.

 

Υπό αυτό το πρίσμα μπορούμε να κρίνουμε την περσινή σεζόν για τον Βρετανό, μια μέτρια σεζόν με λίγα καλά αποτελέσματα - όπως το βάθρο στην Αργεντινή - αλλά περισσότερα άσχημα και με αρκετές πτώσεις.

 

Προς τιμήν του πάντως δεν τα παράτησε και συνέχισε να παλεύει με το «θηρίο» δουλεύοντας παράλληλα το στυλ του για να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της νέας του μοτοσυκλέτας.

 

Η επιμονή του αυτή απέδωσε στους τελευταίους Γύρους της περσινής σεζόν, μιας και από την Aragon κι έπειτα, με εξαίρεση την Valencia, ήταν σταθερά στην 7άδα των πρώτων.

 

Η νέα σεζόν θα αποτελέσει ακόμα μια μεγάλη - και μάλλον μεγαλύτερη από το 2015 - πρόκληση για τον Crutchlow, περιμένοντας από το HRC να διορθώσει την επιθετικότητα του μοτέρ για το 2016.

 

Αν και είναι ακόμα νωρίς, τα πράγματα δεν φάνηκαν ευοίωνα σ’ αυτό το μέτωπο, ενώ η Honda έχει να αντιμετωπίσει και μεγαλύτερες δυσκολίες από τους ανταγωνιστές της όσον αφορά στα ηλεκτρονικά.

 

Ο Crutchlow έχει αποδείξει στο παρελθόν - κυρίως από την παρουσία του στην Monster Yamaha - ότι μπορεί να διεκδικεί βάθρα υπό προϋποθέσεις. Για το 2016 η μοναδική προϋπόθεση είναι να είναι ευκολότερη στην οδήγηση η RC213V.

 

Βαθμολογία: 7/10

Επόμενο άρθρο »

Θυμηθείτε αυτές τις ημερομηνίες!

« Προηγούμενο άρθρο

Dakar Ειδική 3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα