• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bridgestone για το GP στο Qatar
Τι πλεονέκτημα είχε ο Rossi με το σκληρό μπροστινό;
Νέα 02/04/2015 - 12:31

Οι δηλώσεις του Shinji Aoki, του Υπεύθυνου του Τμήματος Εξέλιξης Ελαστικών για τον Μηχανοκίνητο αθλητισμό, μετά το τέλος του GP στο Qatar.

 

 

Στο GP του Qatar έγινε το ντεμπούτο των ελαστικών του 2015. Πως πιστεύετε ότι πήγε ο πρώτος αγώνας της σεζόν για την Bridgestone;

 

Ήταν καλός αγώνας, διότι οι σλικ επιλογές δούλεψαν καλά και ο ρυθμός όλο το Σ/Κ ήταν όχι μόνο γρήγορος, αλλά και εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Το να έχουμε 12 αναβάτες στο ένα δευτερόλεπτο είναι εξαιρετικά ευχάριστο, διότι αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά μας είναι ασφαλή και τα κατανοούν εύκολα οι οδηγοί. Παράλληλα και η απόδοση των ελαστικών, σε μια πίστα δύσκολη, ήταν πολύ σταθερή. Παρά το ότι ο Valentino Rossi και ο Andrea Dovizioso πίεζαν πολύ στο τέλος για τη νίκη. Ο Valentino έκανε τον τρίτο του καλύτερο γύρο στο τέλος, ενώ ο τελευταίος γύρος του Dovizioso ήταν ο καλύτερός του.

Αυτό που είδαμε τόσο στα τεστ, όσο και από τον πρώτο αγώνα, είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να έχουν καλό ρυθμό με τα ελαστικά του 2015 και αυτό είναι ένα θετικό συμπέρασμα.

 

Φέτος ο Valentino κέρδισε τον αγώνα με το σκληρό μπροστινό, μπροστά από πέντε αντιπάλους του που επέλεξαν το μεσαίο. Ποιά ήταν τα πλεονεκτήματα του σκληρού έναντι του μεσαίου;

 

Η επιλογή των ελαστικών έχει αποκλειστικά σχέση με τις προτιμήσεις των αναβατών και ο Valentino, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί της Yamaha, ένιωθαν καλά όλο το Σ/Κ με το μεσαίο μπροστινό. Συγκρινόμενο με την πιο μαλακή επιλογή, το σκληρό προσέφερε ευστάθεια στα φρένα και αντοχή, έχοντας ένα μικρό αντίκτυπο στο πόσο γρήγορα ζεσταίνεται και στην πρόσφυση στα πλαγιάσματα. Η έξτρα αντοχή του εξυπηρέτησε πολύ τον Valentino στο τελικό στάδιο του αγώνα, αλλά ο βασικότερος παράγοντας ήταν ότι ένιωθε καλά μ’ αυτό. Το θετικό για εμάς είναι ότι προσφέραμε πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς για να καλύψουμε όλα τα οδηγικά στυλ και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών του σχηματισμού εκκίνησης.

 

Η άμμος στο Qatar προκαλεί συνεχώς προβλήματα πρόσφυσης και φθοράς των ελαστικών. Πως ήταν φέτος τα πράγματα;

 

Ήταν ένα θέμα και φέτος, αλλά όχι τόσο σοβαρό όσο τις προηγούμενες σεζόν. Στις ΕΔ1 οι οδηγοί σχολίασαν ότι τα επίπεδα πρόσφυσης δεν ήταν ιδανικά και επέλεξαν το πιο μαλακό μπροστά για όσο το δυνατόν καλύτερο κράτημα μπροστά. Ωστόσο υπήρχαν κι εκείνοι που ένιωθαν καλά με το σκληρό, πράγμα που σημαίνει ότι η άμμος δεν είχε την επίπτωση που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Το γεγονός ότι πέντε οδηγοί της OPEN επέλεξαν το μαλακό πίσω ελαστικό στον αγώνα, δείχνει ότι η φθορά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα και ότι οι οδηγοί ήταν βέβαιοι ότι θα είχαν σταθερή απόδοση στους 22 γύρους.

Επόμενο άρθρο »

Vinales: Ξέρουμε που πρέπει να βελτιωθούμε!

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: Σύντομα θα πάρω μια απόφαση!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ