• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Αλλαγές στους κανονισμούς
Αφορούν σε επανεκκινήσεις, ελαστικά, κινητήρες
Νέα 15/12/2015 - 15:50

Συγκεκριμένες αλλαγές στους κανονισμούς του MotoGP έγιναν στην Μαδρίτη από την Επιτροπή των Grand Prix.

 

Οι αλλαγές αυτές αφορούν στις επανεκκινήσεις των αγώνων, στα διαθέσιμα ελαστικά της νέας εποχής της Michelin και στους διαθέσιμους κινητήρες για τους κατασκευαστές που χάνουν τα προνόμια των OPEN.

 

Επανεκκίνηση Αγώνα

Πιο αναλυτικά, όσον αφορά στις επανεκκινήσεις δεν θα ισχύει το παλιό σύστημα όπου είχαμε από την αρχή επανάληψη όλης της διαδικασίας.

 

Από φέτος ο χρόνος που θα περνούν οι αναβάτες πριν τον γύρο αναγνώρισης θα είναι μικρότερος, ενώ κατά πολύ μειωμένος θα είναι και ο χρόνος πριν κάνουν το γύρο προθέρμανσης.

 

Επιπρόσθετα, για τις κατηγορίες της Moto3 και της Moto2 και μόνο στην περίπτωση που θα έχουμε δυο επανεκκινήσεις, τότε ο δεύτερος αγώνας θα πρέπει πάντα να έχει διάρκεια των 2/3 του προηγούμενου, με ελάχιστους γύρους τους πέντε.

 

Αν ο αγώνας όμως σταμάτησε χωρίς να έχουν συμπληρωθεί οι πέντε πρώτοι γύροι, τότε τη διάρκεια του δεύτερου αγώνα θα αποφασίσουν οι Αγωνοδίκες.

 

Ελαστικά

Στα ελαστικά έχουμε αύξηση στα σλικ από 21 σε 22 διαθέσιμα, με την προσθήκη ενός παραπάνω πίσω.

 

Τα βρόχινα ελαστικά θα αυξηθούν από πέντε μπροστά και πέντε πίσω, σε εφτά συνολικά, ενώ από το 2016 οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους και ενδιάμεσα ελαστικά: από τρία μπροστά και πίσω.

 

Κινητήρες

Η αλλαγή εδώ εφαρμόζεται μόνο στους κατασκευαστές που έχασαν τις επιπλέον παραχωρήσεις και θα ισχύει μόνο για την 1η σεζόν που θα αγωνίζονται χωρίς παραχωρήσεις στο Πρωτάθλημα.

 

Όπως καταλαβαίνει κανείς, για το 2016 αναφερόμαστε μόνο στην Ducati καθώς αυτή τη χρονιά θα είναι η πρώτη των κόκκινων χωρίς τις παραχωρήσεις.

 

Αυτό που έχει συμφωνηθεί για όλους τους κατασκευαστές, είναι ότι θα μπορούν πριν την έναρξη της σεζόν να πάρουν έγκριση (homologation) τριών διαφορετικών προδιαγραφών κινητήρων.

 

Ειδικά όμως οι κατασκευαστές που χάνουν τις παραχωρήσεις (η Ducati δλδ για το 2016) θα μπορούν να παίρνουν έγκριση για πρόσθετους κινητήρες διαφορετικών προδιαγραφών ως εξής:

 

Ένα εργοστάσιο και 2 Δορυφορικές ομάδες = 3 διαφορετικών προδιαγραφών κινητήρες.

 

Ένα εργοστάσιο και 3 Δορυφορικές ομάδες = 4 διαφορετικών προδιαγραφών κινητήρες.

 

Ένα εργοστάσιο και 4 Δορυφορικές ομάδες = 5 διαφορετικών προδιαγραφών κινητήρες.

 

Η Ducati «πέφτει» στη δεύτερη κατηγορία, καθώς το 2016 θα έχει τρεις ομάδες να υποστηρίζει με μοτοσυκλέτες της: την Pramac, την Avintia και την ομάδα του Aspar!

Επόμενο άρθρο »

Η καλύτερη σεζόν της καριέρας του!

« Προηγούμενο άρθρο

Superprestigio: Φωτογραφικό!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα