• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MONSTER YAMAHA: Πολλά προβλήματα...
Ο Edwards και ο Toseland τερμάτισαν στη δεκάδα, αλλά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα...
Νέα 19/07/2009 - 08:42

Και οι δύο αναβάτες της δορυφορικής ομάδας της Yamaha, αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο Edwards πάλευε, στρίβοντας την M1, ενώ οι μπελάδες του Toseland ξεκίνησαν με μια σύγκρουση με αντίπαλο αναβάτη. Συνεπώς, αναμένουν και οι δύο τον αγώνα του Donington, στην πατρίδα του Toseland, την επόμενη εβδομάδα.

 

"Ήταν ένας περίεργος αγώνας, και είχα το ίδιο πρόβλημα που αντιμετώπισα και στους προηγούμενους αγώνες. Ένιωθα σα να έχω έξτρα βάρος στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, που με πιέζε στις στροφές. Δεν μπορούσα να στρίψω όπως ήθελα, και οι πρώτοι γύροι ειδικά, ήταν εφιαλτικοί. Έχανα συνεχώς το μπροστινό, και σταδιακά, υποχώρησα εκτός δεκάδας."

 

" Κατά τη διάρκεια του αγώνα, έγινε κάτι περίεργο: Όσο ελαττωνόταν η πρόσφυση του πίσω ελαστικού, έκανα ταχύτερους γύρους και η μοτοσυκλέτα άρχισε να στρίβει. Έτσι, κατάφερα να ανακτήσω κάποιες θέσεις και να βρεθώ πιο κοντά στο Nicky (Hayden) και στο Marco (Melandri). Τώρα πηγαίνουμε στο Donington, το οποίο αγαπώ. Είχα αρκετή επιτυχία εκεί στα MotoGP και θα προσπαθήσω να βρεθώ μπροστά, για χάρη όλων των ανθρώπων μου στη Monster Yamaha Tech 3, που δούλεψαν και πάλι σκληρά, όλο το Σαββατοκύριακο.", είπε ο Edwards.

 

"Έκανα καλή εκκίνηση και ήμουν ευχαριστημένος, μετά από ότι συνέβη στη Laguna Seca. Το σύστημα περιορισμού σούζας της Yamaha έκανε μεγάλη διαφορά. Χτυπήθηκα όμως στην πρώτη στροφή. Δε γνωρίζω ποιός ήταν, αλλά είχα επαφή στο δεξί και το αριστερό μου γόνατο. Δεν τούμπαρα, συνέχισα, αλλά στην αρχή του αγώνα αντιμετώπισα προβλήματα με το μπροστινό ελαστικό. Δεν ξέρω αν ήταν θέμα θερμοκρασίας, ή πλήρους φορτίου βενζίνης αλλά δεν είχα εμπιστοσύνη" δήλωσε ο Toseland.

 

" Στο μέσο του αγώνα άρχισε να δουλεύει σωστά, και ο ρυθμός μου σταθεροποιήθηκε. Με τις μικτές συνθήκες που αντιμετωπίσαμε όλο το Σαββατοκύριακο, δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω το σκληρό πίσω ελαστικό, αλλά πιστεύα ότι θα με βοηθούσε στους δέκα τελευταίους γύρους, ώστε να κυνηγήσω τους προπορευόμενους. Τελικά, η επιλογή αυτή δε με βοήθησε, και δεν υπήρξε διαφορά στην απόδοσή μου, σε σχέση με όσους επέλεξαν μαλακή πίσω γόμα. Είμαι ευχαριστημένος με την είσοδό μου στη δεκάδα, και τώρα περιμένω τον αγώνα του Donington. Θα προσπαθήσω να ευχαριστήσω το βρετανικό κοινό, και να διορθώσω την περσινή απογοήτευση, στον αγώνα της πατρίδας μου." πρόσθεσε ο Βρετανός.

Επόμενο άρθρο »

SUPPO: «Ο Stoner μπορεί ακόμα να πάρει το Πρωτάθλημα»

« Προηγούμενο άρθρο

ΓΕΡΜΑΝΙΑ LIVE: Η Aprilia στην ΜΟΤΟ2!!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ