• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
HONDA: Η επόμενη, της Laguna, μέρα...
Ο αντιπρόεδρος του HRC Shuhei Nakamoto ξεκαθαρίζει πως «...χρειαζόμαστε δουλειά για να φτάσουμε στο επίπεδο των αντιπάλων μας»
Νέα 08/07/2009 - 18:19
Στην εποχή των 800cc η Honda έχει εξελιχθεί σε κομπάρσο των MotoGP, με τις Yamaha - Ducati να έχουν μετατρέψει το Πρωτάθλημα σε δική τους υπόθεση.

Μόλις πέντε νίκες έχει σημειώσει το ιαπωνικό εργοστάσιο σε αυτά τα δυόμιση χρόνια ύπαρξης των 800αριών με την τελευταία να έρχεται στη Laguna Seca από τον ...συνήθη ύποπτο Dani Pedrosa, τον μοναδικό αναβάτη που παίρνει νίκες για λογαριασμό του πιο πετυχημένου κατασκευαστή στην ιστορία των GP.

Το γεγονός ότι χρειάστηκε να περάσει κάτι παραπάνω από ένας χρόνος -από τον Ιούνιο του 2008 για την ακρίβεια και τον αγώνα της Catalunya- για να πανηγυρίσει και πάλι νίκη η Honda απλά επιβεβαιώνει ότι οι Ιάπωνες βρίσκονται σε μια παρατεταμένη περίοδο ισχνών αγελάδων...

Ο αντιπρόεδρος του HRC Shuhei Nakamoto προσπαθεί το τελευταίο διάστημα να περάσει μια νέα νοοτροπία στα υψηλόβαθμα στελέχη της Honda που ανέκαθεν πίστευαν ότι οι μοτοσυκλέτες τους είναι οι καλύτερες στο γκριντ και πως υπεύθυνοι όταν δεν έρχονται τα επιθυμητά αποτελέσματα είναι οι αναβάτες...

Παρά τη νίκη του Pedrosa στη Laguna Seca, o Nakamoto παραμένει προσγειωμένος και τονίζει πως η RC212V δεν βρίσκεται στο επίπεδο των ανταγωνιστών της (Υamaha M1 - Ducati GP9).

«Αυτή η νίκη ήρθε χάρη στον αναβάτη και όχι στη μοτοσυκλέτα. Είμαστε ακόμα πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά δουλεύουμε σκληρά για να ανακάμψουμε», είπε ο «Nakamoto-son» στην ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport.

Το νέο πλαίσιο που έχουν στη διάθεσή τους τον τελευταίο καιρό οι αναβάτες της Repsol Honda (από τη Laguna Seca και ο Elias), φαίνεται πως έχει μεταμορφώσει την RC212V. Αυτό, όμως, δεν είναι αρκετό για μια εταιρία «καταδικασμένη» να πρωταγωνιστεί.

«Το πρόβλημά μας δεν είναι μόνο το πλαίσιο. Υπάρχουν πολλά πράγματα πάνω στα οποία θα πρέπει να δουλέψουμε, συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα. Ο οδηγός εξέλιξης Tady Okada κάνει δοκιμές δυο φορές το μήνα προκειμένου να βρει τις καλύτερες λύσεις. Οι αλλαγές που γίνονται δεν είναι τόσο εμφανείς, αλλά να είστε βέβαιοι ότι θα υπάρχουν κι άλλες στους επόμενους αγώνες», είπε ο Nakamoto.

Άλλο ένα πρόβλημα πάνω στο οποίο στάθηκε ο Ιάπωνας είναι τα λάστιχα της Bridgestone: «Σε σύγκριση με τους αντιπάλους μας, δυσκολευόμαστε περισσότερο στο να κατανοήσουμε το πως θα φέρουμε τα Bridgestone στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Τώρα όμως έχουμε αρκετά στοιχεία στη διάθεσή μας και πιστεύουμε ότι θα βρούμε τη λύση».

Σύμφωνα με τον Nakamoto, η Honda ετοιμάζει μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα για το 2010 η οποία θα είναι έτοιμη για τις πρώτες δοκιμές της Sepang τον Φλεβάρη, ενώ θα είναι διαθέσιμη και στις «δορυφορικές» ομάδες.

Όσον αφορά τέλος τα σενάρια που θέλουν την Honda να κινείται για την απόκτηση του Jorge Lorenzo, o Nakamoto είπε: «Η ιδέα μας είναι να κρατήσουμε και τους δυο αναβάτες μας (Pedrosa - Dovizioso), αλλά δεν βιαζόμαστε. Η επέκταση της συνεργασίας μας μπορεί να έρθει στη Valencia, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς».

Επόμενο άρθρο »

DUCATI 848 N.HAYDEN REPLICA: Απλά πανέρμορφη

« Προηγούμενο άρθρο

ΒΕΝ SPIES: Μένει στη Yamaha και ετοιμάζεται για MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ