Ο Shinji Aoki της Bridgestone αξιολογεί την απόδοση των ελαστικών του κατασκευαστή στην Catalunya, μερικά 24ωρα μετά το τέλος και του 7ου Γύρου της φετινής αγωνιστικής σεζόν.
Όλες οι περίοδοι έγιναν σε στεγνή πίστα, με τη θερμοκρασία στον αγώνα της Κυριακής να είναι η υψηλότερη του τριημέρου, με την άσφαλτο να φτάνει και τους 55o C!
«Ήμασταν καλά προετοιμασμένοι γι’ αυτό το Σ/Κ, με την άσφαλτο στην πίστα της Catalunya να είναι χειρότερη κάθε χρονιά. Φέτος περιμέναμε ακόμα χειρότερες συνθήκες».
«Τα δυο μεγαλύτερα προβλήματα της πίστας είναι η πολύ χαμηλή πρόσφυση και τα μεγάλα σαμαράκια, ειδικά στα κομμάτια που πρέπει να φρενάρεις».
«Τα λάβαμε υπόψη μας όταν σχεδιάζαμε τη διάθεση των ελαστικών και βελτιστοποιήσαμε τις πίσω επιλογές με πιο μαλακές γόμες. Δυο από τα τρία πίσω ελαστικά είχαν μαλακότερη γόμα από πέρυσι».
«Αυτά βοήθησαν στο να εξισορροπηθεί η έλλειψη πρόσφυσης. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο ήταν ότι ο αγώνας έγινε σε θερμοκρασία πίστας 55o C, δηλαδή 15 βαθμούς περισσότερο σε σύγκριση με πέρυσι».
«Γενικά, όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 50 βαθμούς, η πρόσφυση πέφτει σημαντικά πολύ και αυτό συνέβη στην Catalunya. Αν και οι συνθήκες ήταν χειρότερες από πέρυσι, ο αγώνας ήταν 3,7δ ταχύτερος και αυτό είναι καταπληκτικό για εμάς».