• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Γιατί έμεινε με τα βρόχινα ο Rossi;
Τη δική της εξήγηση δίνει η Bridgestone
Νέα 17/09/2015 - 10:26

Το Grand Prix του San Marino ήταν ένας από τους δυσκολότερους αγώνες των τελευταίων ετών, με τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας να αναγκάζονται να αλλάζουν δυο φορές μοτοσυκλέτα λόγω καιρού!

 

Στο τέλος ο μεγάλος νικητής ήταν ο Marc Marquez, με τον Bradley Smith να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τον Scott Redding να είναι μαζί τους στο πρώτο βάθρο της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία!

 

Η άσφαλτος στην πίστα του Misano ήταν καινούργια και η Bridgestone αποφάσισε για φέτος να φέρει και δυο συμμετρικά πίσω ελαστικά μαζί με το ασύμμετρο μεσαίο, παρά το ότι η πίστα έχει έξι αριστερές και δέκα δεξιές στροφές!

 

«Αυτό έγινε λόγω της νέας ασφάλτου και της καλύτερης απόδοσης των OPEN μοτοσυκλετών. Θέλαμε ένα μαλακό πίσω με μεγαλύτερη αντοχή στην αριστερή πλευρά, αλλά να είναι μαλακό στη δεξιά».

 

«Έτσι, αντί για ένα ασύμμετρο με πολύ μαλακή αριστερή πλευρά, φέραμε ένα συμμετρικό. Όσο για το σκληρό συμμετρικό, θέλαμε η δεξιά πλευρά του να είναι πιο μαλακή από πέρυσι, για να είναι ελκυστική επιλογή αγώνα».

 

«Θεωρώ ότι αν οι θερμοκρασίες την ημέρα του αγώνα ήταν κοντά στους 50o C τότε θα το είχαν επιλέξει κάποιοι γιατί είχε καλύτερη αντοχή στα αριστερά από το ασύμμετρο μεσαίο πίσω».

 

Πως φάνηκε στην Bridgestone όμως η απόδοση των βρόχινων ελαστικών της στις δύσκολες και συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες στην πίστα του Misano;

 

«Είναι δύσκολο να πει κανείς για την απόδοση των βρόχινων μιας και δεν υπήρχε και χρόνος για να βρει κανείς ένα βρόχινο set-up κατά τη διάρκεια του Σ/Κ. Η πληροφόρηση από τους αναβάτες διέφερε, με κάποιους να λένε ότι η πρόσφυση ήταν χαμηλή, άλλοι ότι ήταν οκ και κάποιοι να τονίζουν ότι ήταν αρκετά καλή».

 

«Αυτό μας λέει ότι οι ρυθμίσεις των μοτοσυκλετών και τα διαφορετικά στυλ οδήγησης έκαναν κάποιους να προσαρμοστούν καλύτερα στα δεδομένα της πίστας και είναι δύσκολο να βγάλουμε συμπέρασμα για την πίστα σ’ αυτές τις συνθήκες».

 

«Αυτό που φάνηκε ήταν ότι η νέα άσφαλτος στο Misano στεγνώνει πολύ γρήγορα και παράλληλα, οι αναλύσεις μας έδειξαν ότι τα βρόχινα ελαστικά άντεξαν αρκετά στο στεγνό οδόστρωμα και γι’ αυτό κάποιοι αποφάσισαν να μείνουν στην πίστα μ’ αυτά».

Επόμενο άρθρο »

Ατυχία για τον Λευτέρη Πίππο στα Μέγαρα

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Elias στη θέση του Corti

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα