• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι κανονισμοί του 2016 (Μέρος 2ο)
Τι αλλάζει τη νέα σεζόν σε σχέση με το 2015;
Νέα 06/04/2015 - 15:25

Μετά τις οριστικές αποφάσεις όσον αφορά στους κανονισμούς για το 2016, αποφάσεις που πάρθηκαν μετά από συνεδρίαση της Επιτροπής Αγώνων στο Qatar, αυτό που συζητιέται έντονα είναι το γεγονός ότι οι παραχωρήσεις στα εργοστάσια χωρίς νίκη στο στεγνό, θα παραμείνουν!

 

Για την ώρα, οι παραχωρήσεις ισχύουν για τα εργοστάσια που δεν έχουν πάρει νίκη στο στεγνό τα προηγούμενα χρόνια και για όλες τις ιδιωτικές ομάδες.

 

Εν ολίγοις για όλες τις OPEN συμμετοχές. Φυσικά οι ιδιώτες χρησιμοποιούν την ενιαία ECU, ενώ οι Ducati, Suzuki και Aprilia έχουν το δικό τους software. Οι Honda και Yamaha δεν έχουν καμία παραχώρηση.

 

Με την εισαγωγή της ενιαίας ECU το 2016, θα πάψουν να υπάρχουν OPEN συμμετοχές, ωστόσο οι παραχωρήσεις θα δίνονται ανά κατασκευαστή. Όλοι οι αναβάτες με την ίδια μοτοσυκλέτα, θα έχουν τους ίδιους κανονισμούς.

 

Αυτό σημαίνει ότι μπαίνει τέλος σε τωρινά φαινόμενα, όπου ορισμένοι οδηγοί με μοτοσυκλέτα της Honda ή της Yamaha έχουν 24lt καύσιμο (OPEN) ενώ οι εργοστασιακοί έχουν 20.

 

Επιπρόσθετα, θα ισχύει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα που θα χρησιμοποιεί Βαθμούς Παραχώρησης, όπως φαίνεται ακολούθως:

 

1η θέση: Τρεις Βαθμοί Παραχώρησης

2η θέση: Δυο Βαθμοί Παραχώρησης

3η θέση: Ένας βαθμός Παραχώρησης

 

«Το 2015, όποιος κατασκευαστής φτάσει τους τρεις Βαθμούς σε στεγνούς αγώνες, θα μειώνει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του στα 22lt», διαβάζουμε στη σχετική ανακοίνωση της Επιτροπής. Αυτό φυσικά ισχύει ήδη με την Ducati που - βάσει του προηγούμενου συστήματος - έχει χάσει τα δυο επιπλέον λίτρα μετά το διπλό βάθρο στο Qatar.

 

Σημαντική σημείωση: Για να χάσει κάποιος κατασκευαστής το 2015 τη χρήση του πιο μαλακού ελαστικού ή το δικαίωμα να κάνει όσες δοκιμές θέλει, θα πρέπει να κάνει τρεις νίκες στο στεγνό. Ισχύει δηλαδή αυτό που ξέραμε μέχρι τώρα.

 

«Το 2016, όποιος κατασκευαστής φτάσει τους έξι Βαθμούς Παραχώρησης στο στεγνό ή στο βρεγμένο, θα χάσει το δικαίωμα των επιπλέων δοκιμών και θα χάσει όλες τις παραχωρήσεις από τη νέα σεζόν».

 

«Ωστόσο, με ισχύ από το 2016, όποιος κατασκευαστής δεν πάρει κανέναν Βαθμό (σ.σ. ουσιαστικά δεν πάρει κανένα βάθρο δλδ), θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί όλες τις παραχωρήσεις από τη νέα σεζόν».

Επόμενο άρθρο »

Vid: Συνέντευξη Dall’Igna - Iannone!

« Προηγούμενο άρθρο

Οι κανονισμοί του 2016 (Μέρος 1ο)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ