• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati: Στο Τέξας με 22 λίτρα
Μειώνεται το καύσιμο για τους κόκκινους
Νέα 01/04/2015 - 17:30

Η Ducati έχασε την πρώτη παραχώρηση που της έχουν γίνει από πέρυσι. Με το διπλό βάθρο στο Qatar, η Ducati συμπλήρωσε τα τρία (μετράει και το περσινό του Dovi) κι έτσι από το Τέξας και μετά θα της επιτρέπεται να έχει 22 λίτρα. Να σημειωθεί ότι και πάλι θα έχουν παραπάνω από Honda/Ducati που μένουν στα 20.

 

Να θυμίσουμε ότι όποιος κατασκευαστής δεν είχε νίκη το 2013, ή έμπαινε στο Πρωτάθλημα για πρώτη φορά θα είχε ορισμένες παραχωρήσεις: 24lt καύσιμο αντί 20, 12 κινητήρες αντί 5, δικαίωμα στη χρήση του πιο μαλακού ελαστικού, μη επιβολή παγώματος στην εξέλιξη του κινητήρα και απεριόριστες δοκιμές.

 

Φυσικά ορίστηκαν και οι απαραίτητες προϋποθέσεις, οι οποίες αν πληρούνταν κάποια στιγμή μέχρι το 2016, τότε σταδιακά ο κατασκευαστής θα έχανε: 1. δυο λίτρα καύσιμο αν πετύχει μια νίκη, δυο δεύτερες θέσεις ή τρία βάθρα στο στεγνό. 2. το μαλακό ελαστικό αν ο αριθμός των νικών (στο στεγνό) έφτανε τις τρεις.

 

Με τα βάθρα των κόκκινων να είναι πλέον τρία, ένα του Dovi πέρυσι στο στεγνό Τέξας και δυο φέτος στο Qatar, όλες οι Ducati - οι εργοστασιακές και οι δορυφορικές της Pramac Racing - θα συνεχίσουν στο Πρωτάθλημα με 22 λίτρα καύσιμο σε κάθε αγώνα.

 

Οι Ducati των Barbera και Di Meglio - που είναι κανονικές OPEN συμμετοχές - δεν επηρεάζονται.

 

Η απώλεια των δυο λίτρων δεν θα προβληματίσει ιδιαίτερα την Ducati. Στην παρουσίαση της Ducati Desmosedici GP15 στην Μπολώνια, το αφεντικό του Ducati Corse, Gigi Dall’Igna, είχε δηλώσει κατηγορηματικά ότι αυτή η παραχώρηση κι αν χαθεί, δεν θα αποτελούσε πρόβλημα, μιας και οι κόκκινοι ήδη από πέρυσι αγωνίζονταν με 22lt καύσιμο.

 

Η επόμενη παραχώρηση που μπορεί να χάσει η Ducati, είναι η χρήση του πιο μαλακού ελαστικού στις κατατακτήριες.

 

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει η Ducati και οι Andrea Dovizioso και Andrea Iannone να πετύχουν τρεις νίκες σε στεγνό αγώνα φέτος. Με δεδομένο το επίπεδο του ανταγωνισμού είναι δύσκολο, αλλά βάσει της πρώτης τους παρουσίας στο Qatar, όχι ακατόρθωτο.

Επόμενο άρθρο »

Στα δικαστήρια Aspar και Drive M7

« Προηγούμενο άρθρο

Bautista και Marquez για την επαφή τους

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ