• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aragon Michelin Test
Έχει δουλειά ακόμη η Michelin
Νέα 29/09/2015 - 12:05

Μετά από έναν συναρπαστικό αγώνα, οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας - όσοι το ήθελαν - έμειναν στην Aragon για ένα τελευταίο τεστ με τα ελαστικά της Michelin.

 

Αυτοί που μπήκαν στην πίστα χτες ήταν οι δυο της Repsol Honda, οι δυο της Tech3, οι δυο της LCR, αυτοί της Aprilia και οι Redding-Espargaro-Petrucci-Rossi.

 

Η Michelin είχε φέρει τρία πίσω και τέσσερα μπροστινά στην Aragon, σε μια πίστα που δεν έχουν κάνει πολλές δοκιμές και μάλιστα στο στεγνό.

 

Το πρωί, με τις χαμηλές θερμοκρασίες, είχαμε αρκετές πτώσεις συμπεριλαμβανομένου του Bradley Smith, ενώ το απόγευμα που ο υδράργυρος ανέβηκε, η κατάσταση βελτιώθηκε.

 

Όχι ότι εξαφανίστηκαν τελείως τα προβλήματα. Ο Valentino Rossi - όπως γράψαμε από χτες - έπεσε στη δεύτερη στροφή, γλυτώνοντας ευτυχώς με μερικά γδαρσίματα και μώλωπες στο δεξί του χέρι.

 

Σύμφωνα με δηλώσεις σε γερμανικό site του επικεφαλής του Τμήματος Αγωνιστικών ελαστικών της Michelin, Nicolas Goubert, ο Vale είχε κόψει στον προηγούμενο γύρο και πίεσε για να τεστάρει τη μοτοσυκλέτα του.

 

Εδώ να θυμίσουμε ότι η δεύτερη στροφή είναι η πρώτη δεξιά μετά από τις δυο μεγάλες ευθείες της πίστας και τρεις αριστερές στροφές. Είναι ευνόητο λοιπόν το γιατί έπεσε ο Ιταλός, σε μια στροφή που είχαμε αρκετές πτώσεις όλο το Σ/Κ.

 

Το μπροστινό της Michelin, όπως έχει γίνει φανερό από την πρώτη στιγμή, χρειάζεται βελτίωση που δεν έχει έρθει εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

Πάντως ο Γάλλος κατασκευαστής καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να διορθωθεί το πρόβλημα, δοκιμάζοντας αρκετές γόμες και για να είμαστε δίκαιοι δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να δοκιμάζεις τα ελαστικά σου σε μοτοσυκλέτες που έχουν στηθεί με τα αντίστοιχα της Bridgestone.

 

Όπως δείχνουν τα πράγματα μέχρι στιγμής, το μπροστινό της Michelin δεν εμπνέει τόσο εμπιστοσύνη, σε αντίθεση με το πίσω που πρέπει να είναι εξαιρετικό.

 

Ακριβώς το αντίθετο με ό,τι συμβαίνει με τα ελαστικά της Bridgestone και που οι μοτοσυκλέτες του MotoGP έχουν στηθεί με το βάρος πιο πολύ στο πίσω, καθώς το μπροστά δεν χρειάζεται ιδιαίτερη βοήθεια για να βρει πρόσφυση.

 

Έτσι πρέπει να αλλάξει και ο προσανατολισμός των μοτοσυκλετών, με το πραγματικά πρώτο αληθινό τεστ για την Michelin να είναι αυτό της Valencia, την Τρίτη μετά τον τελευταίο αγώνα της σεζόν.

 

Βέβαια επίσημοι χρόνοι δεν έγιναν γνωστοί για το τεστ, αλλά ο Nicolas Goubert είπε ότι ήταν πολύ κοντά στους καλύτερους χρόνους που έγιναν το Σ/Κ.

 

Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι το κατά πόσο μπορούν τα ελαστικά της Michelin να έχουν αντίστοιχα καλή διάρκεια και σε ρυθμό αγώνα.

Επόμενο άρθρο »

Κρατά τα θετικά ο Crutchlow

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Κοντά στο τέλειο ο Jorge!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα