• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP Μεταγραφικά
Ποιες θέσεις μένουν ανοιχτές;
Νέα 07/10/2015 - 11:12

Οι περισσότερες θέσεις στη μεγάλη κατηγορία έχουν ήδη κλείσει, αν και παραμένουν μερικά ακόμη ερωτηματικά.

 

Η ομάδα του Aspar είναι ένα από αυτά τα ερωτηματικά, με το τοπίο όμως να ξεκαθαρίζει σιγά-σιγά.

 

Η ομάδα έχασε το μεγάλο της χορηγό - την Drive M7 - και μαζί ένα σημαντικό χρηματικό ποσό. Η ομάδα αγωνίζεται με την RC213V-RS, μια ακριβή μοτοσυκλέτα που δεν έχει φέρει όμως τα επιθυμητά αποτελέσματα.

 

Η προηγούμενη OPEN μοτοσυκλέτα της ήταν πολύ αδύναμη και η Honda έδωσε φέτος στις ομάδες μια πιο φτηνή έκδοση της RC213V, χωρίς το seamless κιβώτιο και με τα ηλεκτρονικά της Dorna.

 

Πέρα απ’ αυτά, η μοτοσυκλέτα είναι και πολύ ακριβή και ο Aspar δεν μπορεί να διαθέσει τα χρήματα πλέον.

 

Έτσι έχει αρχίσει τις συζητήσεις με την Ducati για να έχει τις Desmosedici 14,2 τη νέα χρονιά. Στην Aragon υπήρξε η φήμη ότι οι δυο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία, αλλά τόσο ο Ciabatti, όσο και ο Borsoi (Aspar) το αρνούνται.

 

Ωστόσο πριν από λίγες ημέρες έγινε γνωστό ότι με την ομάδα υπέγραψε ο Yonny Hernandez, ο Κολομβιανός άσος που έχει ισχυρούς δεσμούς με την Ducati.

 

Από αυτό συμπεραίνουμε ότι η ομάδα λογικά είναι ένα βήμα πιο κοντά στην επίσημη ανακοίνωση συνεργασίας με το εργοστάσιο από το Borgo Panigale.

 

Όσον αφορά στο δεύτερο αναβάτη, δεν αποκλείεται τελικά να μείνει στην ομάδα ο Eugene Laverty. Για τον Ιρλανδό τα αποτελέσματα δεν ήταν και τα καλύτερα δυνατά, αν και στα ελεύθερα/χρονομετρημένα έχει την ταχύτητα.

 

Ωστόσο οι χορηγοί της ομάδας θέλουν αποτελέσματα στον αγώνα, με τον Laverty να είναι η καλύτερη OPEN μοτοσυκλέτα την Κυριακή στην Aragon, ένα αποτέλεσμα που σίγουρα θα βαρύνει υπέρ του στην τελική απόφαση.

 

Αν τελικά επιβεβαιωθεί και ο Aspar έχει Ducati τη νέα χρονιά, τότε θα έχουμε στο σύνολο οχτώ κόκκινες μοτοσυκλέτες στο σχηματισμό εκκίνησης. Βέβαια από το 2017 αλλάζουν οι κανονισμοί και το κάθε εργοστάσιο θα μπορεί να έχει μέχρι έξι μοτοσυκλέτες.

 

Οι δυο εργοστασιακοί αναβάτες του και μέχρι δυο δορυφορικές ομάδες, άλλοι τέσσερεις αναβάτες δηλαδή. Έτσι τη μεθεπόμενη σεζόν κάποια ομάδα θα χάσει τις Ducati.

 

Όχι ότι θα υπάρξει πρόβλημα γι’ αυτή την ομάδα, μιας και οι κανονισμοί από το 2017 υποχρεώνουν τρόπο τινά τα εργοστάσια να προμηθεύουν μέχρι και δυο δορυφορικές ομάδες, οπότε θα υπάρχουν πολλές επιλογές.

 

Οι δορυφορικές Suzuki GSX-RR θα είναι μια δελεαστική πρόταση, όπως και οι δορυφορικές ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες της Aprilia, αν η νέα πρωτότυπη του εργοστασίου αποδειχτεί ανταγωνιστική.

 

Με δεδομένο ότι ο Aspar θα πάει στην Ducati, θα έχουμε μόνο πέντε Honda τη νέα σεζόν.

 

Πέρα από τις δυο Repsol και αυτή του Cal Crutchlow, θα έχουμε - λογικά - και τις δυο Honda στο γκαράζ της Marc VDS.

 

Η μια θέση θα πάει στον Tito Rabat, κάτι αναμενόμενο και το οποίο επιβεβαιώθηκε την περασμένη Πέμπτη. Στη σχετική ανακοίνωση της ομάδας όμως δεν έγινε αναφορά για το δεύτερο αναβάτη.

 

Το πιο πιθανό σενάριο θέλει τον Jack Miller και τους ανθρώπους της ομάδας του να παίρνουν και αυτοί θέση στο box της ομάδας του Marc Van der Straten!

Επόμενο άρθρο »

H Tsokos Racing το 1-3 στις Σέρρες

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2: Τραυματίστηκε ο Rabat!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ