• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΕLIAS: “Ποτέ δεν είναι αργά…”
Μετά από μια έκτη θέση στη Laguna Seca, ο Elias πιστεύει ότι μπορεί να ανατρέψει τη μέχρι τώρα πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα.
Νέα 16/07/2009 - 14:45

Ο αναβάτης της San Carlo Gresini, Toni Elias, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 13η θέση του πρωταθλήματος, δηλώνει: ”Είναι σημαντικό ότι αρχίζουμε και πατάμε στο σωστό δρόμο, καθώς αν είχαμε καθυστερήσει λίγο ακόμα, θα ήταν πολύ αργά. Είχαμε ήδη, 8 σκληρούς αγώνες, αλλά τώρα ουσιαστικά βρίσκουμε τα όρια της μοτοσυκλέτας. Μας περιμένουν ακόμα 8 αγώνες και θα πιέσουμε στο μέγιστο βαθμό. ”

 

Ο Elias ήταν ο πρώτος που τερμάτισε στη Laguna Seca με τη μαλακότερη γόμα του πίσω ελαστικού, και ο manager της ομάδας Fausto Gresini, ελπίζει ότι τώρα θα βρουν τις σωστές ρυθμίσεις, ώστε να χρησιμοποιήσουν τη συνηθέστερη, σκληρή γόμα: “Έχουμε κάνει πρόοδο με τον Toni, αλλά γνωρίζουμε πως έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας, διότι στη Laguna Seca, για παράδειγμα, χρησιμοποιήσαμε τη μαλακότερη γόμα, σε αντίθεση, με τους ανταγωνιστές μας, που χρησιμοποίησαν τη σκληρή ”, δήλωσε ο Gresini. “Είναι σημαντικό να περάσουμε την επίδοση του σε σκληρό ελαστικό, ώστε να βελτιώσουμε το ρυθμό του, καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, και αυτός είναι ο στόχος μας για του δύο επόμενους αγώνες [Sachsenring και Donington Park].”

 

Τόσο ο Elias, όσο και ο team mate του, Alex de Angelis είναι σε πίεση, μετά την ανακοίνωση ότι ο περσινός πρωταθλητής των 250 c.c., Marco Simoncelli, θα είναι αναβάτης της ομάδας, για το 2010. O de Angelis, που βρίσκεται στο πρωτάθλημα μια θέση και ένα βαθμό πίσω από τον Elias, επιστρέφει σε μια πίστα όπου έχει την καλύτερη του επίδοση μέχρι τώρα στα MotoGP, μια τέταρτη θέση, την πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία.

 

"Είχα πολλά καλά αποτελέσματα στο Sachsenring στο παρελθόν, αποτελέσματα ακριβώς σαν αυτά που χρειαζόμαστε στο δεδομένο σημείο. “, είπε ο de Angelis. “Το Γερμανικό Grand Prix είναι σίγουρα από τα αγαπημένα μου. Έχω μεγάλη αδυναμία στο Sachsenring, διότι εκεί πήρα την πρώτη μου pole position, και ανέβαινα στο podium κάθε χρόνο από το 2002 μέχρι το 2007. Η πίστα είναι πολύ τεχνική, χωρίς μεγάλες ευθείες, οπότε είναι πιο σημαντικό να έχουμε ένα σωστά στημένο πλαίσιο, από ένα δυνατό κινητήρα. Είμαστε σε δύσκολη φάση, αλλά δεν εγκαταλείπουμε. ”

Επόμενο άρθρο »

ΓΕΡΜΑΝΙΑ LIVE: Σκεπτικός ο Rossi με +1 αντίπαλο!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο RΟSSI θα διεκδικήσει το ρεκόρ των περισσότερων βάθρων...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ